Çarşamba, Mart 03, 2010

Güzel Bir Pazar Günüydü

Pazar günü çok sevgili Hande'ciğim, Gönül'cüğüm ve Özlem'ciğimle birlikte benide davet etmişti..Harika bir Pazar günü oldu benim için..İnsan sevdikleriyle bir arada olunca mutluluğu kat kat artıyor..Hande'ciğimin hazırladıklarının her biri lezzet bombasıydı..Çayın arkasından nane likörü,çikolata eşliğinde kahvelerimizi yudumlayıp bol bol fotoğraf çektirmeyide atlamadık..

CANIM HANDE'ME ÇOKKK TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM TEKRARDAN..NEFİS YİYECEKLERİN TARİFİNİ MERAK EDEN ARKADAŞLAR LÜTFEN BURADAN BİR GÖZ ATSINLAR..
1

page78

25 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

harika bir masa.Allah daim etsin dostluğunuzu..sevgiler.

Unknown dedi ki...

Meleğim dostlukların daim olması di
leğiyle kocaman öpüyorum...

birsence dedi ki...

çok güzel eğlendiğinize sohbetin kahkahanın bol olduğuna eminim...afiyetler olsun ablacığım...banada bekliyorum mutlaka anlaştıkmı:)) öpüyorum kekin sultanı...

Gönülünce dedi ki...

İkramların hepsi güzel en güzelide arkadaşlarla beraber olabilmek...Ağzınızın tadı hiç bozulmasın...
Sevgiler...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel görüğnüyorlar,afiyet şeker olsun.Sevgi ve saygılarrrr....

demeteris dedi ki...

Hepside çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. Allah içinize sindirip bu dostluğu bozmasın.

Betül KAVAL dedi ki...

dostlarla yenilen yemekler ayrı bir tatlı oluyor evet :)

herşey harika. afiyetlet olsun..

sevgiler

Unknown dedi ki...

Canimmm, ne kadar güzel, dostluklarinizin baki olmasini tüm kalbimle temenni ediyorum... Ayrica ellerinize, emeklerinize saglik.... Sofra muhtesem... Sevgilerimle,

HÜLYA dedi ki...

dostluğunuz daim olsun gülüm .. çook imrendim doğrusu...

öptüm

Narince dedi ki...

Sefanız bol olsu, kız kıza eğlenmişsiniz, ne güzel!

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Masadakilere bakınca çok güzel bir pazar olduğu kesin :) Şaka bir yana dostluğunuz hiç bozulmasın Gül Abla.

lavantalimon dedi ki...

masa şahane yapanların ellerien sağlık, yiyenlere de afiyetler olsun.)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

mutlu olman ne güzeelllll....
handeye sevgiler...
emeğinize- ellerinize sağlık gülüm .
sen yemedin dimi ? :)
( bak bende bişeycik yamedin, zaten yapmadım bende :)
bir deri bir kemik olacağız ya ! :)

Mimosa Café dedi ki...

ne de güzel şeyler yemiş içminiz canım çekti valla :) diyet noldu tabi sormak lazım :) çok çok öpüyorum.

Mehmet Genç dedi ki...

Gül Hanım,Sizi içtenlikle kutlarım. Bıkamadan usanmadan bu kadar güzel şeyleri yaparak ve bizimle paylaşarak hepimize moral veriyorsunuz. Size email ile de yazdım ve öğrendim ki özel günler için servis verebiliyorsunuz. Üyesi olduğum Rotary klüpte önümüzdeki hafta sonu kermes yapacağız. Bunun için iki adet 20 şer kişilik pasta ve bir miktar da kurabiye lazım. Size bu konuda mail atacağım ama şimdiden paylaşmak istedim. Bunu okuyan başkaları da belki bir şeyler ısmarlayabilirler. Sizi tekrar kutluyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Mehmet Genç

Unknown dedi ki...

Masadakiler muhteşem yapanın ellerine sağlık yiyenlere de afiyet olsun

Emel Kurt dedi ki...

selam masallah nekadar sanslisiniz,bir haftada iki kahvalti harika yiyecekler,güzel ve zarif dostlar.Ahhhhhh ahhhhh:)))Hande nin ellerine emegine saglik.Sevgiler.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ne mutlu size dostluğunuzun daim olmasını dilerim canım :))

Sevgiler,
Evren

sarımutfak-hande dedi ki...

canım benim afiyetolsun geldiğin için asıl ben teşekkür ederim tekrarlarız bunu

Oya Kayacan dedi ki...

Şu bolluk adetimiz yok mu? Gözüm döndü vallahi. Sağlığa ve dostluğa Gül'cüğüm nice güzel dileklerimle...

daimamutfak dedi ki...

Şu hoş sofrada dostlarla olmak herşeye bedel değilmi Ğül'cüğüm..

Tijen dedi ki...

Masanın sağ alt köşesindeki kek de pek güzel görünüyor Gül'cüğüm neden acaba???

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım günlerin hep böyle mutlu mutlu geçsin inşallah.
Seni çok seviyorum.
Öpüyorum seni canım

Fashion Mini dedi ki...

kek nasılda güzel gözüküyor öyle, inanın sizin blogdan sonra kek anlayışım değişti:))

Mutfak Dili dedi ki...

Ay bu ne kadar harika bir sofra masallah. Ellerinize saglik.