Pazar, Eylül 17, 2006

NUSSKUCHEN MIT NESCAFE















Malzemeler
1 paket oda sıcaklığında tereyeğı
1 su bardağı pudra şekeri
4 yumurta
minicik tuz
1 su bardağı kavrulup öğütülmüş fındık
2 çay kaşığı nescafe,2 yemek kaşığı sıcak su
çay kaşığı kabartma tozu
2 su bardağı un

Kreması
1 paket labne
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
6 kaşık şeker
1 tatlı kaşığı nescafe,2 yemek kaşığı sıcak su

Yapılışı
Önce kremayı pişirip bir tarafta soğuttuktan sonra labne ile iyice çırpıp bekletelim.

Diğer taraftan 4 yumurta ve pudra şekerini iyice çırpalım (arkadaşlar çırpma işlemi önemli) ve yağı ekleyip çırpmaya devam edelim.Sırası ile nescafeli suyu,fındığı ekleyip yine çırpıp bu sefer de unu ve kabartma tozunu ekleyip çırpıp bırakalım.Kelepçeli kalıba yağlı kağıt serip kenarlarını yağladıktan sonra karışımı aktarıp 175 c de pişirelim.Pasta pişip soğuduktan sonra yapmış olduğunuz kremayı üzerine döküp,fındık ve rende çikolatalarla süsleyip servis yapalım.Arkadaşlar pasta kreması aslında hazır olarak satılan şekerli krema ile olacaktı.Ne yazıkki şekerli krema bulma imkanım olmadığından bende böyle bir krema yapmak zorunda kaldım.Eğer şekerli kreması olanlar varsa ve pastayı denemek isterlerse kremaya kahveli suyu döküp 1 yemek kaşığı da tereyağ ekleyip karıştırıp pastanın üzerine sürsünler.

Pasta her zamanki gibi enfesti ve kahve yanında muhteşem eşlik ediyor.Arkadaşlar kahvaltıdan sonra içilen nescafelerle de harika oluyor tavsiye ederim hemde acilen dileyenlere..)))

HEPİNİZE ÇOK GÜZEL SAĞLIKLI VE MUTLU BİR HAFTA DİLİYORUM.SEVGİYLE KALIN HER DAİM..

Önemli not:Her hakkı bloglararası fındık projesine aittir. Bu yazımla ilgili hiçbir maddi talebim olmayacaktır.

42 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Gül,
Bir kaç gündür ziyaretine gelemedim.Yorumlara bile cevap yazamadım.Neler yapmışsın maaşallah.Bu nescafeli olanı ben yiyemem ama:(
Aşamaları fotoğraflaman beni öldürüyor.Malzemelere bakayım da belki nescafe koymadan da yapılabilir.
Görüntü muhteşem,ellerine sağlık:))
Öpüyorum canım:))

ArMeda dedi ki...

Gülcüm cidden merak ediyorum bunları hemen tüketiyormusunuz hızına yetişilmiyor vallahi galiba mutfaktan hiç çıkmıyorsun canım.Aman maşallah nazarımız deymesin sen yapki bizde öğrenelim ellerine sağlık canım sevgiler..

Adsız dedi ki...

Gül bu hırsızlar işi iyice abarttılar.Daha yeni yayınladığın bu tarifi hemen kapmışlar arkadaşım haberin olsun.

Dilek'ce dedi ki...

Gülcügüm, nedir bu ara ara almanca isimli tarifler cikiyor?! Ben birsey mi kacirdim sen alamanci misin;)Aciklam istiyorum:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

gÜlcüğüm, bu da muhteşem,
sabah sabah bir dilim aldım vede kahvaltı hazırlamadan kurtuldum yaw ne aklıllıyım .
Höşemrimi ben edremit taraflarının olarak biliyorum yörelerde var demekki
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Gül'cüm günaydın. Ellerine sağlık yine güzel birşeyler yapmışsın ama tarifi yazmayınca anlayamadım. Sevgiler Ebru

sevdamavisi dedi ki...

Günaydın Gül,
Her sabah yeni bir başlangıç yeni bir hayatsa ki öyle yeni bir yaşama da başladık bugün. Hayal kurabilen ve bunu gerçekleştirmek için uğraşan insanların anlaşılmadığı ve yıldırmak için uğraşılan bir zamanda yeni başlangıçlar yapmaktan vaçmeyeceğim. Ve hayata bakış açınla bana verdiğin pozitif enerji için teşekkürler..
Gönlüne sağlık

munevver dedi ki...

