Cumartesi, Eylül 09, 2006

Yeni Bir Kaçış...))


Arkadaşlar... Bu oyunu bir süre daha sayfada tutacağım; belki biraz daha uğraşmak isteyen olur ama çözenlere daha da zor bir oyun var tabii...

http://www.gamedep.com/games/blue_room_escape.html

İŞTE YENİ OYUN: Gene odadan kaçma ve gene orada burada birşeyler arama. Eh biraz sıkılsak da günün sıkıntılı düşüncelerini akla getirmeyecek sanırım. Sevgili Dostlarım artık ustalaştılar bu oyunlarda ve nasıl kaçacaklarını biliyorlar. Hadi bakalım KAÇALIM ŞU ODADAN ARTIK... Arkadaşlar, biliyorsunuz yazı ve resimlerimizi başka sayfalarda kullanıyorlar. Her ne kadar nerden aldıklarına dair referans veriyorlarsa da, izin almadıkları için bu iş hiç de şık olmuyor. Şimdilik resimlere bir sansür koydum; eğer devam ederse tüm sayfaya da koyacağım.

http://games.flabber.nl/escapetheroom/





29 yorum:

Adsız dedi ki...

sayfayı açamıyoruz

Adsız dedi ki...

Lütfen yardım edin oyuna başlayamıyoruz ki.

Adsız dedi ki...

üfff ya ne açılmayan oyunu koydun burayada bizi sinir ettin.

---OPTiO--- dedi ki...

oyun acildi..anahtari buldum..sonra kasadan kücük bi anahtar parcasi daha..ama denedim olmadi:) sonunda ciktim...tesekkürlerr ve simdiden iyi pazarlar Gül :)

Adsız dedi ki...

Merhaba bu oyun daha kolaymis digerinden.Fazla oyalanmadan cözdüm nihayet.Kapi acildi.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Helppppp ben yapamıyommmm ben bu oyunlarıııı:))))
Dur bakimmm aşağıya inip yemeklerden tadayım belki kafam yerine gelir:))))
öpücükkkkk

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar benim bilgisayarda her iki oyun da açılıyor. Bence ikincisi daha zor. İkisini de çözdüm. Bakalım sizlerin de uykuları kaçacak mı? Ehh..Sabaha kadar oturmayı göze alırsanız çözülmeyecek bulmaca yoktur...
:) :) :)

Adsız dedi ki...

cok guzel bir oyun daha,bunuda becersim,cok sagol,cok zevkliydi.dahalarinida bekleriz.sevgiler,gul-hollanda

Bocuruk dedi ki...

Bu oyunu kraloyun sitesinde görüp yapmıştım. Sadece biraz dikkat istiyor. Aslında o kadar da zor değil diye düşünüyor insan o kapıyı açınca. Yine kraloyun sitesinde bir de Hapis 2 var sonuna geldim ama kartları ne yaptıysam yerleşmedi. Onu çözen varsa yardım isterim. Hapis ve Hapis 3 tamamdır :))

Adsız dedi ki...

İkisinide çözemedim,sonuç yok çok başarısızım.please help me..

Adsız dedi ki...

ders bir;postu yazıp bitirmişsin bidenem ama altta boşluk kalmış bunu engellemek için edite bas postun en altına git oradaki html kodlarını sil bu mudur budur:)))
/p a< gibi
çokkk öpüyom bidenemi

Adsız dedi ki...

Gül,sesin çıkmıyor.Merak ettim biraz.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Optio,
Yaklaşmışsın zaten.))

Bende sana harika bir pazar diliyorum.

Sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Mutfak masalı,
Tebrikler canım.))

Damak Tadı dedi ki...

Candan'cığım,
Sen bunlarımı yapamayacaksın güldürme beni canımmm.)))

Yemeklerin tadına bak tekrar dön bekliyorum seni burda.))

öpücükkkk

Damak Tadı dedi ki...

Arkadaşların hç sabaha kadar oturacak zamanları yokki.))


Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bocuruk,
Söylediğin gibi herşey dikkate dayalı,biraz dalgınlıkla anında oyunu kaçırmış yine başta bulmuş oluyorsun kendini.))Söylediğin oyunu ben hiç duymadım,sitenin adresini bana yazarsan çok memnun olurum.Ziyaretin içinde teşekkürler..

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevdalım biraz daha gayrte lütfen..))

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candan Hocam,
Ne iyisin melek kalblisin sen,herkese yardıma koşuyorsun.Yüreğine sağlık senin canım ne diyebilirim ki.BİRAZDAN DEDİKLERİNİ UYGULAYACAĞIM.

Çok sağol bidenem,sevgiler hep seninle..öpücük..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan'cığım, biraz yoğundum canım ya bu yüzden.Çok şükür iyiyim,iyi olmaya çalışıyorum.Çok teşekkür ederim hassas arkadaşım benim.

Sevgilerimi gönderiyorum burdan sana kapıyı aç geldiler şimdi.))

Adsız dedi ki...

Canım ekranın yanındaki sayfaya tıkladığında şifre istiyorya şifreyi buldum da nasıl yazacağız nereye yazacağız onu çözemedim. Veya bu şifreyi ışığı açıp kapatıp ve ekranı oynatarak duvara yansıtarak oluşturup enterlayayım dedim öylede olmadı :( Gene yardım isticem ayıp olacak ama :) :)
Öptüm.......

Adsız dedi ki...

Birinci oyun kolaydı,çözdüm şimdi ikincide sıra.O biraz zor galiba:)

Bocuruk dedi ki...

Sevgili Damak Tadı,
www.kraloyun.com adresine girip zeka oyunları kısmını tıkladığında sayfa 2' de hapis 3 (senin verdiğin ikinci oyun), sayfa 4'te hapis 2 ve sayfa 5'te hapis oyunları var. Ben bunlardan hapis3 ve hapis oyunlarını çözdüm yani odalardan kurtuldum. Ancak hapis2 oyununda bütün ipuçlarını bulmuş olmama rağmen bulduğum kartları yerleştirip sonuncu kutuyu oluşturamadığım için oyunu sonuçlandıramadım. Ne yaptıysam olmadı. Vaktin olur da girersen ve de oyunu çözersen bana da bir yol göster :)

Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Doğru yoldasın Baharcığım biraz daha dikkat et canımcım ya.))

SEVGİLERİMLE,

Damak Tadı dedi ki...

ÇOK KOLAY BEYHAN'CIĞIM SAKIN ASLI'YI ARAMA SEN HEMEN ÇÖZERSİN ONU CANIM.ÖPÜYORUM CANIM SENİ..)

SEVGİLERİMLE,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bocuruk,
İlk fırsatta o siteye girip bakacağım ve sanada sonucu bildireceğim.Bi zaman bulabilsem neler yapacamda ahhh ahhhh.

Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

yasasin kapiyi acabildim Senem

Damak Tadı dedi ki...

İnan bende çok sevindim Senem,sanki benim ilk açtığımda yaşamış olduğum heyecanı yaşadım birden.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar,
4 ipucu buldum fakat ilerleyemiyorum. Ne yaptıysam olmuyor. Yardımcı olur musunuz?
Teşekkürler