Cuma, Temmuz 01, 2011

Fındıklı Kurabiye

Bu hafta sonu mutfağımız da hummalı bir çalışma olacak..Tencere tencere dolmalar,kurabiyeler,kişler,kekler,muffinler,tuzlu kurabiyeler ve börekler pişecek..İlk pişen kurabiyeler olduğundan onları paylaşmak istedim öncelikle..

Bu kurabiyelerin ve diğerlerinin yapımında bana yardımcı olan Banu'cuğuma çok teşekkür ederim..Bu nefis kurabiyeleri hepinize şiddetle tavsiye ediyorum..))

Fındıklı Kurabiye

Malzemeler
1 yumurta+ 1 yumurta sarısı
minicik tuz
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı fındık tozu
200 gr tereyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay kaşığı karbonat
alabildiği kadar un

Fındıklı Kurabiye

Hazırlanışı
Tüm malzemeyi yoğurup buzdolabında en az 1 saat bekletin.(ben 1 gece beklettim)

Hamuru merdane ile açıp kalıplarla kesip 175 c de en az 15 dk kadar pişirin.

Üzerini dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.Ben çikolata ile renklendirdim..

Sizler dilerseniz toplar halinde de yapıp yumurta akına ve fındığa bulayabilirsiniz..

14 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çayımın yanında süper olurdu.sevgiler.

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel görünüyor:))

pembe kekik dedi ki...

Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık:)

marifet ellerimizde dedi ki...

ELLERINE SAGLIK...SEVGILER:))))))))

YeMeK vAkTi dedi ki...

Bunun görüntüsüde şahane olmuş ellerine sağlık canım canım

Esma dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar
Ellerinize sağlık
Esma

Unknown dedi ki...

Canım Meleğim kurbişler enfes ellerine sağlık öpüyorum kocaman
kocaman...

Orkide dedi ki...

her zamanki gibi süper ;)

Aycan dedi ki...

Hasret kaldım hasreeettttt.Neuse 3 kilom kaldı sonra azar azar bende yiyebileceğim.Helde bu kurabilyelere nasıl dayanıcam bilmiyorum.

Öpüyorum.

Gülcan dedi ki...

harika görünüyorlar ellerinize sağlık sevgiler.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

çukulata soslu çizgilerde pek cici olmuş...ellerinize sağlıkkkk

KONT dedi ki...

Sevgili Gül,
Gene harika şeyler yapmışsın. Bu kadar mükemmeliğe ulaşmanın sırrı herhalde çok severek yapman. Her zamanki gibi, ellerine sağlık diyorum.
kont

Özgen dedi ki...

harika olmuşlar tam bisküvi gibi ellerine sağlık sevgiler...

Pek Çok Şeyin Deftercisi dedi ki...

kızımın 1 yaş doğumgünü için yaptım. çok güzel oldu, ben daha fazla şeker kullandım ve yarım saate yakın pişirdim. yarın üzerini renkli süsleme glazürleriyle süsliycem. teşekkür ederim tarifiniz için:))