Çarşamba, Temmuz 07, 2010

Rejans'tan Lezzet Şöleni

Sizlere Beyoğlu'nda bulunan Rejans'tan söz etmek istiyorum..Mutlaka gidilip "Somon Tartar" ve "Ördek Dolmanın" tadına bakılmalı..Arkasından da, kahve eşliğinde kestaneli sufle,yanında da bir top dondurma unutulmamalı..))
kestaneli%20%C3%A7ikolatal%C4%B1%20sufle

Rejans‘ın mönüsünde özel bir yer tutan kestaneli çikolatalı sufle,özel lezzetlerden sadece biri..Diğer mönüleri görüp tadına bakmak isterseniz işte adresi..Fiyatlar,akşam yemeği için gayet makuldur..)Şimdiden bol keyifli saatler..

Rejans Restaurant
İstiklal Caddesi
Olivya Geçidi no:7/A
Beyoğlu-İstanbul
Tel:0212/2449600

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Offff Meleğim bu ne güzellik şu ta
bağı alabilsem keşke:))Öptüm koca
man kocaman...

Özlem OLCAY dedi ki...

Oldukça pahalı ve tarihi bir mekandır Rejans Restorant.Ördeği çok meşhurdur.Gül hanım,makul fiyatlar demişsiniz.Sizin için makul olanlar, başkaları için olmayabilir.Restorant konusunda bile ayrıcalığınızı farkettirmişsiniz.:)Ne denir ki,

YeMeK vAkTi dedi ki...

gülcümm şekerim ben sadece sufle yesem olaaarmııı??Zira ördek yiyemem ki benn:)

Bence sen dediysen fiyatlar gerçekten çok uç değildir bizzatta gittiğine göre....

Mimosa Café dedi ki...

vay vay ablacım bu nasıl bir görüntüdür böyle :) üff eridim maf oldum. gidelim şu rejansa bakalım acil tarafından.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Gülcüğüm,
Rejans ve Markiz pastanesinin yeri bir başkadır gönlümde. Rejansla ilk tanışmam sanırım 1978 yılıydı ve orada yediğim böf straganof, borç ve özellikle de merengli çikolatalı tatlısını hiç unutmuyordum. Ancak son zamanlarda o eski yıllardaki lezzeti bulamıyorum. Bilmiyorum anılarda kalan herşey güzel olduğu için mi veya kendimizi geliştirip daha iyilerini yaptığımızdan mıdır nedir. Hadi yemeklerden vazgeçtim, hayallerimi süsleyen o merengli tatlı ise tam bir felaketti.
Ama herşeye rağmen İstanbul için çok önemli bir lokantanın şimdilerde kapanacak olmasına da üzülüyorum.
Neyse ki sen memnun kalmışsın. Sevindim.
Afiyetler olsun arkadaşım.
Sevgilerimle,

mine dedi ki...

ağzımın suyu aktı desem yeridir, istanbula gittiğimizde gitmeli
hiç ördek yemedim hem de yemiş olurum
teşekkürler,