Cumartesi, Şubat 28, 2009

Pekmezli Soğan Yahnisi

1
Tarifini sevgili Banu'nun sayfasından alabilirsiniz..Canım çok teşekkürler çok beğenildi..))Bu güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çokkk teşekkürler..
2
Sakızlı pudingi bu akşamki toplantımız için yapmıştım..Kendim katılamadım ama tatlımı gönderdim..Umarım beğenilmiştir..Tarifini sizlerle paylaşacağım..
DSC03476
Hamsi kuşunu ise istek üzerine sizlerle paylaşıyorum..Perşembe günü annecik 2 tava kızartıp Berk'in okuluna göndermiş..İçinden de 2-3 tane bana ayırmış..Nedeni,istek olunca annecikden istemiştim..Hazır yapılıncada bana ayırmış..Bende sizlerle ve o arkadaşlar için paylaşıyorum..)

16 yorum:

Yaren dedi ki...

Gülcüm dogrusu cok merak ettim pekmezli tarifi.Bende bugün sevgili Banunun bir tarifini yayinladim cok menmun kaldim.Sayfasinda gezinirken bugün,tarifin linkini ararken pekmezli sogan yahnisini gördüm.Dikkatimi cekti.Acaba nasil bir tadi vardir diye aklimi meskul etmisti.Simdi senin sayfanda görünce accik sasirdim:)Sende menmun kaldiysan o zaman iyice garantidir tadi.Her ikinizinde zevkine cok güveniyorum.Insal bende yapmak isterim.Degisik bir tarif.Ellerine saglik Gülümmmm benim.Sana ailenle güzel bir hafta sonu diliyorum.Sevgiyle kal bebek ,öpüldün;)

Adsız dedi ki...

nefıs gorunuyor ellerıne saglık begenmene sevındım. afıyet olsun hersey ayrı nefıs gorunuyor sevgıler. öptum...

KİZHATCE dedi ki...

gülümmm,nasıl oldu ayağın?iyi ol emiiiii...yaa yine bulmuşsun değişik tarifleri yetişemiyorum sana koşmam gerekiyo:)anneciğin de ellerine sağlık annemde çok sever hamsi kuşunu,kocamannnn öptüm seni gülüm....

MUTFAKISTAN dedi ki...

Degisik bir tarif pekmez et birarada denemek lazim
banu ve senin damak zevkinizi severim
ellerine saglik canim cok guzel olmus hele annenin hamsi kusu
harika gorunuyor
sevgiler

pelince dedi ki...

Soğan yahnisi şahane olmuş,ellerine sağlık..Diğer lezzetlerde harika olmuş..Hamsi kuşu'nu hep dışarıda yedim canım çekti şimdi saah sabah hemde :)
Güzel bir pazar günü diliyorum..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Özellikle çiçekli pasta süslerine bayıldım.Nerden aldığını öğrenebilir miyim?
İyi pazarlar...

zarpandit dedi ki...

su yurt yuzunden sogandan nefret geldi desem abartmıs olmam herhalde gulum ..yemekleri soganla cogaltıyor bunlar yahu :(

neyse ben tatlının fotografına asık oldum cok şirin olmus rengarenk tam bana gore:D

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor...

Unknown dedi ki...

Canım iki gündür bloğuma bakamadım ellerine sağlık harika lezzetler yine
bizlerle paylaşmışsın.Ayağın nasıl kendine çok iyi bak tatlım mutlu pazarlar kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım iki gündür bloğuma bakamadım ellerine sağlık harika lezzetler yine
bizlerle paylaşmışsın.Ayağın nasıl kendine çok iyi bak tatlım mutlu pazarlar kocaman sevgiler...

Pelin dedi ki...

Gülcüğüm,
Bir süredir uzak kaldım internetten. Şimdi öğrendim canım. Öncelikle geçmiş olsun. Bloğuna ne olduğu ise anlayamadım.Sanırım bir sorun yaşadın ama düzeldiğine sevindim.
Bu arada yahni çok iştah açıcı.İyi hafta sonları canım.
Sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Aman ne güzel görünüyor.
Hiç denemedim. Ama tadı ağzımda sanki.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.
Ayağın nasıl oldu.
İyi haftalar.

Tijen dedi ki...

Ah hamsi kuşu. Bir de senin elinden yemeliyim Gül'cüğüm!
(Fatma hanım site açmış, adresini siteye yükledim, bilesin.)

made in funda dedi ki...

offf yine döktürmüşsün.nefis p-olmuş yaaa.ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

Oy oy oy

Bayılırım hamsi kuşuna ama maalesef hep dışarıda yemek zorunda kalıyorum çünkü;yapılışını bilmiyorum.
Gülcüğüm sana zahmet şu tarifi bir yayınlasan da bizde mutfağa girsek :)
Bu arada salata çok ilginç geldi bana ilk fırsatta deneyeceğim.

Sevgiler

Nilüfer

LEMAN dedi ki...

ilk defa duydum bu tarifi degişik tadlara bayılırım denemeyi düşünüyorum hoş gözüküyor ellerine saglık