Pazartesi, Şubat 22, 2010

Soft Bowl ve Hobimle Mutluyum

05 Şubat tarihinde sevgili Birsen'den bir mail almıştım.Sevgili Sevil'ledüzenlemiş oldukları, Softbowl'ün kek kalıplarında Hobimle Mutluyum atölyesinde Kek pişirmeye davet edilmiştim..Benden en az 3-4 gün içersinde gidip gitmeyeceğime dair yanıt bekliyorlardı.Hiç düşünmeden evet diye yanıtımı gönderdim.Zira konu kek olunca, bende akan sular duruyor nedense..))

Dün saat 13:00 de bu etkinliği gerçekleştirdik..Soft bowl'ün harika Kamelya kek kalıbında ve minik muffin kaplarında birbirinden nefis kekler pişirdik..Sevil'ciğimin getirdiği kremalı nefis kestaneli pastasını,Birsen'ciğimin getirdiği tadına doyamadığımız nefis kısırı-peynirli kurabiyeleri eşliğinde unutulmaz saatler yaşadık..Buradan bizlere bu olanağı sağlayan Soft Bowl ekibine
ve Hobimle Mutluyum'a çok teşekkürler..
Softbowl
Soft Bowl'ün satış müdürü Selami bey bizlere ürünlerin doğru kullanımı hakkında bilgi verirken..Kendisine, bizlerle tek tek ilgilenip keklerin fırında hangi konumda pişmesi hakkında yardımcı olmasından dolayıda çok teşekkürler..
Softbowl

Softbowl
Hediyelerim
Softbowl
Kekimin tarifini aşağıda sizlerle paylaşıyorum..Orada bizlere sunulan malzemelerle
kendi isteğimiz doğrultusunda kekimizi hazırladık..

Malzemeler
4 yumurta
1 paket vanilya
150 gr şeker
1 portakal kabuğu rendesi + suyu
1/2 paket luna (tereyağ yoktu)
minicik tuz
4 yemek kaşığı iri kıyılmış antep fıstığı
3 yemek kaşığı damla çikolata
2 yemek kaşığı haşhaş
1 yemek kaşığı h.cevizi
1/2 çay bardağı süt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Softbowl
Hazırlanışı
Portakal kabuğu rendesi,yağ,tuz,vanilya şekeri iyice karıştırılır.

Katı yağ,şeker eklenip çırpılır.

Yumurtalar teker teker eklenip çırpılır.

Süt,sıvıyağ,portakal suyu eklenip çırpılır.

Haşhaş,h.cevizi eklenip çırpılır.

Damla çikolata ve A.fıstıkları eklenip çırpılır.

Un ve k.tozu karıştırılıp 3 aşamada eklenip çırpılır.

Not:Bu keki Soft Bowl Kamelya kalıbı ile pişirecekseniz,hamurun hepsini kalıba dökmeyecekseniz.Kalıbı yarıladığınızda yeterli olacaktır.Nedeni ise;kekinizin iyice kabarması, ortasının kıvamında pişmesi içindir.Slikon olmayan kalıplarda pişirecekseniz,o zaman hamurun tamamını dökebilirsiniz..


Kekiniz S.Bowl kalıplarında piştikten sonra mutlaka soğumasını beklemelisiniz,aksi takdirde kekiniz kalıpta kalır..Bu her türlü kek kalıbı için geçerlidir.Kek soğuduktan sonra kenarlarından sallayıp,hatta yanlarını açıp öyle tabağa çevirebilirsiniz.Yanlış kullanım şekli ile lütfen hataya düşmeyiniz,hatta kullanmadan
önce satıcılardan iyice kullanımı hakkında bilgi alınız..

Önemlidir:Keki fırına verdiğinizde fırın tepsisinde değil,fırın telinde pişireceksiniz.Aksi takdirde kekinizin içi hamur kalabilir..


Eğer Soft Bowl'ünüz yoksa,hemen sitesinden bir tane edinmenizi tavsiye ederim..Teşekkürler tüm arkadaşlara..
Softbowl
Sotfbowl Kamelya kalıbında pişirdiğim portakallı,damla çikolatalı,antep fıstıklı kekim..

32 yorum:

Nina dedi ki...

WOW, absolutely gorgeous! I like everything, everything, everything...

LEZİZCE dedi ki...

Nasıl güzel bir etkinlik canım o görüntüler süper.Senin keklere hastayım zaten buğün birini yapıp mutlaka yayınlayacağım iznin olursa.Sevgiler ...

lavantalimon dedi ki...

"KEKLERİN PRENSESİ"

Harikasın canım çok tebrik ederim her zaman ki gibi sen kek yine çoşmuş:)almış başını gitmiş.
hobin harika ben de çok seviyorum
sen hobini hiç bırakma şahserler çıkıyor.
kekler öyle kabarmışlar ki ters çevirmişisiniz tabaklarda zor duruyorlar:)
çok sevgiler

KONT dedi ki...

Sevgili Gül,
Kalıp güzel ama asıl marifet o kalıbı kullananda şüphesiz. Eline sağlık, sanırım kalıplara hayat veren siz hanımlarsınız. Yoksa bomboş dururlar bir köşede. Başarılarının devamını dilerim.
Kont...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Gül Ablacım gerçekten keyifli bir gündü, fotoğrafların da harika

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hepinizin eline sağlık.Sevgiler.Mine

Unknown dedi ki...

ellerine saglık canım.

birsence dedi ki...

ablacığım geldiğin için biz sana çok teşekkür ederiz..sen kekin sultanısın zaten...sizin yaptığınız nefis kelerin yanında benim yaptıklarımın lafı bile olmaz...öpüyorum kocaman....

