Pazartesi, Ekim 23, 2006

HAYIRLI BAYRAMLAR..


TÜM ARKADAŞLARIMIN VE MÜSLÜMAN ALEMİNİN RAMAZAN BAYRAMLARINI KUTLAYIP,BÜYÜKLERİN ELLERİNDEN,ARKADAŞLARIN VE MİNİKLERİN DE YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM. NİCE NİCE SAĞLIKLI VE MUTLU BAYRAMLAR DİLEYİP,GÜNLERİNİZİN TÜM SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE BAYRAM HAVASINDA GEÇMESİNİ GÖNÜLDEN İSTİYORUM..

Arkadaşlar çok yoğun olduğumdan hepinize birden mesaj yazamadım kusuruma bakmayın lütfen..Bayram 3 gün inşallah hepinizi ziyaret edip çikolatalarınızdan ve tatlılarınızdan tadacağım.Sevgiyle hep mutlu kalın..

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim bende simdiden senin ve ailenin ramazan bayramini en icten dileklerime kutlarim. Almanyadan kucak dolusu sevgiler Özlem Celenk

Hulya dedi ki...

cok tatlisin gul.sanada tekrar tekrar iyi bayramlar

NuR dedi ki...

Sevgili Gülüm,
Sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram diliyorum
Sevgiyle kal

---OPTiO--- dedi ki...

canim sevdiklerinle cok güzel bi bayram gecirmeni dilerim..bi de cokca öperimm....:))

Adsız dedi ki...

Gül'cüm ailenle ve sevdiklerinle güzel bayramlar diliyorum ağzının tadı hiç bozulmasın sevgiler Ebru

ZeYNeP dedi ki...

Gül iyi bayramlar canım, saglıkla inşallahh,

sevgilerimle,
Figen

Schatz Insel dedi ki...

Sevgili arkadasim ailenle beraber güzel bir bayram gecirmen dilegi ile sevgiler

kalimeero dedi ki...

Hayirli bayramlar Gul. Trabzon yemeklerine devam!:) Annene sevgilerimi iletiyorum, bayramini tebrik ediyorum.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Gül merhaba canım sana ve ailene iyi bayramlar dilerim. Laz böreği her zaman merak ettiğim bir tarifti senin tarifi yayınlamam beni hem aydınlattı hem de çok mutlu etti :))) öyle görünüyor ki ben senden daha çok güzel tarifler öğreneceğim ellerine sağlık canım. Hoşça kal.

Tuhfe dedi ki...

Ben de bayraminizi kutlamak istedim. Cok tesekkurler ziyaretinizden dolayi.

Hoscakalin.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Özlem'ciğim,
Bende senin ve ve ailenin Bayramını kutlayıp,nice nice mutlu bayramlar diliyorum..Sevgiyle kal canım..Öpüyorum seni..

Damak Tadı dedi ki...

Sende aynı şekilde tatlı Hülya'cığım,çok öpüyorum canımmm..

Damak Tadı dedi ki...

Canımmmm,
Bende senin ve ailenin bayramını kutlayıp,tüm sevdiklerine nice nice bayramlar diliyorum sevgili Şennur'cuğumm.Sende sevgiyle her daim..

Damak Tadı dedi ki...

Canım Optio'cuğum,
Bende önce seni çokkk öpüp sonrada bayramını kutlarım..Kendine çok iyi bak tatlım benim..

Damak Tadı dedi ki...

Ebru'cuğum,
Canım bende senin ve güzel ailenin beyramını kutlayıp,nice nice güzel bayramlar diliyorum..Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Figen'ciğim,
Bende senin ve ailenin bayramını kutlayıp çok öpüyorum canım benim..
Sevgiyle kal..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili SCAHTZ İNSEL,
Canım bende sana ve ailene mutlu bayramlar diliyorum..Sevgilerimi gönderiyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Kalimeero'cuğum,
Öncelikle annem seni yanaklarından öpüyor bunu iletmemi istedi bende.))Bende sana ve sevdiklerine güzellikler dolu nice nice bayramlar diliyorum..Sevgiyle kal canım..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Perihan'cığım,
Canım benim,hepimizin birbirimizden öğreneceğimiz çok değişik püf noktaları ve lezzetler var..Umarım bu börek merakını gidermiş olmakla kalmayıp yapıp tadına da bakma fırsatını bulursun..Seni çok öpüyorum,bayramını kutluyorum tekrardan..Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tuhfe'ciğim,
Çok teşekkür edip, bende senin ve ailenin bayramını kutlayıp nice güzel bayramlar diliyorum..Sevgiyle kal canıum..