Cumartesi, Eylül 30, 2006

BÜKME TATLISI (İSMİNİ BİZ KOYDUK..))))))



Bükme tatlısının hamuru baklava hamurunun aynısıdır arkadaşlar..Her baklava yapılışında 3-4 yumak fazla tutulup bu tatlı yapılır.















Annem bir tepsi baklava yapmıştı,ondan artan yumakları yazık etmemek için

bu büzmeyi yaptı çabuk çabuk.Bu tatlının adını bilmiyorum Trabzon'da artan hamaurlar

bu şekilde değerlendirilir sadece onu biliyorum ve sizlerle de burdan paylaşmak istedim.

Bu tatlı kıtır kıtır ve çok hafif yemeye doyum olmayan bir tat bizler için.Kimbilir sizler de

yerken acaip keyif alacağınızı düşünüyorum.Damakta bıraktığı hoş bir tereyağı kokusu ve balın

lezzeti mükemmel arkadaşlar.Burdan sizlere de ikram etmeyi öyle çok arzu ederdim ki ne yazıkki böyle bir teknoloji yok günümüzde.)) Şimdiden ellerinize sağlık,afiyetler olsun..

71 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Gul, ilk yorum benden olsun :)
Bazen ben de senin gibi "teknoloji izin verse agzimizin suyu akarak okudugumuz yemekleri birbirimize ikram edebilsek" diyorum bazen de "iyi ki boyle bir teknoji yok" diye sukrediyorum :)) Dusunsene mide fesadi gecirmemek isten bile degil...

Adsız dedi ki...

Gülllll,siz anne kız bizleri deli divane ettiniz.Bir gün bizide misafir etseniz diyorum böyle olmuyor kardeş.İyi gecler.

Sevim

Adsız dedi ki...

aman tanrım bu da nedir,nasıl bir tatlıdır bilen varsa hemen yazsın?

allahhhh iyi ki oruç değilim ve açık bir tatlıcı bulurum elbet.evde sadece süt tatlısı vardı,hemen eşime gösterip yollara düşelim.üzülme sakın bahane olur bizim için dışarı çıkacaktık şimdi.
inan çok istedi canım çok da değişik bir şey ilk kez görüyorum.sanırım anne yapıyor ellerine sağlık ve ellrinden öpüyorum.evinizi bilsek ilk size uğrardık.)) iyi geceler diliyorum,hayırlı sahurlar.)
Günay

Beyhan dedi ki...

Gül inanın bakmaya doyamadım yapım aşamalarına.Allah'ım o ne ustalık.Yufkayı oklavayla çekme anı bitirdi beni.Anneciğine çok içten selamlarımı ilet ve benim için öp yanaklarından.Çok içimden geldi.Maaşallah çok marifetli.Allah nazarlardan saklasın.Öpüyorum arkadaşım sizi:)))
Afiyet şeker olsun:)

---OPTiO--- dedi ki...

Marifetli anne kiz :) ellerinize saglik...varya su teknoloji isinde cidden cok yavas ilerliyolar...simdi o fotografa uzanip birazcik bizde alabilsek...yok yok , teknoloji cok geride cookkk.. :)

umran dedi ki...

bir gece ansizin gelebilirim:)
annenizin de elleri dert gormesin.afiyet olsun.gonlunuz nese dolsun,diliniz tatli olsun.

Tijen dedi ki...

bayram tatlisi simdiden hazir desene gül'cügüm. ben de tatmayi çok isterdim inan! bir gün insallah..

Adsız dedi ki...

Gül annenin ellerine sağlık tatlı nefiss görünüyor. Selam söyle bendende öpüyorum sevgiyle kalın Ebru

Hulya dedi ki...

super gorunuyor tatli,ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

GÜLCÜĞÜMM,
KARDEŞİM BU NE MUHTEŞEM BİR TATLIDIR BAYILDIM BAYILDIM ANNECİK VE SENİN ELLERİNİZE SAĞLIK ARTIK BİR GÜN GELİCEM YANİ :)
SEVGİLERİMLE ÇOKK ÖPÜYOM BİDENEMİ:)

Adsız dedi ki...

