Cumartesi, Eylül 23, 2006

HUSAREN-KRAPFERL





Malzemeler

200 gr tereyağı

150 gr şeker

2 yumurta sarısı

125 gr öğütülmüş fındık

minicik tuz

alabildiği kadar un

1 kase pudra şekeri

1 kase marmelad

Yapılışı

Malzemenin hepsini karıştırıp yumuşak bir hamur yapın.Minik parçalar koparıp elinizde yuvarlayıp tepsiye dizin parmağınızla ortasına bastırıp 175 c de pişirin.Kurabiyebeler pişip soğuduktan sonra pudra şekeri serpip ortalarına dilediğiniz marmeladı koyup servis yapabilirsiniz.Afiyetler olsun..

Ben kızılcık marmeladı kullandım çok yakışıp lezzetli oluyor duyurulur..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canim sanada ailenle huzurlu bereketli hayirli ramazanlar dilerim,kurabiyende nefis görünüyor.
sevgiler öpüyorum
baharcicegi öznur

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Öznur'cuğum,
Çok teşekkürler canım,güzel dileklerini bende senin için diliyorum.Çok sağol,hep mutlu kalın ailecek.Allah kolaylıklar versin canım ramazan için yurt dışında nasıl olduğunu çok iyi bilirim.

Sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

Bu güzel kurabiyeler iftarda çayın yanına nasıl da yakışır.Ellerine sağlık canım benim.Harika olmuşlar:)

Adsız dedi ki...

Gül'cüm ellerine sağlık kurabiyelerin çok güzel görünüyor hayırlı ramazanlar diliyorum sevgiler Ebru

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan'cığım,
Çok teşekkürler canım,çok önceden yapıp unutmuşum yayınlamaya dün farkedince hemen siteye ekledim.
Hafif ve kıtır kıtır bir kurabiye olmuştu denemeni tavsiye ederim.Kavanozda da marmelada koymadan 15-20 gün kalabiliyor.

Çok öperim canım benim..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum,
Çok teşekkür ederim canım,bende san ave ailene iyi ramazanlar diliyorum..Sevgilerimi gönderiyorum,mutlu kalın.

Adsız dedi ki...

Gül'cüğüm, gene döktürmüşsünüz içli burma bir harika görünüyor, kurabiyelerde bir başka güzel. Ellerinize sağlık. Hayırlı ramazanlar diliyorum. Bu arada Portakalağacı-Haticeye mail attım. Senin sayfaya giremedigini yazdım. Mutlaka yardımcı olacaktır diye düşünüyorum. Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Summer'cığım,
İnan dertli oldum sayfana girememekten sanırım Hatice bir çözüm bulur canım.Çok teşekkür ederim canım tarifleri bağandiğin için.Bende sana ve ailene hayırlı,bolluk ve güzellik içinde bir ramazan diliyorum.Daima sevgiyle kal canım..

Gül