Sevgili Gül,normal kek ve peynirli keklerde kahveyi çok seviyorum.Eline sağlık.Ne güzel anlatmışsın.İyi haftalar.

limoncicegi dedi ki...

Boyle her adimini gosteriyorsun ya cok hosume gisiyor. adim adim ogreten ogretmenlerim geliyor aklima. ellerine saglik

Mimosa Café dedi ki...

Cok lezzetli olmus :) Ellerinize saglik.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan'cığım,
Umarım bir kaç gündür güzellikler olmuştur canım.))
Teşekkürler beğendiğin için,Nescafe sevmiyorsan bence sen diğer fındıklıyı yap derim canım.))
Sizler için ayrı ayrı fotoğraflıyorum ki belki yapmak isteyenler çıkabilir diye.))
Tekrar teşekkürler canım,sana ve sevdiklerine çok güzel bir hafta diliyorum.Her şey dilediğin şekilde gelişsin.

Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Armeda'cığım,
Gördüklerini sadece pazar günleri yapıyorum canım.Biz 3 kişilik bir aileyiz bunları bizim tüketmemize imkan bile yok.Çocuklar hafta sonu bizde olduğundan birde annecik sağolsun yemez ama yedirmeyi çok sever olduğundan çardak olayımız var orda anında tükeniyor.))

Ben mutfak aşığıyım,mutfaktan hiç çıkmasam hatta orda yatsam bile sesim çıkmaz.))Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.

Sana ve ailene çok güzel bir hafta diliyorum..


Sevgilerimi gönderiyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan,
Şimdi baktım senin yorumun üzerine aynen orda duruyor resimlerim.O kadar da yazılar ve msg lar gönderdim demek hiç işe yaramamış.
Ne yapılması gerekiyor bilemiyorumartık.(((
Çok teşekkürler canım haber verdiğin için..

Öpüyorum seni..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Dilek'ciğim,
Ben yıllar önce Almanya'da okul için bulunmuştum canım.Ev sahibimiz de Pastacı olduğundan onlardan çok tarifler öğrenmekle kalmayıp 2-3 tane de kitap hediye almıştım.Bende ki azmi o zaman sadece onlar farketmişti.)))şaka şaka..Teşekkürler,Sevgilerimi gönderip güzel bir hafta diliyorum..

Gül

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candan'cığım,
Umarım beğenmişindir canım.)))
Hoşmeriye Trabzon'da kuymak derler diğer taraflarda hoşmeri diye tabir edilir.Her tarafın bir hitap şekli var canım.)) Çok teşekkürler canımcımm.Kocaman öpüyorum..

harika bir hafta diliyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum,
Bak tarifi yazdım bilem..))
Seninde ellerine sağlık güzel yorumun için.Neşeli bir hafta diliyorum.))


SEVGİYLE KAL SONSUZA KADAR..

Damak Tadı dedi ki...

SEVGİLİ SEVDA MAVİSİ,
Çok duygulandım satırlarını okurken inan anlatamam.Sakın yılma ve mücadeleni sonuna kadar ver,bu sefer belki onlar yılıp hemen işlemleri bitirirler.Şimdi çok şey yazacağım ama olmaz burdan.Lütfen canını sıkma ve devam et.Minik de umarım iyidir,benim için minik bir buse onun için,senin içinde büyüğü canım..

Umarım her şey çok çabuk gelişir.
Çok güzel haberlerle dolu bir hafta diliyorum.

SEVGİLİRİMİ SANA VE AİLENE GÖNDERİYORUM..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Münevver,
Çok teşekkür ediyorum,bende tıpkı senin gibi keklerde kahve aromasına bayılıyorum.Sana da çok güzel bir hafta diliyorum canım..

Daima sen ve ailen sevgiyle kalın..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Limonciceği,
Satırlarını okurken asık yüzümde birden gülücükler belirdi, çok teşekkür ederim sende hep gül olur mu..
Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumun için,sana diğer arkadaşlara yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.))

Çok güzel neşeli,eğlenceli bir hafta diliyorum canım.

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Arcana,

sana ve sevdiklerine güzel bir hafta diliyorum..

Sevgiler

tatli-tuzlu dedi ki...