Gülcüm annen cokmu yakin yerde oturuyor,masallah her gün hamurlar aciliyor cesit cesit tatlilar yapiliyor,bende yaptim dün,3 tepsi ama ben yalniz actim,annem taaaa türkiyede,bende zamanla yayinlayacagim tatlilarimi,annenin hamur acan elleri dert görmesin,ailenle beraber bol bereketli iftarlar dilerim,öpüyorum canim.
www.blogcu.com.baharcicegi

Adsız dedi ki...

Sevgili Gül,
Öyle güzel resimlerle anlatmışın ki ellerine sağlık.Anneciğinin de ellerinden öperim ne de güzel ve ustaca yapmış.Eskiler çok güzel şeyler yapıyor bizler nedense herşeyin hazırına kaçmakla ne yazıkki onlardan birşeyler kapamadık.Belki sende annen gibi hamur işlerinde maharetlisindir.Günleriniz hep tatlı ve neşeli geçsin.İyi akşamlar..Sevgilerimle,Ayşenur.

Adsız dedi ki...

Sevgili gül ve sevgili annesi,
Biz şimdi 4 kişi ekranın başında sizlerin becerilirini test ediyoruz resmen.Herkes yorumlarda bulunuyor bir duysanız halimize sizde şaşırıp kalırdınız.Bizlerde de bu tür açkılar olur fakat içlerine mutlaka ceviz ve haşhaş konulur.Maşaallah annen de çok ince açmış.Ellerine sağlık,hepimiz annenin o muhterem ellerinden öperiz.Geçmiş aylarda tarifini vermişsin acaba bu tarifde onunla aynısımı??Cevap yazarsan seviniriz.Seninde ellerine sağlık çok güzel şeyler yapıyorsun.Şimdilik Göreme'den sevgiler,selamlarımızı gönderiyoruz.İyi geceler..Aslı ve ailesi.ALLAH NAZARDAN KORUSUN SİZLERİ.

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

sevgili gül, annen ve sen cok hamaratsiniz. Tatlilar icin bayrami beklemediniz sanirim. Bende kadayifla felan kendimi avutuyorum ama anne tatlilari bi baska olur. Annenin ellerine saglik bu güzel lezzetleri bizlerle paylastigi icin!!! ve seninde ellerine saglik, annene yardim ettigin icin! hamaratlar siziiiii

Adsız dedi ki...

Fena halde cekici gorunuyor ellerinize saglik...Acaba kestirmeden hazir yufka ile denesem nasil olur?

Buradaki unlarla bu tip yufaka acilmiyor pek cunku...

Adsız dedi ki...

Gülcüm annende sende maşallah çok hamaratsınız arkadaşım valla özendiriyorsun bizi annemimi davet etsem bende acaba kıskandım valla :) ne güzel tatlıları yapıyorsunuz sohbette güzel oluyordur.Anneciğine sevgiler selamlar saygılar arkadaşım ellerinden öpüyorum.kimbilir daha ne güzel tarifleri vardır.Güzel bir hafta geçirmeni dilerim sevdiklerinle ve tabi bizimle :)

Adsız dedi ki...

Tatliniz cok guzel gorunuyor. Acaba surubunu nasil yaptiniz diye soracaktim. Annenizin ellerine saglik.

Hanife dedi ki...

Ben senin sayfana bir daha girmeyecegim:)
Baka baka bir hal oluyorum burada:)
Ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

MERHABA DAMAK TADI...ÖNCELİKLE SİZE VE ANNENİZE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM. ALLAH NAZARDAN SAKLASIN SİZLERİ MAŞALLAH HEM USTA HEM ZEVKLİ HEM MARİFETLİ ANNE KIZSINIZ. ALLAH SİZİ BİRBİRİNİZE BAĞIŞLASIN. ELLERİNİZE SAĞLIK. ŞİMDİDEN HEYECANLA BİR DAHAKİ SEFERE NE YAYINLAYACAKSINIZ DİYE BEKLİYORUM. ARTIK AĞZIMIN SUYU AKA AKA AKŞAMA KADAR BÜKMEYE BAKAR DURURUM...SEVGİLERİMLE ARZU

Adsız dedi ki...

