Salı, Eylül 12, 2006

VERSUNKENER SAUER KIRSCKUCHEN

ARKADAŞLAR BİRAZ ÖNCE SAAT 11:30 CİVARLARINDA Bir mail ALDIM SEVGİLİ TİJEN'DEN VE YIKILDIM.VERMİŞ OLDUĞU ADRESİ AÇTIĞIMDA ŞOK OLDUM.
WWW.GURME.NET (büyük harflerle yazdım ki gözünüzden kaçmasın)
HIRSIZLAR İŞ BAŞINDA UYUMAMIŞLAR,YEMEMİŞLER İÇMEMİŞLER GÖRÜNTÜLERİMİZİ EMEKLERİMİZİ ÇALMIŞ VİCDANSIZLAR..LÜTFEN BU TÜR
KİŞİLİK BOZUKLUKLARI OLANLARA DUYARSIZ KALMAYALIM.BUGÜN BURAYA YARIN KİMBİLİR NEREYE SALDIRIRLAR.BURDAN YAPABİLECEĞİMİZ NE VARSA ELELE VERİP
TEPKİMİZİ GÖSTERELİM.LÜTFEN TEPKİSİZ,DUYARSIZ KALMAYALIM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.SEVGİLİ TİJEN BANA HABER VERDİĞİNDEN TEPKİSİZ KALMADIĞINDAN DOLAYI SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM SANA VE TÜM ARKADAŞLARA..HALEN ŞOKU ATLATAMADIM.










Malzemeler
5 yumurta sarısı
5 yumurta akı
80 gr tereyağı
minicik tuz
yarım su bardağı şeker
yarım kase pudra şekeri
1 paket vanilya şekeri
300 gr vişne
2 su bardağı un

Yapılışı
Şeker yağ ve yumurta sarıları iyice çırpılıp 2 su bardağı un ve vanilya şekeri de eklenip tekrar çırpılıp bir tarafta bekletilir.5 yumurta akı ve yarım kase pudra şekeri,minicik tuz iyice çırpılıp diğer karışıma eklenip tekrar özleşmesi için çırpılır.Yıkanmiş kurulanmış vişneler iyice kurutulup hafifçe unlanıp karışıma ilave edilip kaşıkla nazikçe incitmeden,dağıtmadan karıştırılıp
yağlanmış kelepçei kalıba dökülür ve 175 c de pişirilir.İyice soğuduktan sonra şekil kağıdı pastanın üzerine konulup pudra şekeri serpilip süs kağıdını fazla sallamadan üzerinden alınır.
Dilediğiniz şekilde dilimleyip kahve ile servis yapınız.

40 yorum:

Adsız dedi ki...

Aman Allah'ım gözlerime inanamıyorum.Bu ne GÜl??? Şuanda sizin eve doğru koşmaktan kendimi zor alıkoydum:))))
Galiba vişneli,tarifi merakla bekliyorum.Aşamaları fotoğraflaman harika oluyor.Öpüyorum arkadaşım:)))

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan'cığım,
Bu pastayı Cumartesi günü yapmıştım Berk (yegenim,Karya'nın abisi)resimlerini çekmişti.Peşpeşe yayınlamak istemediğimden bgüne kısmet oldu.Zira 2 gündürde ustalarla cebelleşme durumları vardı.Onlara yapmıştım canım,eğer istersen yarın sanada yapıp gönderirim inan.Sen yeterki iste canım.Çok teşekkürler,bende seni çok öpüyorum canım..

Sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

MERABA BEN BERK SIZE BIR FIKRA ANLATACAGIM bır gun temel le dursun iki katlı otobuse bınmısler temel asagı dursun yukarı oturmus temel dursunu aramıs telefonla demıskı bu sofor uyiy daaaa dursunda demişki ona bakarsan bizim katta sofor yok demiş yorum beklıyrum

Adsız dedi ki...

maaşallah diyorum başka da birşey demiyorum :))
harika gözüküyor son paylaşımlarının hepsi.
ellerine sağlık arkadaşım.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Aman Tanrım bu ne muhteşem bir görüntü.Merak ettiğim bir konu;siztenizi devamlı sessizce takipteyim.Pastalarınız muhteşem gözüküyor,hele elmalı ve fındıklı olanları resmen şaheser gibiydiler.
Artık size yorum yazmak şart oldu diye düşündüm.Siz daha önce pastacı yanında veya şimdi pastıcıdamı çalışıyorsunuz??Her seferinde değişik tabaklar ve sunumlarla sunmaktasınız.Teşekkür edip,ellerinize sağlık diyorum.Bu enfes görüntülü pastaların tadını bile sormak istemiyorum size.Kesin nefistirler.Birde her pastayı krem şanti ve kahve ile sunum yapmayı öneriyorsunuz belliki bu konuda engin tecrübeye sahipsiniz.

