Cumartesi, Haziran 20, 2009

Kayısı Reçeli

Reçelimiz, geçtiğimiz yaz ayından kalma..Sonunu geçenlerde kahvaltıya gelen arkadaşıma ikram etmiştim..Masaya koyduğumda,ne kadar güzel görünüyor fotoğrafını çeksene dediğinde,bende o'nu kırmamıştım..))Benim reçellerle pek aram olmadığından ve kayısıyı da hiç sevmediğimden tadını bile bilmem..Tarifini soracak arkadaşlara da,annecik yaptığından tarifini bilmiyorum..Kendiside burada olmadığından, kışa yeni yaz reçellerini sunarken yazarım kısmetse..))Şimdilik fotoğrafla yetineceksiniz ne yazık ki!
DSC01878
Vanilyalı Krümel Torte'nin tarifine buradan ulaşabilirsiniz..
DSC01741

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Reçel konusunda anneciğin ne kadar başarılı.Reçelleinizi tatmış biri olaraktan,sizin üzerinize başka birini tanımıyorum.Tadı halen damağımda.Kahvaltı hrikaydı.Hele o parmak hamuru, fevkaladenin fevkiydi.Reçele banıp banıp yemelerimi unutmam mümkün değil.Canım Gülüm benim.Bernoşun

Narince dedi ki...

Reçelle benim de aram yok ya, öğrenmeye hevesliyim. Reçeli çok seven bir adamla evliyim. Mutlu hafta sonları canım.

Sevgi Küçük dedi ki...

tatlı şeylerin çoookk azını seven, ağırlıklı görüntülerini seven ben reçel severim aslında. olmazsa ölmemde oluncada hayır demem. TC ye gidersem yeni mahsüllerden reçellerimi kapıp gelcem :)
ana kız ellerinize sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah canım ya..
ben senin anneciğinin o mrifetli ellerinden vede yanaklarından öperim..

Unknown dedi ki...

Canım meleğim reçel tablo gibi olmuş Gülseren teyzeciğimin elleri
ne emeğine sağlık.Berna hanımcm az kalsın parmaklarını yiyormuş baksa
na:))Afiyet şeker olsun meleğim kocaman öpüyorum mutlu hafta sonları...

Pembe Tatlar dedi ki...

Aynen reçelle benimde aram yok eş,m sever onuda zaten ya annem yapıyor yada kayınvaldem:))
Mutlu hafta sonları:)

TAZE NANE dedi ki...

Ben reçele bayılırım. Çok severim.
İyi hafta sonları.
Sevgiler canım.........

Oya Kayacan dedi ki...

Gül'cüğüm biliyorsun bizim ailenin kahvaltı sofralarında olmazsa olmazdır reçel çeşitleri. Anneciğim Selma bu yıl da hayli kazan kaynattı, onlarca küçük kavanozda paylaştırdı hepimize. Kızları, torunları, kardeşleri, kardeşlerin çocukları ve de koku hakkı olanlar, meyvasını alıp getirenler...; uzar gider liste. Annenin kayısıları da muhteşem duruyor. Allah sağlık versin, onların mutfağı bir başka.