Yaaa Gülcüm bak böyle olmuyor ama. Sen hergün tatlı yayınlıyon eşim her akşam eve tatlı alıp geliyo. Eee nolacak benim bu kilolar hee nolacak :) :) Bu kötü emellerine beni alet ettiği için (tabi kendi kilo almıyor ya ) eşimi boşucam, seninde sayfana bir daha girmeyeceğim. Ve kilolar böylece geldiği gibi gidecek :) :) Şaka bi yanada canım. Annenin o güzel marifetli ellerinden öpüyorum senide yanaklarından öpüyorum canım. Gerçekten enfes enfes enfes. Yapan elleriniz dert görmesin güzel gönlünüz bizden eksik olmasın canım...

Kahvemi gene kendim yaptım canım. Evde bi savaş anı yaşanmaması için. Eşime şimdi desemki bana kahve yaparmısın canım diye. Bu şimdi başlıcak bahar ne kadar ondan koyayım ne kadar bundan koyayım o öylemi olacak köpük nasıl çıkacak :) Yani onun yerine ben yapmış olacağım zaten. Yok onun dışında tezgaha döktüğü kahveleri ve taşırdığı ocağıda temizlemek zorunda kalacağım için :) Yok anacım yumurta bile kıramaz eşim. Geçenlerde çok kötüydüm üzüldü halime. Hadi makarnayı ben yapayım dedi. Bahar ne kadar su olsun makarna hangisi olsun neli yapalım. Dur kaynadı heh taştı yok diri kaldı yok çok yumşadı derken benim ömrüm gitti inanırmısın. :( Napsak bi yemek kursuna falanmı göndersek acaba :) :)
Sevgiler öptüm cicimmmm

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Gül, hem hafif, hem ekonomik, hem artık hamuru değerlendirmek için çok iyi bir yol. Biran önce baklava yufkası açma işini halletmek lazım. Böyle bakıp bakıp iç geçirmek olmuyor. Ellerinize sağlık canım. Ağız tadınız hiç eksilmesin. Sevgilerimle,

renkler dedi ki...

Gülcüğüm,

Anneciğinin ellerine sağlık. Tatlıyı sevmememe rağmen ağızım sulandı:-) Yapım aşamalarını vermen de çok güzel.

Renkli günler,

Bocuruk dedi ki...

Gül'cüğüm,
Canım anneciğine ve sana iyi haftalar diliyorum. Tatlınız muhteşem yine. Bu arada bana babamı sormuşsun nasıl olduysa atlamışım ben onu. Kusuruma bakma acemiliğime ver. Babamın bütün testleri tamamlandı çarşamba günü doktorlarından randevusu var. Durumu iyi değil. Kan ve demir değerleri çok düşük olduğu için durumu gün geçtikçe kötüleşti. Umarım bu hafta bu konu tedavi aşamasına girer. Nasıl atlar bu doktorlar lenf kanserli bir hastanın kan tetkiklerini anlamıyorum. Bunu düşündükçe kahroluyorum. Bizi oyaladılar vakit kaybetmemize neden oldular. Neyse seni de sıkmayayım canım. Allah'tan bütün hastalara acil şifalar diliyorum.

NuR dedi ki...

Sevgili Gül,
Valla ne diyeyim, tatlıya düşkün olmadığıma sevindim. Bu resimleri eşim görse, beni hamur açma kursuna yazdırmaya kalkardı. Anneciğinin elleri dert görmesin, sizlere de afiyet olsun....
Sevgiyle kal

Schatz Insel dedi ki...

Canim bu tatli süper gözüküyor ellerinize saglik ay simdi olsada yesem bende ne obur oldum gördügümü bile yemek istiyorm allahtan böyle kilo alinmiyor sevgiler güzel bir hafta gecirmen dilegi ile

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım bu tatlıda burmalı tatlısı gibi harika görünüyor .Ben biraz abartarak üstüne kaymakta koymak istiyorum.Çok abarttım galiba görüntüsü bana kaymaksızda çok lezzetliyim diyor.Canım annenin ellerine ve senin ellerinize sağlık diyorum ve annenin o marifetli ellerinden öpüyorum.Senide çok öptüm canım hoşça kal.

Evren Yasa dedi ki...

hamur acmayi da ogrenmek lazim, yeni konular arasina ekliyorum hemen :)

akçahan dedi ki...

