Cuma, Şubat 26, 2010

Orangen Kuchen mit Pistazien Nutella

Keklerin tadını hiç bilmiyorum,sadece sizlerle paylaşmak için dilimleyip fotoğrafını çekiyorum arkadaşlar..Tadına bakanların çok hoşuna gidiyormuş,annecik öyle söylüyor..)
Nutellalı,Portakallı,A.Fıstıklı Kek
Malzemeler
4 yumurta
1 su bardağı şeker
minicik tuz
150 gr tereyağ(oda ısısında)
1 portakal kabuğu rendesi
1/2 portakal suyu
1/2 su bardağı krema (sütte olur,krema şart değil.)
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı h.cevizi
60 gr kavrulmamış A.fıstığı
3 yemek kaşığı nutella
1 paket droetker kakao (20 gr)
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Nutellalı,Portakallı,A.Fıstıklı Kek
Hazırlanışı
Yağ,portakal kabukları,suyu,vanilya,şeker,tuz çırpma kabına konulup çırpılır.

Yumurtalar başka bir yerde telle çırpılıp karışıma 2 seferde eklenir.

1 su bardağı un eklenip çırpılır.

Karışımdan 1 kase ayrılıp üzerine nutella,kakao,fıstıklar eklenip iyice
karıştırılır veya çırpılıp sırası gelene kadar bekletilir.(ben çırpmıştım.)

Diğer karışıma sırası ile diğer malzemeler eklenip çırpılır.

Son olarak un ve kabartma tozu karışıtırılıp 3 aşamada karışıma eklenip çırpılır.

Kek kalıbı yağlanır.

Karışımın yarısı kalıba boşaltılır.

Üzerine kakaolu olan kısım eşit şekilde yayılır.

Kalan diğer karışımla çikolatalı kısım iyice kapatılır.

Yine masaya 1-2-3 sefer vurulur.(eşit şekilde kalıbın içersine yayılması için)
Nutellalı,Portakallı,A.Fıstıklı Kek
Isınmış fırında 175 c de yaklaşık 45 dk pişirilir.

Ilındıktan sonra önce telin üzerine çıkartılıp havalandırılır,sonrada servis
tabağına alınır.

Üzerinin süslemesini sizlerin zevkine bırakıyorum.

Ben pudra şekeri ve portakal suyunu karıştırıp dökmüştüm.

Ellerinize sağlık,arkasından afiyet şeker olsun diyorum..

27 yorum:

sarmaşık dedi ki...

Bu nasıl şahane bir görüntüdür böyle!! tarifi dört gözle bekliyorum :)

aylinayca dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor eminim tadı da görüntüsü kadar güzel olmuştur
Ama diet yaptığım için sevdiğim hiçbirşeyi yiyemiyorum :( kiloları verdikten sonra ilk fırsatta yapıp bu kekten yemek istiyorum

Sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık çikolatalı harika olmuş ...

lavantalimon dedi ki...

KEKLERİN PRENSESİ:)

harika görünüyor her zaman ki gibi.
kokusu geldi buraya:))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

!!!!
çok teessüf ederim sabah sabah :)

kalpkurabiye dedi ki...

heyecanla bekliyorum nasıl b,ir fotoğraf çıkacak diye sonra hayrann hayrann bakıyorum dakikalarca harikasınız..

Fashion Mini dedi ki...

inanılmaz gözüküyor,ellerine sağlık mutlaka denemeli...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Gül abla. çok lezzetli görünüyor her zamanki gibi. Hayırlı cumalar...

Unknown dedi ki...

Meleğim tablo gibi tatlarıda muhte
şemdir şüphem yok.Kendine çokkk iyi
bak kocaman öpüyorum ellerin dert
görmesin...

Gönülünce dedi ki...

Oyyyyyy harika tadının güzel olduğu kesin içinde nutella var bayıldım...Ellerinize emeklerinize sağlık...
Sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

yapıpta tatmamak nasılda kötü... insanın içi gider

ellerine sağlık canım, dün gece biraz rahatsızdım arayamadım ama hep aklımdaydın dua ettim sana bol bol , kandilin kutlu olsun canım nice kandillere

çook öpüyorum

pelince dedi ki...

Bir gün sen işteyken anneciğini ziyaret edicem :)) teyze yalandım durdum en sonunda geldim kapıya diyeceğim... . :) mükemmel olmuş..

Gül'cüm ellerine sağlık..

made in funda dedi ki...

tablo maşallah tablo..ellerine sağlık...yapıp da yememek ne demek çok iyi bilirim...ama buna dayanmak gerçekten çok zoooor.

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik... Fotograflar, tadinin harika oldugunu adeta haykiriyor... Sevgilerimle,

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım sen yapacaksın ve beğenilmeyecek.
Mümkün mü:))))))))))
Nefis yine ...
Ellerine sağlık canım
O güzel yanaklarından öpüyorum canım
sevgilerimle

LEZZETİKRAM dedi ki...

canım şahane bir duruşu var kekin eline sağlık
sevgiler

Emel Kurt dedi ki...

Selam yine cok zengin ve güzel bir tarif harikasin.Ellerine saglik.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzel,elinize sağlık.
Sayfanızı hep izleyeceğim.timur

bademcicegi.com dedi ki...

güll canımm bayıldımm harika görünüyorrr kek senin bu keklerine hastayıım:))))emegine ellerine saglık canımm

Sevil Şahin dedi ki...

amanın bu nasıl bir tat öyle
ellerine sağlık keklerin kraliçesi :)
canım benim
iyi hafta sonları
sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bu kek hic kotu olurmu yaa, harika bir goruntu. Ellerine saglik.

Tijen dedi ki...

Gul'um kadinim senden bir kek kitabi bekliyorum ben. Bilmem daha once soylemis miydim?

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık ama bunun tadına bakılmazmı o kadar güzel görünüyorki

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Gül Abla aşkolsun sana, nasıl tadına bakmazsın bunun yaa, harika görünüyor tek kelimeyle. ellerine saglık

casminella dedi ki...

Bu kadar güzel bir kekin tadına bakmamak için çok geçerli bir sebep ya da kuvvetli bir irade gerekli, ellerine sağlık...

buzlubadem dedi ki...

neden yemiyorsunuz? diyet mi?

Damak Tadı dedi ki...

Hepsinin tadına bakmaya kalksam kiloları taşıyamam..))