Cuma, Haziran 26, 2009

Zitronenkuchen mit Sultaninen / Kuru üzümlü Limonlu Kek

7
Malzemeler
4 adet küçük yumurta veya 3 adet büyük yumurta
1/2 su bardağı krema
1,5 limon suyu
2 adet limon kabuğu rendesi
1 su bardağı şeker (150 gr)
125 gr tereyağ
minicik tuz
1 çay bardağı kuru üzüm
1/2 çay bardağı dolmalık fıstık
3 damla limon aroması
1 paket vanilya şekeri
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
2 su bardağı kadar un

Guss için
pudra şekeri ve 1 tatlı kaşığı limon suyu
6

7

12
Fotoğraf Nordic'in sayfasından alıntıdır arkadaşlar..))Henüz kek yapmadığım için, bu fotoğrafı paylaşmak istedim sizlerle..
1
Arkadaşlar içinizde bu kapağı kullananlarınız varmı?
15

16 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kke nefis kalıpta çok şık çok kullanışlı..
Hayırlı cumalar

Sevgi Küçük dedi ki...

ay yok artık yaaa!!! aklımı kaçırcam senin yüzünden!! bu nasıl güzeellll bir şeeeyyy!?! çayı koy hemen geliyorummmm! canıma yetti valla!!!
:)
ellerine sağlık

PASTA DANTELA dedi ki...

merhabalar sitenize misafirliğe geldiğimde işte benim aradığım dedim istiridye kalıbınızı nerden aldığınızı sorabilirmiyim ..güzel bir tanışma olmadı .öncelikle ellerinize sağlık yaptığınız herşey harika...

Damak Tadı dedi ki...

Sevgi'ciğim,hemen çayı koyuyorum canım çık gel bir koşu..Ofisin bahçesinde yer içeriz..


Canım hafta sonu yaptığım 3 kekden biride bu idi..Sen gel ben sana ne kekler yaparım..))

Damak Tadı dedi ki...

Hoşgeldiniz pasta dantela..Rica ederim ne demek..Kalıbımı Amerika'dan almıştım yıllar önce..Wilton marka ve sanırım internet üzerinden satın alabilirsiniz..Teşekkürler..!

nuralp dedi ki...

SİTENİZİ NETTE TARİF ARARKEN FARK ETTİM VE TAKILDIM KALDIM. HARİKA TARİFLERİNİZİN YANINDA HARİKA KALIPLARINIZ VAR. BANA DARILMAYIN AMA TARİFLERİNİZDEN ÖNCE KALIPLARINIZI İNCELİYORUM:) HEPSİ YURT DIŞINDANMI KALIPLARINIZIN? İNTERNET ÜZERİNDEN ALMAK İSTESEK MARKA VB BİŞEY BELİRTİRMİSİNİZ? SEVGİLER...

Damak Tadı dedi ki...

Kalıplarımı beğenmenize sevindim..Kalıplarımın hepsi yurt dışından..Size bu konuda, o firmaların linklerini vererek yardımcı olabilirim..Veya ebay'a girip oradan bakabilirsiniz...Sizin için en kolayı bu olabilir..Oradan sipariş verebilirsiniz..Teşekkürler!!


www.kaiser-backform.de
www.nordicware.com
www.wilton.com
www.williams-sonoma.com

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tüm kekler gibi bu kekte nefis görünüyor ellerine sağlık canım...
Kalıplarıda unutmamalı harikalarrr...
Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Gül'cüm, sen artık kek eksperi oldun valla :) ellerine sağlık, yine harika bir tarif,
sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım nefiss görünüyor kekin..
Senin keklerine tabi kalıplarınada hasta olmak gerek deeermişim:)))
Ayrıca güzel dileklerine çok tşkler ablam...
Seninde yüreğin güzel sözlerin ayrı bir güzel...
Çok öpüyorum sevgiler..

Eylül dedi ki...

Bu lezzetli kekleremi yoksa kalıplaramı yorum bırakayım şaşırdım:)
Hele Nordic Ware Kalıbına hayran oldum tabi muffinlerde nefis gözüküyor ellerine sağlık kalıplarınıda güle güle kullan canım...
bende böyle kalıplarım artık salonada sığmayan alet edavatı koyabileceğim kocamaaaan bir mutfağım olsun istiyorum:))

Unknown dedi ki...

ellerine saglık.

TAZENANE dedi ki...

Kek harika görünüyor.
Ne kadar güzel.
Sevgiler canım.

KİZHATCE dedi ki...

canımmmm ben de seni çokkk seviyorum,sesini duyunca içim ısınıyo:)kocamannn sarılıyorum kardeşciğim benim....

ebru dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Kek mükemmel.Kalıba diyecek hiç bir şey yok zaten.Çok çok güzel.Öpüyorum seni.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Harika bir görüntü. Yine çok güzel olmuş.
Ellerinize sağlık
Bu arada sitemde hediyeli bir yarışma başladı
Katılırsanız seviniriz
Ayrıntılı bilgi için http://www.lezzetibol.com/yeni-yarisma-basladi.html

Sevgiler
http://www.lezzetibol.com