Çarşamba, Haziran 17, 2009

Çikolatalı Bezeler

Cumartesi günü Fenerbahçe'de Tijen'le buluştuk..Çok güzel 1,5 saat geçirdik..Kendisi çok tatlı,cıvıl cıvıldı..O'nun yanında insan çok mutlu hissediyor kendisini..İyi ki,gidip kendisiyle yakından da olsa tanışma imkanını sağlamışım..Buradan Tijen'ciğime ve katılmış olan tüm arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum..Biraz mutsuz ve yorgun olmama rağmen harika idi benim için..TEŞEKKÜRLER TİJEN'ciğim..

Hafta sonundan evde kalmış yumurta aklarını, beze yapmakla değerlendirdim..İyi ki de yapmışım..Dün gece çok sevdiğim bir arkadaşım bilgisayarı ile çıkıp gelince,çayın yanında nefis ikramlık oldu..Giderkende paket yapıp yanına vermeyi unutmadım..Kalanları da her zaman olduğu gibi iş yerine getirmiştim..Beze sever arkadaşlara mutlulukla tavsiye edilir..Yerken mutluluk hormonlarını anında harekete geçiriyor-geçiriyormuş..)))
NEŞELİ VE MUTLU GÜNLER SİZLERLE OLSUN ARKADAŞLAR..!
5
Malzemeler
4 yumurta akı
minicik tuz
1,5 su bardağı pudra şekeri
60 gr sütlü çikolata
7
Hazırlanışı
Çikolata benmari eritilip bekletilir.

Yumurta akları minicik tuzla çırpılır.

Şeker eklenip tekrar 7-8 dk çırpılır.

Karışım iyice yoğunlaştığında, içersinden 1 kase alınır.

Çikolata ile iyice karıştırılıp, çırpılmış akların içersine dökülür.

Bu esnada tahta kaşıkla veya spatula ile yavaşca birbirine karıştırılır.

Krema sıkma torbasına konulup sıkılır.Veya kaşık yardımı ile tepsiye sıralanır.

Önceden ısınmış fırında yaklaşık 20-25 dk pişirilir.
6

21 yorum:

Eya dedi ki...

Her tarif gibi bu da cok güzel, ellerinize saglik, sevgiler

zehra

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Bende beze sevenlerdenim :) ellerine sağlık.
Sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Gülcüğüm bayılırım bezelere.ellerine sağlık.nefis görünüyorlar.öpüyorum kuziciğim.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Meleğim afiyet şeker olsun ellerine
sağlık.Bayılırım bezeye kocaman öpü
yorum...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ÇOK HOŞ BİR TARİF GÜLCÜĞÜM..
ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
NİCEDİR TATMADIM :)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gül'cüğüm seni tanıdığıma çok memnun oldum canım :))

Çikolatalı bezeler çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık. Kaç derecede pişirdin.Kısa sürede pişmişler.

Milföylü katlar da çok güzel görünüyor :))

Kucak dolusu sevgiler...

Narince dedi ki...

Gülcüğüm hormonları tutabilene aşk olsun.

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. kim sevmez bezeleri.. ama evde daha denemedim.. denemek için güzel bir tarif teşekkürler..
sevgilerimle..

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülüm harika görünüyorlar.Nasıl rengi koyulaşmadan yapmışsın..ben her zaman tutturamıyorum rengi.Bazen sararıyor..
O güzel ellerin dert görmesin canım.Bir gün ist. taşınırsam komşun olacağım ona göre :)

sevgiler kocam öpücükler..

made in funda dedi ki...

NEFİS OLMUŞ CANIM..BEN DE YAPMAK İSTİYORUM BU BEZELERDEN.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

müjde dedi ki...

Birbirinden güzel tatlı tarifleri ile karşılaştım yine sayfana gelince.Ellerine sağlık Gülcüğüm.Sevgiler...

sevdamavisi dedi ki...

Gülcüğüm,
ne zamandır sayfanı ziyaret edemiyordum, seni özlemişim. ellerine sağlık yine harika şeyler yapmışsın. öpüyorum.

boncuk mutfakta dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel olmuş.Cumartesi günü blog toplantısına geliyor musunuz?

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Harika. Ellerinize sağlık. Beze pişirirken fırında çok önemli. Ben hep fırınımın azizliğine uğramışımdır.
Ama yeniden deneyeceğim ve çikolatalı yapacağım.
Tarif için çok teşekkürler
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık. artık ne kadar güzel şeyler hazırladığını tarife bile kelime bulamıyorum!! :D
çok öptümmm

boncuk mutfakta dedi ki...

Gül hanım,Esranın oturduğu sitede olacak.Ben size adresi vereyim.Karışık gibi görünsede vasıtalar kapının önünden geçiyor.
Samandıra cad.Yeni mah. Şirin sok.Dervişoğlu yaşam sitesi b blok Yakacık /Kartal
tel:0216 6711133
0541 4756264
Gelirseniz çok seviniriz.Saat13 de başlıyor.

Gönül dedi ki...

hayatımmm tatlım benim bende seni çok özledim...ctesi geliyorsun dimi

Özlem dedi ki...

Bayılırım bezeye, ellerine sağlık, harika olmuşlar,
sevgilerimle

Tijen dedi ki...

Gül'cüğüm,
Ne ara vakit bulup yapıyorsun bunca güzel şeyi arkadaşım. Sana yetişmek imkansız. Ben günde bir çeşit yemek yaparsam iyi bu aralar. Hele yanında salata da varsa ooo diyorum, bugün çok mesai yaptım!

daimamutfak dedi ki...

ah ne hoş duruyorlar..sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Bezeyi yemeyi çok severim.
Ne güzel görünüyor.