Çarşamba, Eylül 06, 2006

FINDIKLI,DONDURMALI KARIŞIK MEYVE SALATASI


Malzemeler
evde olan bütün meyvelerden
köpük şanti
dondurma
fındık

Yapılışı
Acele sunmam için jet hızıyla ancak bu kadar yapabildim ve inanın bende kendime çok şaşırdım
birden.))) vay be ben neymişim diye...
Belki fazla kremalı sevmezler diye bardağın alt kısmına krema yerleştirmedim.Aslında krema da çırpıp ekleyecektim fakat malum yemekten sonra ağır gelebilir endişesi ile hafifçe geçiştirdim.
Elma,armut,erik,incir,muz ve üzümden oluşan bir karışım aralarına taze fındık serpiştirip üzerlerine köpük şanti ve dondurma ekledim.Tekrardan fındık serpiştirip çok hafif minicik kahve ekledim.İşte bu kadar arkadaşlarım..O arada resimleri de çekmeyi ihmal etmedim yine...

Birazdan da kaygananın tarifini ekleyeceğim,hepsini birden eklemek zor oluyor çünki.Annecik evde olsaydı ben bu kadar paniklemeyecektim.Allahtan misafirleri elimden geldiğince ağırlamaya çalıştım.Bunları sizlerle paylaşıp zamanınızı aldığım içinde kusuruma bakmayın lütfen..Hepinize iyi geceler diliyorum..

25 yorum:

DRNEFES dedi ki...

inanaıcam tatlım ama fotoyu gormem lazım:))

DRNEFES dedi ki...

tamam gordum inandım şimdi:)

Adsız dedi ki...

Bak şimdi Gül,alttakilerden birer tabak,bundan da 2 tane koyup sepete hemen bize geliyorsun.Bende de yufka var.börekler de benden.Hadi,bunu hemen yemek istiyorum.
Ellerine,kollarına sağlık.
Öpüyorum seni şanti düşkünü:))))))))

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Menapoz abla,
Öyle bakıyosun ki sanki inanmamış gibi,tamam tamam şimdi inandın anladım canım.)))

Sevgilerimi gönderiyorum,kendine çok iyi bak..

İyi geceler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhancım,
Bize yakın otursan evde yemek yapmana inan gerek kalmaz canım.Bizde yer öyle geçersiniz evinize.))Yakın otursak birer ikişer değil tümünü atar sepete,sepeti takar koluma getiririm.))

Çok sağol canım,bende seni çokkk öpüyorum,iyi geceler..

Aslı'dan haber var mı,çözdümü bulmacayı??

Adsız dedi ki...

Çok az kalmış çözmesine.Aslında ben de lambayı,anahtarı,tabancayı ve kumandayı buldum.Banyodaki lambayı yaktım,orada kaldım.Aslı televizyondaki şifrelere kadar gelmiş.Birazdan arayıp anlattıracağım.
Anadolu yakasındayım canım,sen?öpüyorum...

Damak Tadı dedi ki...

O zaman Aslı olayı çözmüş demektir.Şimdi sen bir atağa geçip Aslıya sonucu söylesen harika olmazmıydı.))

Bende aynı bölgedeyim ne tesadüf dimi.))

Bende seni çok öpüyorum canım..

Sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Gülcüm harika görünüyor hemen bugün ben de yapacağım :) Ellerine sağlık..

Berat kandilin mübarek olsun...

Not: Arkadaşlar ölee kendi aranızda konuşmayın bakiiim ben de anadolu yakasındayım (en azından 2 ay sonra olucam) sevgiler :))

Adsız dedi ki...

OOOO MAŞALLAH ALLAH MUHABBETİNİZİ ARTTIRSIN ORALAR BANA ÇOKKK UZAK DÜŞÜYOR NE YAZIKKİ SİZE KATILAMAYACAĞIM İÇİN ÜZÜGÜNÜM:((((BU ARADA BANADA YAN GEL YAT HİÇ GELMİYOR BAKSANA GÜLLLL YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN BİLAHARE GELECEĞİM ŞİMDİ BU
HAYIRLI KANDİLLER KUTLAMSI İÇİNDİ
SEVGİLERİMLE ÖPÜYORUM BİDENEMİ
YAWSEN TRABZONDA DEĞİLMİYDİN

Adsız dedi ki...