Güneşli Günler dedi ki...

Ben de SoftBowl ürünlerini kullanıyorum ve kek yapmayı çok seviyorum. Kalıplardan da çok memnunum. Sağlıklı olduklarını bilmek çok güzel..

HÜLYA dedi ki...

harika bir gün olmuş belli. böyle etkinliklerde istanbulda olmadığım için nasıl üzülüyorum bilsen... aah aah.. içim gitti

elin sağlık canım kekin nefis görünüyor.

vintageduygular dedi ki...

Güzel bir etkinlik ve harika lezzetler! Ellerinize saglik ;)

zarpandit dedi ki...

ayyyy bende istedim şimdi yahu :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Tek kelimeyle nefis olmuş canım, ellerine sağlık...

Şehnaz dedi ki...

nasılda güzel görünüyor....keklerin hepsi birbirinden nefis...ellerine sağlık....

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Gül abla çok güzel birgündü. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Ellerimize sağlık:) Sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harika bir etkinlik olmuş kekler süper görünüyor...Emeklere sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

Unknown dedi ki...

Canım Meleğim cicilerini iyi günler
de kullan.Keklerde muhteşem elleri
nize sağlık kocaman öpüyorum...

Mimosa Café dedi ki...

harika bir etkinlik olmuş :) eminim çok neşeli geçmiştir. kekler de pek şık. öptüm çok.

durutarifler dedi ki...

Ben de çok merak ediyorum aslında. Hala bir silikon kap almadım.

Ellerinize sağlık. Çok güzel bir etkinlik olmuş.

LEZİZCE dedi ki...

Selam kekin tarifini yayınlarsanız sevinirim.Görüntüsüne bittim zaten blogta baktım göremedim.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım Gül ablam,
seninle tekrar beraber olup,kek pişirmek benim için ayrı bir keyifti:)Çoook güzel bir gündü hakikaten:)

Pamuk yanaklarından öpüyorum canımmmm

kalpkurabiye dedi ki...

ayy ne güzel bir günn:) ne güzel bir etkinlikk :) adınıza çok sevindimm..

sarmaşık dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz besbelli ne kadar güzel :)
Eh, kekin olduğu yerde sen olmazsan olur mu hiç, eksik olurdu gitmeseydin bence :)
Senin kekin de şahane görünüyor her zamanki gibi Gül ablam ellerine sağlık, keyifle kal..

ozlemhan dedi ki...

Gülüm ya bu keklerden yemeden durabiliyormusun Bir kek canavarı olarak harika kekler yapıyorsun Zaten kalıplarına söylenecek söz bulamıyorum

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor her zamanki gibi

Emel Kurt dedi ki...

Selam kek yapmayi düsündügümde,aklima Damak Tadi geliyor.Maasallah cok becerikli siniz.Etkinlik cok güzel gecmis belli,emegi gecen herkezin ellerine saglik.Sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

Keklerin kraliçesinin yanında kek yapmanın ne kadar zor olduğunu siz düşünün dostlar. gülcüğüm keyfili bir gündü. tekrar görüşmek üzere canım sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

Kekin sultanı canım gül ablam öncelikle kek denince sen gelirsin aklımıza böyle bir etkinlikte bizleri yanlız bırakmadığın için biz teşekkür ederiz.
canım ablam kekinin tadı superdi ellerine saglık

bu arda bu yorumu okuyanlara anlatayım ben
arkadaşlar etkinlikten sonrfa ben bir misafirliğe gittim ve sevgili gül ablamın kekini götürdüm ordan tadını biliyorum herkes bayıldı bayıldı
tekrar ellerine sağlık ablacım
hediyelerini iyi günlerde kullan her kullandığında bizleri hatırla
sevgiyle kal,

LEZİZCE dedi ki...

Selam canım moralim çok bozuk senin keklerden birini yaptım bugün tat olarak nefisti ama ben sanırım silikon kalıbı kullanmayı beceremedim kaçtır oldu onda kek deniyorum bir türlü olmuyor yarısı kalıba yapışmış vaziyette çıktı püf noktası varmı canım . kuchen mit schokoladen tarifini denedim tat olarak tek kelimeyle nefisti teşekkürler canım.Sevgilerimi bıraktım.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Nihayet bu sefer seninle konuşma fırsatımız oldu .) Kekin de çok güzel oldu, bir kez de buradan söyleyeyim..
Tekrar görüşmek üzere.. Sevgiler..

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok güzel bir gündü Gül Ablacığım. Seninle tanışıp sohbet etmek ise ayrı bir keyifti. Tekrar görüşürüz umarım....

LEMAN dedi ki...

kekin piriii vallahi tarif sendense korkmadan yapıyorum yapmadanda çok güzel demem buğün kısmet oldu okadar beğendikki ellerıne sağlık yakında muzluyuda deneyeceğim aklımda kaldı görüntüsü tepe home da görmüştüm karar veremedim hangi türünü alacağıma bu kez alacağım diğer kalıplar zamanla çizildi tabi yenilemek lazım