İyi geceler diliyorum.

Zeynep

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Evkedisi,
Çok teşekkürler,beğenmene çok memnun oldum canım.Senin liflerde harika olmuşlar,ellerine sağlık..

Sevglerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Zeynep,
Çok teşekkür ediyorum güzel yorum ve iltifatlarınız için.Öncelikle pastacıda çalışmamakla birlikte pastacıda değilim.Özel bir şirkette çalışmaktayım.Sadece Almanya'da kaldığım yıllarda evsahibimizin pastacı olmasının bende büyük katkıları olmuştur.Onları burdan bir kez daha anıyorum sayenizde.
Pastaları kahve ve şanti ile tavsiye etmemin sebebide yine oraya dayalı.)))

Çok teşekkürler tekrar yine beklerim,sessiz kalmayın lütfen sizlerden gelen yorumlar beni çok mutlu ediyor.

Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

Gül

Adsız dedi ki...

Canım Gülcüm gene yapmışsın yapacağını. Enfes görünüyor inan. Ama olmuyor böyle bu güzellikleri bizlere gösteriyorsun sonra akşama kadar buralarda ne yesek etsekte nefsimizi köreltsek diye dolanıyoruz valla :) Sanalda olsa bi dilim alayım bari :)
Canım benim böreğin tarifini ekleyemiyorum sitemde sorun var gene resimler ekleniyor tarifler eklenmiyor. Özencik yapıyoruz gene anlayacağın. Ama böreğin tarifini www.yemek24.com da özel tariflerde bulabilirsin canım.
Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahracı'ğım,
İnan çok haklısın canım.Bende diğer siteleri gezerken aynı şeyleri hissediyorum inan.Yapmasak mı acep bi daha??.))
Canım neden sen ekleme yapamıyorsun bir sorun mu oldu?? Şimdi bende merak ettim doğrusu.
Sanalda olsa hepsini de alabilirsin canım.Şimdi böreğin tarifine bakacağım canım.Ellerine sağlık tekrardan..


Sevgiyle kal,

Tijen dedi ki...

Sevgili Gül,
www.iskenderiye.com sitesinin alt sitesi olan www.gurme.net haziran 2005’ten beri sitelerimizde yazdigimiz tüm yazi ve resimleri (bir bes on degil çogumuzun!) oldugu gibi sitesine kopyaliyor ve bunu daha çok okur çekmek, dolayisiyla daha çok reklam almak için yapiyor. Bunu tesadüfen farkettim ve hemen sitemde duyurdum. İstersen www.mutfaktazen.blogspot.com da ayrintilar var. Sikayetimi info@iskenderiye.com adresine bildirdim, yazdigim mektubun örnegini de bir önceki yazimda verdim. Lütfen hem sitelerimizde yeni birer yaziyla (otomatik olarak alindigina göre bu yazilar da kendi sitelerinde çikacak ve kendi hirsizliklarini kendi sitelerinde duyurmalarini saglayacaktir) durumu bildirelim, hem de ilk gününden itibaren tüm yazilarimizin sitelerinden çikarilmalarini isteyelim. Destegin için tesekkürler,
Tijen

Adsız dedi ki...

Ay inanmıyorum nasıl da unuttum yaa. Merhabalar Sevgili Berk bu Gül senin halanmı oluyordu teyzenmi o bize senin gibi fıkralar anlatmıyor hiç. :( Ya yemek yada bilmece. Yaptıklarını yiyemiyoruz ama verdiği bulmacalarla kafayı yiyoruz. :) Bizi düşünmek hiç yok ya arada bi de şunlara fıkra anlatayım da kafaları rahatlasın demiyor. :( :) İyki geldin sen Berk. Sen bize fırsat bulduğunda hep anlat olurmu. Ben bayıldım şahsen fıkrana. Teşekkürler Berkçim.
Sevgiler.......

