Salı, Temmuz 17, 2007

SELVA ÇEKİLİŞLERİNE KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDİYORUZ.))

Yaz geldiğinden beri bizim işlerimiz çok yoğunlaştı haliyle.Bir taraftan ithal ettiğimiz ürünlerimiz,diğer taraftan satışlarımız,servislerimiz,gümrük işlerimiz,yurt içi nakliyelerimiz ve bu arada izine ayrılmış olan arkadaşlarımızın yokluğundan dolayı yoğun günler yaşamaktayız.Önemli olan işler olsunda bizlerde çalışalım arkadaşlar..) Bu nedenlerden dolayı Selva Makarna'ya fazla ilgili ve alakalı olamadım açıkcası,taaa ki gelen telefondan sonra..)) Evet şimdi yeniden,yineden burada çekilişlerimiz devam etmektedir.Dileyenler bana mail atabilirler,(damak_tad@mynet.com) bende oradan değerlendirmeye alırım arkadaşlar..))

Haftanın talihlilerini açıklıyorum..
1-Çok sevdiğim ve sayğı duyduğum Gönül hanım(http://www.1712efe.blogcu.com/). İnşallah Gönül hanım, Selva makarnalarından memnun kalır.Şimdiden afiyetler olsun,güzel ve mutlu günlerde tüketirsiniz inşallah..Sevgilerimi gönderip,yanaklarınızdan öpüyorum sizi..

2- Arzu hanım.
Arzu hanımın bloğu yok ne yazıkki,fakat gönlü Selva'dan yana olunca bu çekilişe katılmıştı ve kazanmıştı.Hata bende oldu ne yazıkki..((Adresini ilgili kişilere bildrmiş olsaydım bu kadar geçikmede yaşanmayacaktı..Özür dilerim Arzu Hanım sizden..Sevgiyle kalın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhaba Gülcüm,

Selva paketini dün teslim aldım.
Çok makbule geçti teşekkürler ederim.Hem Selva' ya hemde aracı olduğunuz için size sevgilerimi sunarım...Arzu