Merhaba Gül'cüğüm, Senin hızına yetişilmiyor yaa :)) Ellerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor. Ben hala o siteyi açamadım. Biraz daha uğraşacagım bakalım açabilecekmiyim

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor, kandilin mübarek olsun, Allah dualarını kabil etsin.
SEvgiler

munevver dedi ki...

Gülcüğüm,hepinizin kandili kutlu,dualarınız kabul olsun.

Adsız dedi ki...

Beraatin, hayatımıza yeni ufukların açılmasına vesile olması dileğiyle....

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Evet Allah muhabbetinizi arttirsin yakin olsak bizde gelirdik ellerine saglik cok güzel olmus. Galiba en uzakta olan benim. Hayirli kandiller diliyorum.
Stuttgarttan sevgiler Sonia...

tatli-tuzlu dedi ki...

Güüüüüül canim biraz ara ver, ne bu hiz. Sen hic mutfaktan cikmazmisin canim, yinede ellerine saglik kolay gelsin. behiye

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nilüfercim,
Canım senin ve ailenin de Berat kandilini burdan gönülden kutluyorum.Çok teşekkür ederim.

Aramızda biz ooooo öyle çok konuşuyoruz bazen de sessiz konuşuyoruz siz göremiyorsunuz burdan.))))

Sende mi bu taraftasın desene şimdilik 3 olduk.))

Meyve salatası acele tarafından uydurma yöntemiyle oldu canım.))İlgini çekmene sevindim.


Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candancım,
Sende bu taraflarda olsan ne iyi olurdu değil mi??

Muhabbetimiz akşamları yi oluyor Beyhan'la.))

Dur canım sen oyle yan gelip yatma olurmu hiççç..

Canım ben Trabzon'lu olup 78 de ordan ayrılmış bulunmaktayım.Her sene gideriz,ben gidemezsem bile bizimkiler giderler.))

Şimdi İst.da ikamet etmekteyim ailecek.))

Bidenem,bende senin ve ailenin Berat kandilini kutlayıp,dualarının kabul olmasını diliyorum tez zamanda.

Sevgilerimle,öpücükkk

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Summer,
Canım ya bende senin siteye giremiyorum ya inan çıldırdım.

Sana diğer tarafta bişeyler yazmıştım yüklemen için onlar var mı sende??

Bu arada senin ve ailenin Berat kandili müberek olsun.Allah dularını kabul etsin.


Sevgilerimle,

Tijen dedi ki...

tam bugünlere göre bir tatli olmus bu gül'cügüm..
ellerine saglik
tijen

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tijen'ciğim,
Teşekkürler..

Hepsini karıştırınca böyle bişey çıktı canım ortaya.))

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Serinmavi,
Bende senin ve ailenin kandilini kutluyorum.Çok teşekkürler tebriğin için.
Sevgilerimle,

Sevgili Sonia,
Seni de yakınımızda görmeyi çok arzulardık inan.Olsun uzaklarda da olsan gönüller bir ya önemli olan da bu zaten sevgili Sonia'cığım.
Ben de senin ve ailenin kandilini kutluyorum.Allah dualarınızı kabul etsin canım.
Sevgilerimle,

Sevgili Behiye'ciğim,
Vallahi bütün gün iş yerindeyim canım.Sadece Pazar günü mutfak kuşu oluyorum canım.
Berat kandilin mübarek olsun senin ve ailenin canım.Duaların tez zamanda kabul olsun.)

Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

AKLIM HALA DAHA FINDIKLI PASTADA.NEDENSE BEYNİMİN BİR KÖŞESİNE GELDİ YERLEŞTİ:(((

Adsız dedi ki...

AKLIM HALA DAHA FINDIKLI PASTADA.NEDENSE BEYNİMİN BİR KÖŞESİNE GELDİ YERLEŞTİ:(((

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan,
Fındıklı pasta aslında çok basit.Sadece görsellik açısından zenginlik ihtiva ediyor. Fakat tadı inan muhteşem ne ki nasıl ifade etsem.Sanırım anlamışındır.Kim yemişse ondan istiyor canım inan.
Bakalım bu sene Trabzon'dan hangi insaflı akrabalarımızdan fındık gelicek.Sabırsızlıkla beklemekteyiz.)) Sonrası malum yap yap ikram et misali.)))

Kimbilir belki sepetli biri senin kapına da bırakabilir.Süpriz dünyası canım.))

Sevgilerimle,çok öpüyorum..

ev perisi;) dedi ki...

Selam gülüm! nerelerdesin allahaşkına yorumlarını özledim:(