Perşembe, Eylül 10, 2009

Kokosflocken Kuchen

Geçtiğimiz hafta sonu bir arkadaşıma iftara davetliydim..Gitmeden benden ne istediğini sormuştum..Kendisi, blogumda gördüğü ve tadına önceden bakmış olduğu bu pastayı istemişti..Bende o'nun için hazırlayıp sizlerlede tekrar paylaşmak istedim..Bu sefer içersine hem ananas,hem kayısı ekledim..Çok değişik ve lezzetli bulundu..Önemlisi, beğenilip tepsinin yarısından fazlasının yenilmesiydi..))
kokosflocken kuchen
Tarifini buradan okuyabilirsiniz arkadaşlar..
kokosflocken kuchen

kokosflocken kuchen

17 yorum:

müjde dedi ki...

Muhteşem bir lezzettir eminim.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Meleğim sen bir harikasın arkadaşla
rın çok şanslı.Ellerine sağlık koca
man öpüyorum seni çokkkkk seviyorum
biliyorsun değilmi:))Bu arada Berno
şa selam...

Sevil Şahin dedi ki...

ABLACIM ŞUAN MİGDE FESATI GECİRİYORUM ALLAHTAN HAMİLE DEGİLİM OLSAM SENİN SİTENE GİREMEZDİM HERSEYDEN CANIM CEKER
HOŞ GENE CEKİYOR :))
CANIM ABLAM ELLERİNE SAGLIK SEN YAPARSINDA BİTMEZMİ HİÇ HATIRLAMIYORMUSUN PİKNİKTEKİ KEKİ HEPSİ BİTMİŞTİ :)

Unknown dedi ki...

Gül hanım merhaba,
Sitenizi ve tariflerinizi çok beyenerek takip ediyorum...Bugüne dek,birçok tarifinizi denedim ve çok memnun kaldım."Kokosflocken kuchen"ide denemek istiyorum.Tarifte tepsi ölçünüzü göremedim.belirtirseniz çok mutlu olurum.Şimdiden teşekkürler.
>>Sevgiler<< (Nimet Kaya)

Damak Tadı dedi ki...

Nimet hanım çok teşekkürler..Fırın tepsimin ebatları 39x30x6cm..Sizin tepsiniz daha küçükse gramajları azaltabilirsiniz..Bu pastayıda çok seveceğinizden eminim..Şimdiden ellerinize sağlık..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Çok değişik pastalar yapıp bizleri tam can evimizden vuruyorsunuz.:))Bayıldık yine bunada.:))

İftarınız bereketli olsun.!

Zehra Gürgen dedi ki...

İstanbula gelirsem senden ne isteyeceğime karar verdim !!
:))

made in funda dedi ki...

ya bayıldım ben bunaaaa.süpersin gülüm.ellerine sağlık...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Sen yapacaksın ve beğenilmeyecek. Mümkün mü:)))
Şahane olmuş canım. Kelime dağarcığımı geliştirmem lazım az geliyor artık anlatmaya
canım
sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım biz sedace izliyoruz:))
Arkdaşın çok şanslı:))

Gönül dedi ki...

hımmmm gülümmmmmm nefis görünüyor ellerine sağlık ....bana ne zaman geliyorsunda soruyorsun ne getiriyim die:)))) şaka tabi sen gel yeter hayatım...öpüyorum sevgilerimle

Narince dedi ki...

Ne şanslı arkadaşların var. Ellerine sağlık Gül.

Tuba dedi ki...

Canim arkadasim, vefali dostum, sen yaparsin da guzel olmaz mi? Ellerine saglik. Sana ve annene cok cok sevgilerimi gonderiyorum. Hayat gonlunce olsun canim.

ceyt dedi ki...

nefiss bir görüntü.ellerine sağlık canım.kocaman sevgiler..

sevimlimutfak dedi ki...

Muhteşem bir görüntü yine. Tadını tahmin edebiliyorum. Ellerine sağlık. Sevgiler...

ELIF dedi ki...

IYI GUNLER BEN PASTAYI YAPMAK ISTIYORUM AMA BEN FRANSA DA OTURUYORUM BURDA HINDISTAN CEVIZLI PUDDING YOK BIRDE SUZME YOGURT YAZMISIN BIZIM EVDE YAPTIGIMIZ TURK YOGURLARDAN MI ACELE CEVAP VEREBILIRSEN SEVINIRIM CUNKU IFTARA YAPMAK ISTIYORUM TESEKKUR EDERIM

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Elif,hindistan cevizli yerine vanilylı kullanabilirsiniz.

Aslında süzme yoğurt yerine quark olması gerekiyordu..Burada quark olmadığından süzme yoğurt kullanmak zorunda kaldım..Mutlaka Fransa da quark vardır..Umarım yapıp iftara afiyetle yersiniz..Sevgiler..