Merhaba Gül, öncelikle ellerine sağlık Anneciğinin, hemen hergün hamur tahtasının başında maşallah, kıymetini bilin Teyze'nin. Gelelim diğer konuya, baklava ile pek aram olmamasına rağmen, bu tarz bir tatlıyı ablam arasına ceviz koyarak yapar ve ben de hafif ve ağızda dağılan bir tatlı olduğu için çok severim. Ayrıyetten bugün ilk kez canım tatlı istiyor. Görünce Teyze'nin tatlısını... Ben adresinizi alayım, adresinizi geliyorum hemen :))

elma kurdu dedi ki...

bende annem yanımda olsun birlikte süper lezzetli yemekler yapalım istiyorum seni çok kıskandığımı bilmeni isterim bu tatlıyı anneme anlatmam lasım o yapabilir ama ben yapamam, ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Merhaba Gul,

Ziyaretine cok memnun oldum:)gercekten gelen yorumlar insanin cok housna gidiyor.Heleki ben yeniyim cok daha hosuma gidiyor.Henuz cokda bilinmiyor olmakla beraber bende yorumlara cok memnun oluyorum.Cok saol tekrar.

Sayfana sooyyyle bir baktim.Ay neler var oyle.BEn hamur isi hastasiyim sizde masalla hercesidini yapmissiniz:(heleki borek cesitleri el acmasi.Annenin senin ellerinize saglik.Turkiye'de olsaydik el opmeye giderdim annene:)))bunca guzel ikrama...

Herzaman bekliyorum yalniz birakmayin emi:))

Sevgilerimle

Gulenay:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Gül,
Bir akşam bende size gelebilir miyim sadece tatlılardan yesem yeterli olur.))Anneciğinin ellerinden doyasıya öperim öperim.Sevgiler,hürmetler.
Ayten

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ GÜL,ANNENİZ ACABA RİCA ETSEK BİZE BAYRAMDA TATLI YAPAR MI?? ÜCRETİ NE İSE ÖDEMEK KAYDIYLA.BEN SİZİN MAİL ADRESİNİZE TLF NUMARAMI BIRAKACAĞIM,BENİMLE İRTİBATA GEÇERSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM.İYİ GECELER.

Adsız dedi ki...

sevgili gül ellerinize sağlık
harika gözüküyor sana ve ailene sevgilerimle
fikriye