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tijen'ciğim,
Şimdi baktım ve benim en son yayınladığım pasta orda resimleri ile çıkmış.Nereye şikayet edebilirim lütfen bana onlara yorum yazacağım yeri söyler misin?Adeta gözüm döndü çok kötü oldum.Haberdar ettiğin için çok teşekkürler canım..

Sevgilerimle

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahar'cığım,
Berk'in eline geçse bu site vay oldu haline inan.Kendisi Karya'nın abisi oluyor ve bu sene lise 1.sınıfa kısmetse başlayacak.Bende halaları oluyorum bu iki yaramaz tatlı canavarların.Eğer ben pasta yaparken bizde olursa resim konusunda bana yardımcı oluyor zorla.))Şimdi senin burdan onu şımarttığını görürse vay oldu halimize canım.)))

Çok sağol sevgilerimi gönderiyorum canım.

isil dedi ki...

Gülcüm,
Pastada olayi bitirmissin vallahi. Bundan otesi yok. Mukemmel gorunuyor, ellerine saglik. Kesinlikle deneyecegim.
Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Gül sana hemen haber vereyim diye gelmiştim Tijen anlatmış olayı
Senin şimdilik 2 tarifini gördüm.Fundıklı pastanı da yayınlamışlar.

Adsız dedi ki...

Formumdan cevap ;
Valla aslında hepimiz öyleyiz ev hanımları olarak heralde Gülcüm pratik olmak gerekiyor olmasanda zamanla olmak zorunda kalıyorsun :) Birde biz çalışıyoruz. Yani herşeye yetebilmek çabukluk gerektiyor. Bu arada da bizden bişeyler gidiyor o ayrı tabi. Aslında Tijen hanımın yorumunu okumuştum yorumlar kısmında ve çok şaşırdım. Üstüne bide senin tarif gitti öylemi. Ne yapmak lazım ki. Ben pek anlamadım şikayet edilebilecek el konulabilecek bi durum varmı. Elimden gelen bişey varsa bende desteğimi veririm canım üzüldüm inan. İnsanların emeklerini nasıl böyle kolayca çalıyorlar bilmem. Saygısızlığın da bu kadarı .
Canım beni bilgilendirirsen sevinirim .
Sevgiler......

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Çok teşekkür ederim,inan çok mutlu oldum.Diğer taraftan da emeklerimin heba olmasına çok üzüldüm.Güzel yorumunu görünce birden unuttum üzüntümü canım.Çok sağol,sevgilerimi gönderiyorum sana.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Beyhan'cığım,
Fındıklıyı görmedim gözüm dönmüş gibiydi canım.Ben emek verip yapayım bu adiler gelip çalıp gitsinler,öyle üzgünümki.Diğer arkadaşlarda benim gibi madur olmuşlar.Ama bazılarının resimleri çıkmamış yasaklı olduğundan.Çok saçma ve anlamsız bişey bu,oraya reklam veren kişilere bile çok ağır şeyler yazdım inan.Çok sağol canım benim beni düşündüğün için.

Sevgiyle kal daima..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bahar'cığım,
Çok haklısın,hem çalışıp hem eve koşturup yemek işi birde çocuk varsa sorumluluklar böylece büyüyüp gidiyor canım.Yinede Allah sağlık versinde bizler koşturup duralım.Gelelim hırsızlık konusuna bilmiyorum ki nereey ne yapmam gerektiğini canım.Sadece o sayfada reklamları olan firmalara mail gönderdim.Çok sağol canım duyarlılığın için,sağol desteklemen için.

Sevgiyle kal canım benim..

Adsız dedi ki...

Temel Ağa'nın Mektubu

Temel Ağa'ya da torunu bir matematik sorusu sormuş, o da Rize'den

Eskişehir'e yerleşen arkadaşı Niyazi'ye mektup yazıp anlatmış...

