Salı, Eylül 05, 2006

SÜZMELİ SALATA

Malzemeler
2 havuç rendesi
1 su bardağı haşlanmış bezelye
incecik kıyılmış kırmızı lahana
1 kutu mısır
1 demet dereotu
2-3 diş sarımsak
7-8 adet kornişon turşu
1 adet kırmızı biber ve yeşil biber (ithal)
2 kaşık mayonez
dilediğiniz kadar da süzmeli yoğurt

Yapılışı
Öyle kolay ki, kesilecekleri ince ince kıyın mayonez ve süzmeli ile karıştırıp servis tabağına alın.
Canı çekenlere önce tattırıp sonra da dilediğiniz kadar yiyebilirsiniz.Kesinlikle dokunmuyor.)))

Afiyetler olsunnnnn....

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba aslında yorum yazmıştım kayıp olmuş. Neyse canım belki gönderirken hata oluştu. Canım bende Almanya'ya gidince her zaman pasta malzemesi alırım. Almanya'da yaşayıp yaşamadığımı sormuşsun canım bende senin gibi İstanbul'da yaşıyorum. Tabii senen büyük bir kısmını. Neyse gelelim senin şu çok güzel görünen salatana ellerine sağlık. Serin serin iyi gider sevgilerimle Nesrin

Adsız dedi ki...

Bu salata bana degisik bir tarif geldi.Yogurtlu salatalar kesinlikle harika oluyor.Ellerinize saglik.Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nesrincim,
Bana da çok oluyor sonra da yorumların peşine düşüp onalrı arıyorum ama nafile canım ya..
Almanya ya gidince bende senin gibi çok alırım.Burda ne yazıkki o tür malzemeler yok.((

Salata böreğin yanında çok güzel gitti inan,tavsiye ederim.))

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili mutfak masalı,
Yoğurtlu olunca hem hafif,hemde yağ içermediğinden çok güzel oluyor.Üstelik diyet yapanlarda gönül rahatlığı ile yiyebiliyorlar.
(mayonez eklemeden tabiiki)

Teşekkürler,sevgiler..

limoncicegi dedi ki...

selamlar
yemek bloglarinin elele verip findikli tarifler topladigini bildirmek istedim. gelincikler ve kedili mutfaklar ile baslayan macerea yeni finduklutarifler.blogspot.com'a tasindi. buradan da kitaplasacak ve gelir cocuklara gidecek... seninde tariflerini bekliyoruz, fotograflarina aksam beste bakmamak gerek :) dilim disarda derler ya oyle oldum, ellerine saglik

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Limon çiçeği,
Ben 3 çeşit ile katılmıştım,acaba tekrardan mı başka sitelerde başladı.Bilgi verirsen sevinirim.

Yorumun içinde teşekkür ederim,çok sağol.))


Sevgilerimle,

tatli-tuzlu dedi ki...

Ohh yavrum ne yokki, yemede yaninda, hele o sarmalar :)) Ellerine saglik canim, kolay gelsin kendine iyi bak , öptüm. Behiye

Damak Tadı dedi ki...

Behiyecim,
Akşam akşam beni güldürdün ya,sende devamlı gülersin hep canım.
Çok teşekkürler sağolasın.Bulmacaya sanırım henüz bulaşmadın dimi?? .))))

Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Gül bunların iöçine 2 diş de sarımsak eklesek nasıl olur acaba.Bence mükemmel olur.Böyle de çok güzel olduğu belli gerçi:)

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhancım,
Onun içinde de varda ben unutmuşum eklemeye canım.Sanırım heyecan yaptım.))))

Sevgilerimle,

tatli-tuzlu dedi ki...

Yok bulmacaya baslamadim daha, giremedim dogrusu oraya.Gül, gül canim bol bol gül, cok gülen insan gec yaslanirmis :)))))))) Ellerine saglik canim, behiye

Damak Tadı dedi ki...

Ahhh sevgili Behiyeciğim,
Ömrüm gülmekle geçti ve geçiyor zaten.Allah hepimizi gülmekten ayırmasın canım.)))))

Bence bulmacaya girip de kafanı dağıtma derim sana.Belli mi olur belkide bir çırpıda yaparsın.))

Kolay gelsin çok öpüyorum canım..


Sevgilerimle,

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Gül; Salata çok hoş sen istersen buna sarımsak da koy, ne dersin. Yoğurt ve sarımsak olan herşeye bayılırım. Afiyet olsun

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nazlıcım,
Sarımsak da ekleniyor ben atlamışım onu canım ya..Sarımsaksız bir şeye benzemez pek.))

Teşekkürler,sevgilerimle canım.