Çarşamba, Ağustos 12, 2009

Tagliolini / Sade Taze Makarna

Makarnayı çok sevmem ama, makarna denilince aklıma ilk gelen Barilla olur..Kendisiyle 30 yıl önce Almanya'da tanışmıştım..O zamanlar soslu çubuk makarnasını çok pişirdiğimden olsa gerek,bir bıkkınlık olmuştu bende..

Almanya'da Barilla paketlerinin içersinden 2 minik poşet çıkardı..Birinde sosu,diğerinde de permesan peyniri bulunurdu..Yanına 2 adette Egetürk sosis çevirince,en güzel yemek olurdu benim için..Şimdilerde her ikisinide yıllarca yemesem aklıma bile gelmiyor..Fakat,geçenlerde arkadaşlarla makarna geceleri yapınca,haliyle çeşit çeşit farklı makarnalarla tanışmış oldum..

Hazırlamış olduğum makarna,fesleğen soslu Renzo marka sade taze makarnadır..Üstelik hazırlanmsı bile çok kolay..Kaynayan suya makarnalar bırakılıp,tam 4 dk kaynadıktan sonra pişmesi..

Ben sosda çevirip servis tabaklarına alıp,üzerlerine dilimler halinde Pınar cheddar koyup,k.biber serpiştirip sundum..Pakette 250 gr var ve 4 kişiye yeterli oldu..Denemenizi tavsiye ederim..
2
Bu tür taze makarnalar,Migros'un buzdolaplı reyonlarında bulunmaktadır arkadaşlar..))
3

1

8 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Gerçekten muhteşem bir görüntü. Makarnadan uzak durmak zorundayım kilo almaya başladım. 1 kilo verince makarna yapıcam söz verdim kendime:)

Sevgi Küçük dedi ki...

nasıl güzel fotografllar...hani nerdeyse burnuma kokusu gelecek, sıcaklığını hissedeceğim.
ellerine sağlık :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım herzamanki gibi resimle çok başarılı ...
Makarna zaten süper ellerine sağlık canım

müjde dedi ki...

Harika görünüyor Gülcüğüm.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

fazla söze gerek yok sanırım.yine harikalar yaratmışsın.

delivedolu.blogcu dedi ki...

tarifleriniz harika.süpersiniz

TAZE NANE dedi ki...

Ah bu olmadı işte.
Kriz anındayım gülcüm ne güzel görünüyor böyle.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım bizde Almanya da yaşarken egetürk sucuklarının fanatiğidik. Bizim için altın kadar kıymetliydi. Gerçektende çoook güzel ve lezzetliydi.
Ah olsa da şöyle yumurtalı yapsak.
Sevgilerimle canım