Cumartesi, Ağustos 12, 2006

ELMALI,CEVİZLİ BROWNİ

Malzemeler
2 elma
100 gr ceviz
200 gr pasta çikolatası
150 gr tereyağı
5 yumurta
100 gr şeker
vanilya
minicik tuz
1 paket hazır krema
200 gr un
1 çay kaşığı karbonat
pudra şekeri
Üzeri içinde yaprak çikolata

Yapılışı
Elmaları ince ince dilimleyip 50 gr şekerle karamel kıvamında pişirip kırık cevizleri ekleyip
2 dk daha pişirip soğuması için bekletin.
Yumurtaları ve şekeri,vanilyayı köpük olana kadar çırpın.Çikolatayı benmari usulü eritin,
krema ile karışıma katıp çırpın.Arkasından unu ve minicik tuzu ilave edin tekrar çırpın.En
sonda elma karamelini ilave edip kaşıkla karıştırıp bırakın.Dikdörtgen bir kalıba yağlı kağıdı
serip karışımı döküp 175 c de pişirin.Kek soğuyunca kare kare kesip çok hafif pudra şekeri serpip süsleme torbasına eritilmiş çikolatadan bir parça koyup karelerin üzerlerine şekil verip,çikolata yaprağı koyun.Dilediğiniz şekilleri verebilirsiniz arkadaşlar.Harika bir tat oldu
browni sevenlere acilen duyurulur...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Of of of...
Bunlar da ne böyle.Hepsi de nefis görünüyor.Browninin tarifini bekliyorum.Bakalım nasıl yapmışsın.Ellerine sağlık canım,öpüyorum:))

Damak Tadı dedi ki...

Selam canım,
Çok güzel bir hafta diliyorum...

Umarım browniyi beğenirsin,seninde ellerine sağlık şimdiden.Bak bakalım nasıl olacak seninki.)))
çok öpüyorum..

Adsız dedi ki...

görüntü öyle süperki anlatamam.inanın durdum seyrediyorum,alamadım kendimi.ellerinize sağlık,çok emek vermişsiniz.
sitenizi severek izliyorum
Hoşçakalın,

Sevgi

Adsız dedi ki...

işte ben bunu yapmam da ne yaparım:) muffini elmalı yapıyordum ama brownie klasik takılıyordum teşekkürler:))

Damak Tadı dedi ki...

sen bunu istesen bal gibi alasını yaparsın.))) bundan sonra degişikliklere açık ol browni kousunda.))))