Slm gülüm, ellerine saglik yine harikalar yaratmissin,keske bu pastanin tarifi yerine gurme nete tarif seklinde biseyler yazsaydin caldiklarinda tarif yerine iki güzel söz isitirlerdi.Bende blogumda gurme net hakkinda biseyler yazmak istedim ama, iste dedigim gibi ifade edemiyorum.Sana güzel bir hafta diliyorum , umarim hersey gönlünce olur.Öpüyorum canim, kendine iyi bak

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım iyine çok güzel şeyler hazırlamışsın ellerine sağlık .Sana çok güzel bir hafta diliyorum.Ayrıca bu hafta bizlerle yine hangi güzel tarifleri paylaşacağını çok merak ediyorum.Sevgiler…

tatli-tuzlu dedi ki...

Gül belki haberin yoktur diye yorum birakmak istedim.Tijenin gurme net hakkindaki yazdiklari gurme netin kendi sayfasinda cikmis, kendilerini hirsizlikla ilan eden bi yazi muhtesem ya. Belki sevinirsin dbu haber, sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Behiye'ciğim,
Öyle bir imkanım olsaydı hiç durmadan yazardım.Fakat yok ne yazıkki.Sevgili şeker Tijen'in yazısından copy yapabilirsin canım.Bu konuda sıkıntı çekme olur mu..Bende seni kocaman öpüp,harika bir hafta diliyorum canım.

Kendine çok iyi bak şeker..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tabakta,
Teşekkürler güzel yorumun için canım.Sende nasibini almışsın gurme netten.Geçmiş olsun sana da.
Ramazan yaklaştığından artık yapma işlerim sanırım 1 ay boyunca askıya alınacak.Çünki iftar saati yolda olacağım ve annecik ne yaparsa ona talim.Hayırlısı olsun aralarda ben kaçamaklar yaparım sizler için.))

Tekrar teşekkür edip harika bir hafta diliyorum.

Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Behiye'ciğim,
Canım benim çok sağol şeker..Haber verdiğin için teşekkür ediyorum,şimdi bakacağım oraya..Sağol sağol..Kocaman öptüm..


Sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

off nasıl güzel görünüyor tamda rejimdeyken yapılırmı bu bana :)) canım benim sen yeterki iste ben sana istediğin zaman yaparım böreklerden ama bende bu pastadan 1 dilim istiyorummmm

Adsız dedi ki...

Gül hanim pastaniz nefis görünüyor,findigin girdigi herseyi severek yerim,bu pasta alman firinlarindada yapiliyor sizinkide orjinal gibi olmus,ellerinize saglik.
www.blogcu.baharcicegi

Adsız dedi ki...

Bu ne kadar güzel bir görüntü böyle, gerçekten çok beğendim ben bunu, eminim görüntüsü kadar tadıda mükemmeldir. Ellerine yüreğine sağlık. Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Dilek'çiğim,
Canım pastanın hepsini de alabilirsin sözümü olur,bende börek istiyorum tamam anlaştık.Hemde çokkkkk istiyorum,bende rejimdeyim ama börekleri görünce inan unuttum rejimi filan.Ellerine sağlık,çok öptüm.Çok güzel bir hafta diliyorum.


Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Baharçiceği,
Çok teşekkürler bu güzel yorumunuz için,ellerinize sağlık.
Pastayı beğenmenize çok memnun oldum,bende Alman pasta kitabından yapmıştım tarifini..Çok teşekkürler,ellerinize sağlık..Görüşelim sık sık..Güzel bir hafta sizinle olsun..


Sevgiler,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili pembeli'ciğim,
Canım çok teşekkür ederim pastamı beğendiğin için.Yakınlarda olsaydık yapar ikram ederdim ama üzgünüm..Tekrar ellerine sağlık canım.Çok güzel bir hafta diliyorum..


Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Baharçiceği,
Senin sayfana giriş yapmıyorum nedenini de bilmiyorum.Yardımcı olursan çok sevinirim.

Selamlar

isil dedi ki...

Gülcügüm merhaba,
Canim, bu tarif de harika. Sen bi pasta ustasisin. Ellerine saglik.
Tavuklu karniyarigi ben yapmadim canim. Polilerden Fatma pisirdi. Tariflerin altinda "posted by" bolumunde kimin adi yaziyorsa o gonderiyor. Biz yani poliler, ayni laboratuarda master ya da doktora yapan, yemek yemeyi ve pisirmeyi seven arkadaslariz. Tariflerimizi kendi aramizda paylasiyorduk, sonra boyle bir fikir cikti, isi bloga doktuk. Umarim begeniyorsundur. Seni cok opuyorum.
Sevgiler :)

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
İnan bayılıyorum senin sayfana,az ama öz ve insanı şaşkına çeviren iştah açıcı tarifler çıkıyor ortaya.Ben severek siteni takip ediyorum.Son eklenenler neydi öyle halen aklım onlarda inan.Senin ve arkadaşlarının ellerine sağlık canım.Allah zihin açıklığı versin sizlere o güzel mamaları yiyip de kiloları da sizden uzak etsin.Amin dimi tabii bende olsam derinden bir AMİNNNNN derdim.Yakın olsaydık size ben her akşam yemek yapardım inan tatlılarım.Öpüyorum hepinizi kocaman.Sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

armeda sana cewap vereyim bn berk bunlari dedemle 1 gunde yiyoruz

isil dedi ki...