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili lamamutfakta,
Teşekkürler..Gerçekten de öyle bir teknoloji olmuş olsaydı halimizi düşünemezdim bile.)))Özellikle ben sanırım hastanelik olurdum 1 günde.))Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sevim,
Buyur gel arzu ettiğin zaman kapımız ve masamız açık her zaman.))teşekkürler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Günay,
Bazen bana ve yakınlarıma da aynı şey oluyor merak etme,caddede açık neresi varsa oraya hemen kendimizi atıyoruz.Kolay gelsin umarım açık bir yer bulursunuz.Bilemem belkide çok yakınımızdasın.))Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Beyhan'cığım,
Canım benim çok sağol,dileklerini anneme ilettim ve senin içinde ellerinden,yanaklarından öptüm.Oklava anını inan aklımdan geçti de (sen) onun için resmini çektim ve aktardım hemen buraya.))
Canım Allah hepimizin büyüklerini nazarlardan saklasın sağlıklı uzun ömürler versin tatlı Beyahn'ım.Ellerine sağlık canım benim..Sevgiyle kal herzaman.Kocaman öpüyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Optio'cuğum,
Canım acaba nerelere müracaat etsek teknolojinin yavaş ilerlemesinden dolayı.Bir düşünelei bakalım.))Çok öpüyorum kendine iyi bak tatlım.Ahhh keşke iram edebilseydim.))Sevgilerimi gönderiyorum hemde çok fazla..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ümran'cığım,
Her gece ansızın bekleriz seni.))
Canım çok teşekkürler,sen ve ailende devamlı sevgi ile kalın..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tijen'ciğim,
Canım Bayrama çok var şimdilik ramazan tatlısı diyelim,Bayrama da ya kısmet bakalım neler olacak.İnşallah günün birinde ikram etme fırsatım olur,teşekkürler..Sevgiyle kal canım..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum,
Annemde sana selam ve sevgilerini iletip teşekkür ediyor,bende bende..Sevgilerimle,kendine çok iyi bak..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Hülya,
Seninde ellerine gönlüne sağlık canım.Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candan'cığım,
Canım ahhh nerde o günler..Büyük bir keyif ve mutlulukla bekleriz her zaman seni sevgili kardeşim benim..Çok öpücükkkk.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Baharciceği,
Ben annemlerle birlikte olduğum için her gün yüzyüze göz gözeyim canım.Haliyle evde bu tür şeyler açıldığında hemen yanıbaşında beliriyorum.İnşallah sende o güzel tatlılarını bizlerle günün birinde paylaşırsın canım.Seninde anenin ellerine sağlık şimdiden,seninde tabiiki de..Kendine çok iyi bak..Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ayşenur,
Eskilerde bizim yaptıklarımızı yapamıyorlar.))Artık böyle teselli buluyorum ben belki sende teselli edersin bunları düşünüp kendini.Ahhh nerde annem gibi açmak daha hamuru yapmasını bile bilemiyorum.)Büyüklerimiz baş tacı Allah başımızdan eksik etmesin.AMİN..Açamayanlarda artık hazır yufkalarla veya hazır tatlı almakla geçiştirecekler artık..Sevgiyle kal,güzel yorumun içinde teşekkürler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Asmalıkonak,
Merak etmeyin bende aynı durumu işyerinde arkadaşlarımla yaşıyorum,bu yüzden sizleri çok iyi anlayabiliyorum.Geçmiş aylarda verdiğim tarifle bu tarif aynı onu uygulayabilirsiniz.Sizlerin tatlıları da ne kadar nefistir kimbilir.Her yörenin bir geleneği var,çok arzu ederdim tatmayı.İnşallah günün birinde bellimi olur tadarım.))Bu güzel yorumunuz için hepinize teşekkürler,annem ve benden sevgi ve selamlar..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Suna'cığım,
Annem biraz acele tarafından davranıp tatlıları hemen yaptı.Onun gerekçesi ramazan da gelenimiz çok iyi olur diye hazırlığını önden yapıp bitirdi.Canım kadayıf da çok iyi olur bana sorarsan ben çok haşır neşir olduğum için bu tatlılarla pek sevemiyorum.Seninde llerine sağlık,en kısa zamanda sen annenin tatlılarını tadarsın.Sevgiyle al canım..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Deniz,
Bence denemekte fayda var,kaybedecek sadece yufkan olur.Bir paketten önce dene hoşuna giderse büyük tepsi ile yaparsın.Kolay gelsin şimdiden umarım başarılı olursun.Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Özge'ciğim,
Canım dediğin gibi açarken laf aramızda ne dedikodular yapıyoruz sorma gitsin.(şaka şaka)Bir elimde makine yok orda durma olmuyor yok böyle yapma güzel çıkmadı.Annem bir taraftan bağırıyor yufkam kurudu.İşte dedikodumuz böyle oluyor.Bence sen hemen anneni davet et canım Bayram yaklaşmadan.))Umarım sende anneciğinle hoş sohbet günler geçirirsin.Sevgiyle kal daima canım..

Damak Tadı dedi ki...

Merhaba isimsiz arkadaş,
Şrubu göz kararı yaptığı için bu yüzden tarifini veremedim.Şu kadarını söyleyebilirim annemin yaptığı şurub 20 gün de kalsa ne ola ki şekerlenme olsun.Selamlar..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili HANİFE'CİĞİM,
Ah canım ahhh,öyle isterdim ki sizlere de ikram etmeye..Hele ki yurt dışında iken ne de özlem duyulur Vatanın her şeyine,başta yemeklerine..Daima sen ve ailen mutlu ve sağlıklı kalın..Sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahar'cığım,
Canım çok şekersin,ne güldüm yorumunu okurken..Sen de devamlı gül olur mu canım..Allah gülmekten ayırmasın hepimizi.Tatlılar ramazan ayında fazla yeniyor,ramazan çıktıktan sonra da tatlı işide bitiyor.Bu yüzden biraz temkinli ye ve kilo almamaya çalış.Alırsan da hemen bayramdan sonra kontrol altına al kendini canım.Kahve işini daha sonra tekrar görüşürüz canım.Çok öpüyorum seni kendine çok iyi bak tatlım..Sevgilerimle.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nazlı'cığım,
Çocukluğumdan beri bizlerde baklava yapıldığında bu tatlı da yanında hemen bitiverir.Büyüklerimizim yine ustaca becerileri bunlar.Canım umarım sende günün birinde harikalar yaratabilirsin.Sevgiyle kal daima,çok öpüyorum seni..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Renkler,
Çok teşekkürler güzel yorumun için.Böyle giderse biz sana tatlıyı sevdiririz umarım.))

