Cuma, Eylül 15, 2006

ÇİLEK REÇELLİ TART



Sevgili Arkadaşlarım,

Bu pasta Sevgili arkadaşım Ebru'nun eseri.

Sağolsun yapmış ve görüntüleyip üstelikde pastanın yarısını kapıp bizlere ikram için getirmiş.Çok nefis olmuştu içinde de çilek reçeli vardı.Reçeli pastayı yaparken yapıp taze taze

içine koymuş bence çok nefis olmuştu tatlı Ebrum benim.Arkadaşlar tarifini aldığım an sizlerle

paylaşacağım.Hepinize teşekkürlerimi gönderip harika bir HAFTA SONU diliyorum tüm sevdiklerinizle.Yüzünüzden gülücükler hiç eksilmesin arkadaşlarım..)

PASTANIN TARİFİ ŞİMDİ GELİYOR.. (19.09.2006)

Malzemeler

3 adet yumurta sarsı

1 paket oda sıcaklığında tereyağı

1 su bardağı şeker

1 paket vanilya şekeri

1 paket kabartma tozu

3 adet yumurta akı

1 küçük kase pudra şekeri

2,5 su bardağı un

İçi için çilek reçeli

Yapılışı

Yumurta akları pudra şekeri ile iyice çırpılıp bir kenarda bekletilir.(beze yapar gibi)

Diger taraftan malzemenin hepsi karışıtırılıp hamur yapılır ve yağlanmış tepsiye aktarılıp elinizle bastırıp düzgün bir şekil verilir.Çilek reçeli istediğiniz kadar hamurun üzerine dökülüp kaşık yardımı ile her tarafına yayıldıktan sonra çırpmış olduğunuz yumurta akları üzerine dökülüp fırında 175 c de pişirilir.Hepinize afiyetler olsun..

10 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

Ebrucuğum ellerine sağlık...
Nefis gözüküyor...

Damak Tadı dedi ki...

Teşekkürler Ev perisi,güzel bir hafta sonu geçirmen dileği ile..

Sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

Gül'cüm güzel dileklerin için teşekkürler. Bende sana güzel bir haftasonu diliyorum canım. Bu arada tartda harika görünüyor. Adaşımın ellerine sağlık. Sevgiyle kal. Ebru

Bocuruk dedi ki...

Gül'cüğüm,
tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum. Çilek reçeli yapmıştım ve pek yiyen yok. Sen tarifi verdiğinde kullanayım bari:)
Tarifi verirken tepsi büyüklüğünü de belirtirsen sevinirim. Mini fırın tepsisine benzettim ben ama...

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ben ebru falan dinlemem ben damak tad fanatigiyim bu gullunun eseri gulluuuuuuuuuuuuuuuuu seni cok seviyoruz ailecek takip edioruz bu siteyi

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ebru'cuğum,
Çok teşekkürler güzel dileklerin için canım.Ebru adına da sana çok teşekkür ederim.Tekrar harika hafta sonu diliyorum.

Daima sevgiyle kal Ebru'cuğum.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bocuruk,
Pazartesi günü tarifi yazarım canım.Sende fazla yenilmeyen çilek reçelini değerlendirmiş olursun.Ebru'nun yaptığı normal fırın tepsisi sen min fırında yapacaksan tabiiki yarım ölçek kullanacaksın.Lütfen pazartesiyi bekler misin tatlım.Çok teşekkürler..

Sana ve sevdiklerine çok güzel hafta sonu diliyorum,mutlu kal.

Sevgilerimle

Damak Tadı dedi ki...

Kestane.))

Adsız dedi ki...

Lütfen tarifini hemen Ebru'dan alıp yazsanız ne iyi olurdu.))

Selamlar

Damak Tadı dedi ki...

Aslıgül en erken pazartesi üzgünüm.(((

Selamlar