Perşembe, Eylül 30, 2010

Sacher Torte

Viyana'dan, yerinden gelen hakiki sacher tortenin fotoğraflarını paylaşmak istedim sizlerle..Daha önce tadını bilmeyenler nedense pek sevmediler sacher torteyi..Ben ve bizimkiler çok sevdiğimizden hemen o gün bitirdik hepsini..
Sachertorte
Aslını bildiğimden hiç denemedim bu zamana kadar..İçersine konulan marmelat ve çikolatasını burada bulamadığımdan olsa gerek..Yine de sizler için aslına yakın olan bir tarifimi paylaşacağım yakında..
Sacher Torte
Malzemeler
130 gr tuzsuz tereyağ
130 gr bitter çikolata
100 gr pudra şekeri
6 yumurta
80 gr şeker
130 gr un
arası için kayısı reçeli

Üzeri için
150 gr çikolata
75 gr hindistan cevizi sütü
Sacher Torte

Sacher Torte

2 yorum:

Kont dedi ki...

Çok güzel görünüyor, mutlaka tadı da öyledir. Burada olsa da bol bol yesek... Eline sağlık...
Kont

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülüm ben orijinalini yemedim ama kayısı marmelatından yapmıştım. Bana normal bir kayısılı pasta gibi geldi. Güzel ama abartılacak kadar değil..Tabii orijinali daha farklı olabilir. Görüntü mesela harika!?

sevgiler canım..