Sevgiyle kal her zaman,güzel yüzün hep gülsün..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Arzu'cuğum,
Ne içten ve sevgi dolu bir msg böyle,çok çok teşekkürler.Allah hepimizi sevdiklerimize bağışlasın.AMİN..Artık annem için bu tür tatlılar çok kolay geliyor ona,ben yapmaya kalksam sanırım 1 hafta sürer yapmam ve en sonunda da hamur ekşir.))Arzu'cuğum bundan sonra sırada baklava var,bakalım beğenecek misin??Çok teşekkürler,seninde ellerine yüreğine sağlık tekrardan..Sevgiyle kal her daim..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bocuruk'cuğum,
Canım babacığına acil şifalar diliyorum tekrardan,Allah'dan ümit kesilmez canım.Doktorların bu vurdum duymazlıkları beni de çok kahrediyor inan.Hassas bir hastaya böyle davranılıyorsa günümüzde,düşün diğer hastaların durumunu.Allah herkese acil şifalar senin babana da canım.İnan çok üzüldüm elden de birşey gelmiyor ne yazıkki.Tekrar geçmiş olsun canım..HAYIR HABERLERİNİ EN KISA ZAMANDA DUYARIZ.SEVGİYLE,GÜZELLİKLERLE DOLU BİR HAFTA DA BEN SANA DİLİYORUM AİLENLE..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sennur'cuğum,
İlahi sen ne güldüm inan,halende gülüyorum..Ne tatlısın canım ya.Bence sakın sen sayfayı eşine gösterme canım.Çok öpüyorum kendine çok iyi bak.Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Schatz insel,
Canım olsun olsada yesem demekle kesinlikle kilo alınmıyor haberin ola.))Sevimli msg'ın çok eşekkürler,sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tabakta,
Bu tatlıda burmalı hamurundan sadece fındıksız olanı.))Kaymaklı da güzel olur tabiiki ben o tür şeylerin tadını bile bilmiyorum.))Yiyenler kaymaklı daha güzel diyorlar.Ben sadece duyduklarımı yazıyorum canım.Demekki sende ağzının tadını iyi bilenlerdensin.))Afiyetler olsun..Sevgiyle kal daima..Öpüyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Evren'ciğim,
Çok maharetli olduğundan dolayı hemen bu işi kolaylıkla yaparsın gibime geliyor.Sevgiyle kal canım,kendine dikkat et..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Akçahan'cığım,
Canım hemen gel canım,acele tarafından bekliyoruz seni.Bu tatlı dediğin gibi ağızda hemen dağılıyor üstelikde çok haifi oluyor.Ablanında ellerine sağlık canım.Çok teşekkürler ediyoruz annemle birlikte ve sevgilerimizi gönderiyoruz.Bekleriz büyük bir zevkle..Mutlu kal daima..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili elmakurdu,
İnşallah en kısa zamanda sende annene birlikte çok güzel şeyler yapar ağız tadı ile yersiniz canım.
Şimdiden afiyetler olsun.Çok teşekkürler,sevgilerimi gönderiyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Gülenay'cığım,
Canım sayfan tekrardan hayırlı olsun.Seni mutlu görmek benide çok mutlu etti inan.Zamanla arkadaşlar ziyaretine gelirler sen hiç merak etme canım.)
Sen Türkiye'ye geldiğinde bekleriz her zaman baklava börek ne ararsan yaparız sen yeterki gel ve iste canım.))Seni çok öpüyoruz anneyle birlikte,kenine iyi bak sevgilerimizle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ayten,
Bekleriz tabiiki,sade tatlı ile bırakırmıyız hiç seni.))Aşkolsun..Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Teşekkürler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Fikriye,
Teşekkür ederim seninde ellerine sağlık..Sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