Bakın ne tatlı tatlı anlatıyor:

"Yahu bu uşakcuklar bi kariş boydalar. Daha oyin oynamasini bile

beceremiyler. Hani utanmasalar emzuk bile emecekler. Onlara oyle

sorilar

sorayler ki; efendi, ayip değil ya, ben çözemiyrum. Geçen akşam geturdi

ödevini önüme koydi. Bi yandan da ağlay. Zaten dertlerini hep bağa açar.

Dedi ki ha bunlari anliyamadum. O yüzden da yapamadum. Yarin öğretmen beni

dövecek. Dedum ki: Ağlama uşağum, bunun içun öğretmen adam dövmez. Şimdi

oni çözeruk.

Ne mümkün Niyazi kardaşum. Bi tirenlan, bi otobos ayni istasyondan

kalkmışlar. Tiren otobostan üzte bi daha hızlı gidiy. Otobos iki yerde

on

beşer dakka istirahat vermiş. Tiren da bi yerde durmiş 20 dakka su almiş.

Otobos saatte 60 kilometre gidiymiş. Tiren 5 saat sonra gideceği yere

varmış. Otobos ise ne vakit sonra oraya varacakmış.

Oğraştum yapamadum. Uşak ağlar. Derken bubasi geldi. O da çözemedi.

Diyrum oğa ki: Damat senun tanıduğun tahsilli bi otobos şofori var ise

oğa

soralum, belki o bilebilur. Yahutta sabah olsun ben uşağı şoförler

cemiyetine götüreyim. Onlar arasinda belki tirenle yariş etmiş bi şoför

vardur da bize nasihat verur.

Ha, biz bi yandan da uşağa tireni tarif ediyruk. Tiren görmemiş

ki...

Ne anasi görmüş, ne bubasi. Ben da bi tek askerlukte Erzurum'dan

Sivas'a

gittiydum. Neysa kardaşum, o gece çok kızdum. Diyeceksun ki niye? Uşak

daha incir ağacından duti ayiramay; mezgiti gösteriyrum, hamsi diy;

efendum, yumurtanun fabrikada yapılduğuni sanay. Biz gelduk araba

yarıştiyruk. Yani efendi, otobos saatında varsa ne olur, geç varsa ne

olur? Gurbetten yolcı mi bekliysun? Eğer varacaği saat önemliysa, edersun

yazıhaneye bi telefon, derler sağa otobusun ineceği zamani. Bu kadarluk

mesele içun sabiyi sübyani niye telef edersun? Uşacuklarda şarkı yok,

türki yok, oyun yok; dayamiş oğa matamatiği. Matamatiği öğrenen, milleti

soymanun hesabıni daha eyi yapay."

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevgili Damak Tadı,
Uzun zamandır takip ediyorum sizi belliki hem zevkli hem de becerikli biri kişisiniz. Yaptıklarınız mükemmel sunumlarınız ise fevkaladenin fevkinde. Gerçekten sizi kutlarım. Her gün hayran hayran yaptıklarınıza bakıyorum. Hele annenizin yaptıkları bambaşka güzel. Ama meyve veren ağaç taşlanır misali bugün başınıza gelene gerçekten çok üzüldüm. Böyle densizler sizi yıldırmasın tam tersi siz de onlara savaş açın. Başarılarınızın devamını dilerim, ellerinize sağlık. Herşey sizin için çok güzel olsun diliyorum. Sevgiyle kalın, ev halkına sevgiler selamlar...Arzu

Adsız dedi ki...

Canımm eline sağlık bu ne güzelliktir böyle hem çalışıyor hemde mutfakta harikalar yaratıyorsun maşallah diyim sana.Ben bunun bir dilimini alsam bana yetmez ama idare ediv,cez artık napalım gelenlerde kalsın dimi ama :) hoşcakal canım öpüyorum seni kocamannn..

NAZLICA dedi ki...

