Perşembe, Kasım 28, 2013

Çaylı Kek

Kuzenimin pişirdiği Çay'lı kuru meyveli kek
Malzemeler: 3 yumurta 1 su bardağı şeker, 1 su bardağı sıvıyağ, 1 paket vanilya şekeri, 1 su bardağı yoğurt, 1 su bardağı soğuk çay, 3 su bardağı un, 1 tatlı kaşığı karbonat, 1 su bardağı kuru üzüm,incir,kayısı ve fındık
Hazırlanışı: Tüm malzeme sırasına göre çırpma kabına konulup çırpılır. Kalıp tereyağ ile yağlanıp hazırlanır. Çırpılmış hamur kalıba dökülüp masa üzerine 1-2-3 defa vurulur. Kuru meyveler doğranıp hafifçe unlanıp hamurun üzerine konulup çatal yardımı ile hamurun içine girmesi sağlanır. Isınmış fırında 175 c de pişirilip tel üzerinde soğutulup afiyetle yenilir.

10 yorum:

KİZHATCE dedi ki...

şükür kavuşturana gülüm :) sefalar geirdin:) sayfan şenlendi,çokkk öpüyorum....

Adsız dedi ki...

hosgeldiniz gul hanim ben belcikadan zeynep uzun zaman yoktunuz cok sevindim geldinize her zamanki supersiniz unutmadan elmali tartin tarifini verirmisin lutfen 5/11/2013 sevgilerimle bxl den

Pembe Tatlar dedi ki...

Hoş geldin canım... Kekelerin Kraliçesi yine aramızda ellerine sağlık :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Harika görünüyorrr pofudyk pofuduk nefisss...

Sevgiler
Evren

Unknown dedi ki...

Gülümmmm.... Gezemiyorum artik bloglari... Ama sen de yoktunn:( Artik görüyorum ki buralardasin.... Cok sevindim coookkk... Ellerine saglik benim keklerin kralicesi arkadasim....

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık...Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

neslice tarifler dedi ki...

Amanın o nasıl güzel kabarmış bir kek öyle. Ellerinize sağlık. İyi seneler..

Unknown dedi ki...

kekınız harıka olmus enfes kabarmıs ellrınıze saglık blogunuzu takıbe aldım bana da beklerım emekkafee.blogspot.com

daimamutfak dedi ki...

Gül'cüğüm seni tekrar görmek ne güzel.Hayırlı olsun.Dönmene inan çok sevindim.daimamutfak.blogspot.com..

demet dedi ki...

Sevgili Gül,
Sayfan çok güzel olmuş.Seni hatırlatan o güzel kalıpların mutlu ediyor insanı.Demek ki tekrar Gül tarifleriyle bizi sevindirecek diye düşündüm.Çokk öpüyorum.