Eve kahve makinası aldım hehehihiihi :) :) Gelişmeleri haberdar ederim sana :)
Öptüm cicimmmm

Formumdan;
Canım Gülcüm;
Aman efendim o sizin şekerliğiniz şımartıyorsunuz beni :)
Demi şeker yaa niye hep biz herşeye yetmeye çalışırız niye herşey dört dörtlük olsun isteriz. Yok valla ben olmasam aç kalır inan:) Valla inan kızz:) Geçenlerde ramazandan önce şöyle 1 saat kadar geç gittim eve. Sanki kıtlık çıkmış olağanüstü hal ilan edilmiş bizimki açlıktan kıvrım kıvrım kıvrınıyor. Halbuki al bi lokma bişeyler at ağzına dimi. Yok yok bizimki ümitsiz vakka :( :) :)
Bende sana ve ailene mutlu ve sağlıklı bir hayat diliyorum canımcım. Çok tşk ediyorum.
Sevgiler....

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahar'cığım,
Canım ya ömürsün sen,Allah neşenden eksik etmesin artırsın.))
Sen çok yaşa iyi yapmışın kahve makinesi almakla,şimdi onla antremanlara başlat canım ara vermeden.))

Yazdıklarına aynen katılıyorum şekerim,ay durum bizim evde de sık olamsa bile ara ara yaşanır.Annem yeterki bir yere gitmeyi görsün.))
Ahh şekerim demekki ikimizinde ortak bir yönü var,aslında bu konu çok önemli biliyorsun dimi.))))Benim babam buzdolabına bakmaz ne var diye direk tlf açıp öğrenir.Ya bak gördün mü el elden üstün canım.)))))Şimdi gülme krizine girdim ben inan ağrılar saplandı bana.Benimde böyle bir huyum var gülmeye başladımmı yandım demektir.

Ayyyy Allahhhhhh,daha yazamıyorum bile şekerim,seni çok öpüyorum..Allah seninde ağzının tadını bozmasın,neşene neşe katsın tatlımmm.Kocaman öpüyorum,gülmeden fırsat bulabilirsem..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili crociera,
Çok teşekkürler ziyaret için.Baklava ve diğer tatlılar aynı hamurdan yapılıyor ve ben önceki aylarda tarifini vermiştim.Bu yüzden tekrarlamaya gerek duymadım.Oradan tarifini alabilirsin.Teşekkürler,sevgiler..

Adsız dedi ki...

Ayol siz "tatlı sevmeyen" beni tatlıcı mı yapacaksınız !! yok yok sanırım oruçtan ne dediğimi bilmiyorum ben :-)) tuzlucuyum-hamurcuyum-dolmacıyım ben asla ihanet edemem onlara :-)) Canım benim şaka bir yana vallahi de billahi de öyle iç açıcı duruyorlar ki.. Kusura bakma da önce anneciğinin o hünerli ellerinden saygıyla öpüyorum..Sizin bu fotoları görünce aklıma yıllar evvel, misafirlerim geleceği zaman anneciğimin bana gelip yardım etmesi geldi aklıma..yıllar çabuk geçiyor Gül cüm kaç yaşındasın bilmiyorum ama hayatınıza sahip çıkın-sıkıca sarılın sevdiklerinize ziraa birgün özleniyor tüm bu tablolar.. Ayy neyse laf nerden nereye geldi..Ellerinize sağlık güzelim..Şimdi arşive bakıp, tarif alacağım..Görüşmek üzere öptüm cnm..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Benar'cığım,
Tatlım ben artık devamlı göre göre inan bıktım diyebilirim.Şu görmüş olduğun tepsilerde ki tatlılardan,pastalardan herşeyden sor ki ne kadarını tükettiniz.Söylesem şaşarsın canım,hayretler içinde kalırsın.Evde annemlerle birlikte oludğum için bu tür sorunlarım omuyor.Söylediklerine aynen katılıyorum yaşlar ilerleyince insan bir önceki yaşını bile mumla arıyor canım.Günlerimizin ve canımızın kıymetini bilmeliyiz.Yaşımda kemale ermiştir canım.Allah hepimizin büyüklerine uzun sağlıklı ömürler versin benarzcığım.Sevgilerimle..