Cumartesi, Şubat 04, 2012

Fıstık Ezmeli Öpücük Çikolatalı Kurabiyeler

Kurabiyeleri Gönül'cüğüme özel olarak hazırlamıştım..))

Çikolataları kuzenim Amerika'dan özel istek üzerine bana getirdi..Eğer sizlerde bu çikolatalara sahip olmak isterseniz Amazon'dan aldırtabilirsiniz..Veya;Amerika'da yaşayan arkadaşlar,mutlaka bu kurabiyeleri denemenizi rica edeceğim..

Fıstık Ezmeli Kurabiyeler

Malzemeler

100 gr oda sıcaklığında tereyağ
120 gr esmer şeker
1 çay kaşık vanilya ekstresi
4 yemek kaşığı fıstık ezmesi
alabildiği kadar un


bulamak için 2 yemek kaşığı toz şeker

Fıstık Ezmeli Kurabiyeler

Hazırlanışı

Tüm malzeme yoğrulup minik toplar yapılıp şekere bulanıp tepsiye dizilir.

10-15 dk kadar 225 c de pişirilip fırından alınır.

Sıcak sıcak ortalarına öpücük çikolataları kondurulur.

Fıstık Ezmeli Kurabiyeler

Afiyetler olsun..

17 yorum:

Unknown dedi ki...

resimler ve tarif süper canim...

canim resmen cekti yani...

:-)) aksam aksam bide...

Ferkay dedi ki...

Gül canım benim harika kurabiyeler olmuş.
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler..

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım enfes bir şeye benziyor;)

Mutfak Havlusu dedi ki...

çok şirin kurabiyeler olmuşlar
ki bu çikolataları ilk defa duydum büyük ihtimalle Almanyadandır yine:-)
ellerine sağlık

Günay dedi ki...

Görüntü çok lezzetli olduklarının kanıtı.Çikolatalar ne çok yakışmışlar kurabiyelere.İnternette araştırdım farklı tariflere rastladım,sizde bakın isterseniz.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık harika gerçekten öpücük çikolatalarınada bayıldım.
Etkinliğe bekliyorum s3vgiler

lezzet sefasi dedi ki...

Bu cukulatanin ismi opucukcukulatasi miymis? kurabiye harika ellerine saglik canim

KONT dedi ki...

Ne güzel şeyler bunlar. Mutlaka tadları da şekilleri kadar güzeldir. Eline sağlık...

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Nefis görünüyor canım, ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba gul abla haftasonu c cake denedim tek kelimeyle super oldu tarif icin cok tesekurler yoruma cevap verdiniz icin ayrica sagol sitenize nerdeyse gunde 2-3 defa bakiyorum nerdeyse her tariflerinizi deniyorum simdiye kadar hic kotu sonuc almadim supersiniz ayrica kek kaliplarinaz bayiliyorum sevgilerimle zeynep belcikadan

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aaaaaaaaaaa ben de isterim bu kurbişlerdennnnn nefiss görüüyorrrr!!!


Sevgiler
Evren

Unknown dedi ki...

Ne şirin çikolatalar. İsimleri de çok güzel. Kurabiyeler beni ye diyor Gülüm, ellerine sağlık..

Esma dedi ki...

Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca eline sağlık :-)))))))
Esma

Adsız dedi ki...

15 Yıldır USA'da yaşamama rağmen bu çikolataların kurabiyede kullanıldığını ilk kez sizde gördüm.Burada oteller de başucu çikolatası diye ikram edilir.Sayenizde bende hemen deneyeceğim.Kurabiyeler sıcakken koyulacak demişsiniz,nasıl oldu da çikolatalar erimedi?Yoksa çok sıcak değilmiydiler?Merak konusu oldu bende:)Cevaplarsanız sevinirim.

Atlantadan Sevgi

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Zeynep deneyip memnun kalmana çok sevindim..Ellerine sağlık canım..

Çok çok teşekkürler teveccühün canım..


Sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Merhaba Sevgi Hn,

Çikolatalar kurabiyelere fırından çıkar çıkmaz sıcak olarak konuluyor..Benimkilerde erime olmadı gördüğünüz gibi..Eğer bekletip koymayı denerseniz,kurabiyeler sertleşecek ve çok başarılı olamayabilirsiniz.Bunlara dikkat ederseniz sorun yaşamazsınız.

Çok teşekkür ederim..İstanbul'dan sevgiler,selamlar..Gül

Gönül dedi ki...

offffff hala tadı damağımda gülüm çok güzeldi çokkkkk ellerine sağlıkkkk