Salı, Eylül 19, 2006

TEŞEKKÜRLER BETA..

Sevgili Arkadaşlar,

Belki içinizde bilen de vardır bilmeyen de ben bir kez daha burdan hatırlatmakta yarar var diye düşünerek sizleri haberdar etmek istedim.Yaza girerken Beta bu kampanyayı başlatmıştı inanılmaz ilgi görmüştü.Eskimiş ve her tarafı yırtılmış olsa bile BETA atölyelerinde bu ayakkabılar tekrar elden geçirilip vitrinleri süsleyecek şekillere gelip Vakıf'a verilmişti.
Haydi arkadaşlar eskimiş diye çöpe atacağınız ayakkabılarınızı bir poşete koyup en yakın BETA
mağazasına çocuklar için bırakın çorbada sizin de tuzunuz olsun.LÜTFEN ÇÖPE DEĞİL BETA'ya

Beta'nın Umut Çocukları Vakfı için yaptığı eski ayakkabıları toplama ve yenileyerek sokak çocuklarına kazandırma kampanyası tekrar başlıyor.
Eski ayakkabıları toplama kampanyamız büyük ses getirdi. 6000 çift ayakkabı bağışlandı, yenilendi ve sokak çocukları için Umut Çocukları Vakfı'na teslim edildi.
Bu rakam büyük görünebilir ama kış ve soğukların yakın olduğunu düşününce bize yeterli gelmedi. Gösterilen duyarlılık ve desteğe güvenerek, Eylül ile Kasım ayları arasında kampanyayı tekrar etme kararı aldık.
Biz ayakkabılarınızı yenilemekten yorulmadık, sizin de eski ayakkabılarınızı vermekten yorulmadığınıza inanıyoruz. Ve onları unutmadığımızı göstermek için hep birlikte devam ediyoruz...

"Haydi Türkiye, bir daha!"

TEŞEKKÜRLER BETA,TEŞEKKÜRLER TÜM EMEĞİ GEÇENLERE..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Gül'cüm merhaba canım. Çocuklara canım feda. onların yararına yapılacak her olayda varım. En kısa zamanda bende eski ayakkabıları toparlayıp götüreceğim. Bilgilendirdiğin için sonsuz teşekkürler. Sevgiler Herşey gönlünce olsun Ebru

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum,
Çok teşekkürler duyarlılığın için vereceğin ayakkabılar tamir edilip kimbilir hangi çocukların ayaklarını süsleyecek ve koruyacak.Tekrar çok sağol canım.
Seninde herşey gönlünce dilediğince olsun..

Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Benim bu olaydan hiç haberim yoktu Gül.Hepimizin mutlaka katılması lazım.Harika bir çalışma.
Öpüyorum canım arkadaşım seni:)

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan'cığım,
Ben yaz başında 2 çanta vermiştim canım,üstelik tüm arkadaşlarımı da haberdar etmiştim.Şimdi burdaki arkadaşlara da duyurmak istedim canım benim.Teşekkürler tatlım,aklım halen böreklerinde.))

Çok öpüyorum bende seni tatlı arkadaşım.))

Adsız dedi ki...

Canım ne kadar güzel bir bilgi paylaşmışsın tşk . Geçen yıl sanırım vardı bu kampanya arkadaştan duymuştum oda Bursalı o aralar İstanbula gidecekti oraya bırakacağını söylüyordu bursada yok diyordu sanırım BETA Şb. Birde benim anlamadığım verilecek olanlar sadece çocuk ayakkabısımı olacak yoksa bizim ayakkabılarımızdan da onlara dönüşüm yapabiliyorlarmı ?
Canım kendine iyi bak. Bu aralar yoğundum pazartesi toplantı Salı toplantıdan çıkan işleri hallet. Bugünde yeni stajerler geldi onlara iş göstermekten kendi işlerime bakamadım o yüzden uğrayamadım bikaç gündür kusuruma bakma olurmu. Çok öpüyorum seni .
Bayyyy

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahar'cığım,
Büyük küçük demiyor her tür ayakkabıya Beta kapıları açık.Çocuklara olmayanları diger kurumlara ve kuruluşlara veriyorlar.Zaten organizeyi yapan kurum her şeyi hallediyor.(Beta ile)Ne tür ayakkabı olursa olsun hiç farketmiyor,hatta ev terlikleri bile işe yarıyor canım.Yaz başı kampanyaları vardı,şimdi yine başladı işte canım.İşlerin demek çok yoğun, fazla yorma kendini canım dikkat et.Şimdi sen eve gelince de ayrı yoruluyosundur ben görüyorum burdan.)Senin kusurun olur mu canım benim.İyisin burdasın önemli olan da bu değilmi.Kocaman öpüyorum,sevgiyle kal.