Gülcüğüm,
Blogu begendigin icin cok tesekkurler. Sık sık tarif ekleyemiyoruz, malum is-guc. Polilerin evlenme telasi (Saniye ve Fatma evlendiler :), Guralp ve benim tez bitirme telaslarimiz olunca boyle oluyor) Inan seni cok merak ediyorum. Kismet olursa Subat ayindan sonra evlenip Istanbul'a yerlesecegim. Hic bilmedigim bir yer, biraz da korkuyorum bu yuzden acikcasi. Umarim Istanbul'da gorusuruz canim.
Cok opuyorum.

Adsız dedi ki...

Ben blogumun kodunu yine vereyim belki eksik vermisimdir,
http//:www.blogcu.com.baharcicegi belki bu sefer olur denersen,arkadasim cok tatli dilli birisin yorumlarin ictenlikle yaziyorsun senin gibi arkadasi bende sitemde görmek isterim artik bende burdayim

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Polileri (Saniye ve Fatma) benim için tebrik eder misin?? Allah mesut etsin canım her ikisini de..Aman Işıl'cığım tez bitirme işlemlerini kolaylıkla halledersiniz canım.Allah yardımcınız olsun.Ahh canım bende seni merak ediyorum tatlım,artık bil ki İstanbul'da bir ablam var.Sakın korkma biz burdayız evvel Allah canım..Senin yaptığın her şey çok güzel,birde öğrencilerin yaptığı yemekler pek bi leziz olur bunu daha sonra çok iyi anlayacaksın canım.Sevgiyle kucaklıyorum seni tatlım,kendine iyi bak.Öpüyorummm.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Baharçiceği,
Yine giremiyorum inan, acaba senin sayfan bana küsmü çok geç farkettiğim için.Deniyorum ara ara girince göreceksin beni oralarda canım..))) Çok teşekkürler güzel yorumun için,bende seni çok sevdim inan.Artık bi kavuşsak senin sayfanda diyorum..)))

Sevgi ile kucaklıyorum seni..

Adsız dedi ki...

Diyecek bişey gene bulamıyorum canım. Hangi ara yapıyorsun sen bunları yaa. Sende çalışıyorsun benim bildiğim kadarı ile. İŞyeri arkadaşların da bundan nasibini alıyorlardır mutlaka çok şanslılar valla. Nescafe ile nescafeli herşey muhteşem olur demi. Ben bu aralar kakao dolgulu ve karamelli browni ile sütlü nescafeye kaptırdım kendimi inan harika oluyor.
Canım kabartma tozu 1 çay kaşığımı.
Birde şeker kremasımı yazmıştın hani bende olmadığı için kendim hazırladım kremayı demişsin. Şeker kreması dediğin kremşanti değil heralde başka bişey demi canım.
Ellerin dert görmesin enfes valla enfes.
Sen bana diyorsun biraz dur dinlen diye ama seninde aşağı kalır bi yanın yok tatlım. Kendini çok yorma. Öptüm cicimmmm

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahar'cığım,
Canım ben eve geldiğimde annecik her şeyi hazırlamış oluyor bu yüzden avantajlıyım.Yani çoluk çocuk derid yok evli değilim.Şekerli krema burda yok tatlım bu yüzden onu kullanma imkanımız olamıyor.Bu yüzden ben pişirdim sende bilirsin mutlaka un ve süt ve şekerden yapılan muhallebi soğuyunca da labneyi koyup çırpıyorsun.Kahveyi de unutma sakın tatlım.İş yerinde ki arkadaşlarım test etme imkanına sahip oluyorlar bravo canım..Kabartma tozu evet az konulacak fazla kabarmaması gerekiyor pastanın görüntüsünden dolayı,ama sen dilediğin gibi yapabilirsin canım.Şimdiden kolay gelsi ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum seni,sevgiyle kal daima..