Gül; İlk önce iyi şeylerden başlayayım istedim. Berk ve Zeynebin fıkraları harika,ilk kez duyduklarımdan. Gülmeye ihtiyacımız var sağolsunlar. Pastana ne diyebilirimki tek kelime ile harika. Aslında sen bu konuda çok yeteneklisin, değerlendirmeni öneririm. Kızgınlığında haklısın, bu da sanal hırsızlık herhalde. Nasıl içlerine sindiriyorlar anlayabilmiş değilim. Daha önce de başka bir site bizim modelleri satışa koymuştu, inanabiliyormusun?Sanki yapmışlar dükkanlarında hazırlamışlar müşteri bekliyorlar. Sesini çıkarmazsan devamederler. Geçmiş olsun canım. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ne zamandır ziyaretinize gelememiştim, bir uğrayıp merhaba demek istedim ama yazınızı okuyup bir de link'e girince gözlerime inanamadım!!!! Evet neredeyse tüm resimli tarif ve yazılarınız orada!!! Enazından sadece sizinkileri gördüm, eminim başkaca arkadaşların da copy leri yapılmıştır!! Hayret yani "emeğe saygısızlık değildir de nedir bu" Yazıklar olsun..Kesin tavır koyup, onlara da bildirmek lazım..

Bu arada; Hamsili pilavınızı görünce nicedir yapmadığımı hatırladım, çok severiz ailece.. Ben de yakında yapayım bari..

Ellerinize, emeğinize sağlık..Görüşmek üzere..

Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Arzucu'cuğum,
Yazdıkların beni çok mutlu ve onure etti inan,çok çok teşekkürler.Her zaman beklerim sizleri burda görmekten çok keyif alıyorum.Yaptıklarımı ve anneninkileri de beğenmen beni ve anneyi çok mutlu edeceginden emin olabilirsin canım.Diğer konu beni asla yıldırmayacak daha çok kamçılayacak,boş durmuyorum her tarafa email gönderiyorum.Çok çok teşekkürler,daima beklerim.

Sevgiyle kal daima,güzel arkadaşım benim..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Zeynep,
Fıkran için teşekkürler,sende sanırım Berk'den ilham aldın fıkra konusunda.)) Ellerine sağlık,sevgiyle kal daima..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Susam'cığım,
Canım çok teşekkür ederim ne demek hepsini alma imkanın olabilseydi keşke çok mutlu olurdum inan.)) Ben sanırım pasta yapmasını ve mutfakta canım çıkana kadar uğraşmasını seviyorum.Sanki bunları yaparken dinleniyorum adeta.))

Çok teşekkürler güzel yorumun için canım,bende seni en kocamanından öpüyorum.


Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nazlı'cığım,
Ben bu konularda biraz deliyimdir,yemem içmem gider bulurum inan onları.Sen nasıl sabrettin canım ya.Hemde satışa sunmak ne demek bunlar adamı resmen tırlattırırlar.İcabına bakıyorum,bakmaya çalışıyorum.Bakalım nasıl olacak canım..
Güzel yorumun beni mutlu etti canım,umarım sende çok mutlu olursun.Yüzünden gülücükler hiç eksilmesin..Kocaman öpüyorum seni,Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Benar'cığım,
Aslında bizler burda bildiklerimizi birbirimizle paylaşıyoruz.Bana sorup izin almış olsalar inan sesimi çıkarmam ayrıca efendiliklerinden dolayı da teşekkür ederdim üste.Ama resmen hırsızlık, bugun bunu yarın kimbilir neyi çalar bu adiler.

Hamsili Pilavı bildiğine göre karadenizli misin Benar'cığım.?

Tekrar teşekkürler yine beklerim,sayfana yazdıklarımdan dolayı da tekrar özür diliyorum.Sevgiyle kal daima...

Adsız dedi ki...

İyi ki tekrar geldim de yazdıklarını okudum!! Canım ne demek "özür" falan.. Sen yerden göğe haklısın, tek kelimeyle yapılan resmen hırsızlık.. Dediğin gibi eğer izinli olsa bir derece hatta kişiyi onure bile eder, ama böylesi hiç hazmedilecek bir durum değil.. Yapabileceğimiz ne varsa ben de varım..Bugün sana yarın bize..

Bu arada canım ben Karadenizli değilim doğma büyüme İstanbul'luyum, yemek yapma ve sunma konusundaki merakım, ilgim ve sevgim sürekli araştırma yapmaya iter beni..

Sevgiler canım..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Benar'cığım,
Duyarlı olmana ve yazdıklarımı hoşgörülü karşılamana çok memnun oldum canım çok sağol.Lütfen hepimiz birlik olalım.Her yere elimizden geldiğince email ile ulaşalım.Tabiiki araştırmak gerekiyor çok yönlü.Akşama evde ben geniş çaplı bir hakaret mesajı atarım her tarafa tabiiki anlayana.anlamayana sivrisinek vız hesabı.Çok teşekkürler Benar'cığım,ne güzel bizim yörenin yemeklerini de seviyor olman.Şimdiden ellerine sağlık.

