Cuma, Eylül 08, 2006

SEVGİLİ ARKADAŞLARR!!!

Siz sevgili arkadaşlar,

Bugün çok yoğun olduğumdan dolayı, sizlere tek tek yazamadığımdan buraya yazmak zorunda kaldığım için ÖZÜRLER!!

Bize veda etmeye hazırlanan sıcak yaz günlerinin son demlerini deniz kenarlarında,yeşillik alanlarda iyi değerlendirin ki haftaya bomba gibi başlayın.Ne de olsa önümüz RAMAZAN.

Burdan hepinize (ailelerinize) sıcacık,neşeli,mutlu bol sohbetli güzel bir hafta sonu diliyorum.Umarım yüzünüzde ki tebessümler ve gülücükler hiç eksik olmaz.


Sevgilerimi gönderiyorum tüm arkadaşlara..

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Gül'cüm merhaba birkaç gündür siteleri ziyaret edemedim kusura bakma görmeyeli güzel güzel şeyler yapmışsın yine ellerine sağlık bu arada geçmiş kandilin mübarek olsun herşey gönlünce olsun Sevgiler Ebru

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum,
Önemli degil Ebru'cuğum,bak şimdi burdasın.))Teşekkürler canım..
Bende senin geçmiş Kandilini kutluyorum burdan,seninde herşey dilediğince olsun canım.

ÇOK GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM.

Sevgilerimle,

tatli-tuzlu dedi ki...

Canim tesekkürler,insallah sende güzel bir hafta sonu gecirirsin sevdiklerinle.Hafta ici epey bi yoruldun,hafta sonunu hak ettin. ACISINI CIKAR. Behiye

NAZLICA dedi ki...

Sana da mutlu bir hafta sonu diliyorum Gül.Umarım dinlenmeye fırsatın olur. Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Behiye'ciğim,
Canım çok teşekkür ederim.Yarın da çalıştığım için geriye Pazar günü kalıyor.Bakalım pazar günü kimleri ağırlarız bahçede.)))Haliyle dinlenmek yok yine bana.))

Sende ailenle çok güzel bir hafta sonu geçirirsin canım.

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nazlı'cığım,
Çok mersi canım.Umarım dinlenebilirim.)) Bende sana çok güzel bir hafta sonu diliyorum sevdiklerinle..

Sevgilerimi gönderiyorum..

Adsız dedi ki...

iyi tatiller dilerim, sizide iyi hafta sonları, hoşçakalın.

Damak Tadı dedi ki...

Selam Yıldızca,
Bende size iyi tatiller ve hafta sonu diliyorum.

Sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

sevgili Gül,
Sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum. İlk defa hafta sonu çalışmayacağım, ne güzel. Ayrıca da yarın çok sevdiğim bir arkadaşımın nikahına katılacağım. Sonra eşim burda olduğu için mutluyum. Anlayacağım mutlu bir hafta sonu...
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sevdamavisi,
İnan senin adına öyle mutlu oldum ki canım..Umarım çabucak işlemlerini halledersin.İnan içime doğmuştu sende ki heyecan.Sanırım fazla düşünmekten olsa gerek.
Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkürler canım.
Bende sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum canım.Herşey gönlünüzce dildiğinizce olsun.


Sevgilerimle,

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım bende sana aynı güzel dileklerde bulunuyorum herşey gönlünce olsun o güzel gönlün dahada güzelliklerle dolsun diyicem ama zaten çok güzel allah bozmasın diyeyim bari allaha emanet ol canım.Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tabakta,
Bu güzel sıcacık ve içten yorumun için çok teşekkürler..
Sayfanda ki patates tarifin çok dikkatimi çekti,sana orda sorduğum sorunun yanıtını zahmet olmazsa yazabilir misin??
Umarım herşey dilediğn gibi olur,Allah senin de gönlüne göre versin.
Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Gülcüğüm buralar hala sıcak ve de sıcak ahhh ne yapıcaz bilmem ki ramazanda sıcak geçecek gibi iyi bir hafta sonu hoş bende geç geldim bir gün gitti bir günün de yarımındayız kalanı iyi geçsin bari diyelimm:))
ÇOKKK öpüyorum bidenemi

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candan'cığım,
Burada 2 gündür havalar serin ve yağışlı geçiyor.Tişörtle çıkmak çok zor ben montları çıkardım bilem.))Sizin oranın havası genelde öyle sıcak oluyor,Allah yardımcınız olsun ramazanda.Şimdi günlerde uzun.Yinede Allah bir kolaylığını verecektir canım.Hoşgeldin sefalar getirdin canımmmm.Evet günler su gibi akıp gidiyor haberimiz olmadan.((

Sevgiyle kal canım..öpücükk..