Çarşamba, Haziran 03, 2009

Şeftali ve Çilek Reçeli

DSC04659

Picture 133

Picture 135

21 yorum:

Melek* dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık tam mevsimiyken iyi oldu hatırlattığın... afiyetle yiyin

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

nefis görünüyorlar.ellerine sağlık.çilek reçelini bende yaptım.süper.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Amber gibiler gülcüğüm..
ellere, emeklere sağlık...
afiyetler olsun pamuk kalplim..
:))

boncuk mutfakta dedi ki...

Elinize sağlık.Ne kadar duru pırıl pırıl gözüküyor.Bende çilek reçelini çok severim.Sevgiler.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Gülcüm bu resimleri nasıl bu kadar canlı çekiyorsun sanki reçel tabağı önümde duruyor yemekler güzel olunca güzelde çıkıyorlar herhalde nefis bir görüntü ellerine sağlık canım sevgiler

Unknown dedi ki...

İşte budur:))Meleğim harika elleri
ne sağlık.Misss gibi koktu bu muhte
şem reçeller ben daha yapmadım bu hafta inşallah.Kocaman öpüyorum seni çokkkkkkkk seviyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ne kadar güzel duruyor çilekler tane tane ellerine sağlık...

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülümm harikalar !!!
Çilekler tane tane şeftali enfesss ! çok güzel canım çok güzel yapmışsın.
Ellerine sağlık.
Sevgiler canım.

KİZHATCE dedi ki...

yerim ben bunları:)eline sağlık gülümmm,birer kase isterem:)kocamannn öpüyorum...

pelince dedi ki...

Gül reçeller harika..Reçel denince aklıma hep ramazan ayı geliyor...O zaman yiyorum ondan herhalde :)Şeftali reçeli sevmem ,çilek ve ahududuna bayılırım :) evde hiç Çilek reçeli yapmadım, bir deneme yapıcam bakalım nasıl olucak :))
Köpük köpük olurmu acaba diye de düşünüyorum bir taraftan...
Ellerine sağlık...
Afiyet olsun...

edaca dedi ki...

hiiiiiiiiiii bayılcam en sevdıgım receller:)))))

ıkısıde mıs gıbı koktu sankı ayyyy avcumu koklım bariiii :((((((((

Adsız dedi ki...

bayılmak üzereyim adeta.ne kadar güzel pişirilmiş,ne kadar şeffaflar.o pişiren eller dert görmesin.bizde azıcık yiyebilseydik.:):):)

Narince dedi ki...

Ben de çilek reçeli yaptım, pazarda buldum kendilerini. Minik miniktiler reçel olmalıydılar. Gösterecem sizlere yakında. Seninkiler kadar güzel olmuş mu söylersin artık o zaman değil mi Gülcüğüm?

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Kuziciğim bu reçelleri taze ekmeği bana bana yemek istiyorummmm:-)ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Sevgi Küçük dedi ki...

seni içtenlikle tebrik ediyorum!ne kadar güzel olmuş. ellerine sağlık canım benim.
öpüyorum

made in funda dedi ki...

ya süper olmuş.bak ben bu reçeli tam tutturamıyorum.şöyle püf noktalarıyla birlikte tarifi versen çok sevinirim canım...

Ferkay dedi ki...

Gül üm harika görünüyor çilekler. Çokda severim reçelini Ellerine sağlık canım..
Kocaman öpüldün..

Cafe Gusto dedi ki...

Gül gece gece çileklere öldüm bu nasıl güzel bir görüntü ellerine sağlık..sevgiler......

TAZE NANE dedi ki...

Çilek reçelin harika görünüyor.
Benim burnuma şu an kokusu geldi.
Şeftaliyede hayır hiç demem.
Ben reçellere bayılırım.
Sevgiler.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Reçeller enfes görünüyor, ekmeğin
üzerine ne de güzel sürülür, mmm.. Ellerine sağlık.. Pelin'e yazdığın fotoğrafın üzerine yazı ekleme notunu okudum, bana da çok yardımcı oldun, çok teşekkürler Gül'cüm, öyle açık yazmışsın ki, hiç zorlanmadım :) Sevgiler..

durutarifler dedi ki...

Muhteşem olmuş renkleri. Ne kadar canlılar.
Ellerine sağlık Gül'cüm