Salı, Haziran 06, 2006



TAVUK ŞİŞ

1 adet tavuk göğsü

1 adet havuç

2-3 adet yaprak bezelye

1 adet taze soğan

YAPILIŞI

Önce göğüs iri iri kesilip yıkanır ve iyice suyu alınır.

Derin bir kabın içine 1 kaşık sıvıyağ,biberiye,kişniş,

karabiber,kimyon,kalın tuz,zerdeçal koyup karıştırınız.

Sonrada tavukları içine atıp marine edip şişlere geçirip

teflon tavada kızartınız.Daha sonrada sebzeleri jülyen doğrayıp

hafifçe haşlayıp tabağa dekoratif şekilde koyup üzerinede tavukları

ekleyiniz.Afiyet olsun..

Arkadaşlar tarif bir Alman kanalından alınmıştır,ben sadece baharat

eklemesi yaptım ayriyeten..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım siten hayırlı olsun güzel tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum ellerine sağlık enfes olmuş hepsi bu arada trabzondaymışsın bizimde eşimin diplomasını almamız gerekiyor katü den ama bitürlü vakit bulamadık işlerden onlarda yollamıyor bakalım ne yapıcaz neyse iyi akşamlar fazla konuştum sevgilerimle dileks

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Dilek,
Tanıştığımıza çok memnun oldum,hoşgeldin siteme.Senin sayfanda çok güzel devamlı takip ediyorum ellerine sağlık seninde canım.Ben Trabzonluyum ama İstanbul da yaşıyorum.Umarım diploma işini hallederseniz.
Sevgiyle kal,
Gül