Sevgilerimle,

Evren Yasa dedi ki...

damak tadı, bu ne boyle harika gozukuyor esim tam bir visneli tatlı delisi, muhakkak bunu onun icin yapacagim senin bu tarifi de tijenin sayfasinda okudugum calinti sayfa konusunu incelerken buldum. haberin yoksa bir bak istersen, optum.

Bocuruk dedi ki...

Sevgili Gül,
Pasta çok güzeeelllll...Ellerine kollarına sağlık. Bu akşam canım şöyle değişik bir şeyler istiyor diyordum biraz önce. Keşke bir dilim olsa da yesem:)Evde vişnem yok, olsaydı yorgun argın demeyip, evimizin beter böceği irem'imi uyuttuktan sonra yapardım ama daha sonra inşallah.
Hırsızlık konusunda nereye mail atabiliriz? Ya da başka neler yapılabilir?

Sevgilerimle,

Hülya YILMAZ dedi ki...

Gül'cüm böyle güzel pastalar yapıp sayfana koyarsan "çalarlar" tabiii!!!...
Pastan nefis görünüyor. eline sağlık. gurme.com için bende az önce sayfama yazı yazdım.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

GÜLCÜĞÜM GEÇMİŞ OLSUN BİDENEM VALLAHİ İNTERNET ORTAMI NEREYE ŞİKAYET EDECEKSİNKİONCA EMEK SARFEDİLMİŞ KİTAPLARIN CDLERİN DVDLERİN BAZEN ORİJİNALLERİ PİYASAYA ÇIKMADAN SATIŞA SUNULUYOR BİLİYORSUN BU İŞ TE BUNLARIN İNSAFLARINA KALMIŞ ARTIK ALINTILARIN ADRESLERİNİ YAYINLAMALARI EN DOĞRU OLANIYDI AMA NE YAZIKKİ BİREBİR YAYINLAMIŞLAR:( MAİLLERLE BELKİ İNSAFA GELİRLER DİYE DÜŞÜNÜYORUM
SEVGİLERİMLE

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Evrenbal,
Çok teşekkürler arkadaşım,sabah sağolsun Tijen bana haber verdi canım.Duyarlılığın için teşekkürler.Pastayı tavsiye ederim çok da hafif ve lezzetli oluyor eşin umarım severek yer.))Şimdiden ellerine sağlık,iyi geceler..

Sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bocuruk,
Çok teşekkürler canım benim.Şikayet için verilen bir mail adresi var sitede oraya mail atabilirsin.Pastanın hoşuna gitmesine sevindim,vişnen olunca yaparsın canım.))İremi'de benim için öpersin.Tekrar teşekkürler ellerine sağlık..

İyi geceler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Hülya'cığım,
Teşekkürler canım hepimizin yaptığı şeyler harika ve emek verilen işler.Helede biz çalışanlar için ne kadar önemli.işten yorgun gelip birde bu tür şeylerle uğraş sonra kendini bilmezler gelip çalıp gitsinler.Çok ayıp çokkk.
Canım yazını okudum çok teşekkürler
ilgi ve alakandan dolayı.
Pastamı beğenmene çok sevindim,umarım günün birinde sizlere ikram etme şansını da yakalarım.İyi geceler..

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candancığım,
çok haklısın bu konuda onca emek vermiş kişilerin kitapları ve cd leri yerlerde satılıyor.İnsan görünce içi resmen cız ediyor.Emek veren kişilere saygımdan ötürü hiçbir zaman sokak satıcılarından değilde ait oldukları raflardan almayı tercih etmişimdir ve de öyle devam ediyor edecekde.Cancanım yapacak bir şeyimiz yok şimdilik sadece msg atmaktan.Çok teşekkürler canım benim hassas arkadaşım.Sayfan harika çok da hoşuma gidiyor,yeni terin ise muhteşem olmuş ellerine sağlık bidenem.Kendine çok iyi bak.

İyi geceler,çok öpücükkk