Perşembe, Mayıs 17, 2012

Dünya Pasta ve Kek Günü

Bu akşam eve geldiğimde bu kutunun masa üzerinde beni beklediğini görünce şaşırdım birden..Kapağını açıp içindekileri görünce bir o kadar heyecanlandım desem yalan olmaz..Çünkü konu kek olunca bende akan sular duruluyor..Meğersem 20 Mayıs Dünya Pasta ve Kek Günü imiş.

Şimdi bu malzemelerle bir kek veya pasta pişirip en kısa zamanda blogumda paylaşmayı düşünüyorum..

IMG_2229


Türkiye'de Sana'nın destek verdiği bu güne seve seve katılacağım..

IMG_2225

Teşekkürler!!

5 yorum:

Esma dedi ki...

Bekliyoruz özledik senin eşsiz keklerini izlemeyi buradan....:-))))

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

okadar cok guzel gunler varki insan sasiiyor
ama pasta ve kek gunune bayildim insallah bende kutlarim, herkes bilsin ilerlesin bu guzel gun

*mehtap dedi ki...

ay ne güzel bir günmüş böyle.Tam bizlik:))

Hayatın Tatları dedi ki...

Hmm bekliyoruz heyecanla şekerim. güle güle kullan.

Kont dedi ki...

Dünya kek günü için bakalım neler yapacaksın? Aslında senin blogunda her gün ayrı bir kek günü... Sevgiler...