Salı, Temmuz 18, 2006

ALMANYA YILLARI


Selamlar arkadaşlar,
Şimdi bu resimde nerden çıktı diyeceksiniz bana.
Bu resimi Almanya'da okurken ben işlemiştim,sanırım 5-6 ayda bitmişti.Bir Yunanlı arkadaşım
memleketine gittiğinde bana bu baskılı resimi getirmişti bende severek işlemiştim.Almanya'da
bu tür baskılı resimler zira çok pahalı olduğundan o da bana jest yapmıştı.Frau Papa kulakların çınlasın,bu vesile ile seni burdan anıyorum.Gerçi seni hergün anıyorum çünkü resim evimizin en
çok sevdiğim bölümünün duvarında asılı ve ben hergün onunla yüzyüzeyim.)) Heyecandan olsa gerek ( acemilikten) yamuk çekmişim,birde silik çıkmış.Bir ara daha net çekip yayınlarım inşallah.Görüşürüz arkadaşlar,sadece okumakla yetinmeyin birazcıkda yorum yazın.Bekliyorum
sizleri...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Gül'cüm ellerine saglik. Bilirim bu islemeleri Gobelin deniyor, benimde vardi dedigin gibi kac ay sürüyor tek tek islemek ama bir o kadarda zevkli. Buralardan sana ne güzel bir hatira kalmis.
Sevgilerimle canim

Damak Tadı dedi ki...

Özgül canım benim çok sağol,dediğin gibi adı Gobelin.İşlemeye başladığın anda
acaba ne zaman bitecek nasıl olacak diye meraklar içinde oluyor insan..ama bitincede ne kadar mutlu oluyor degilmi..hatıralar güzel tabiiki baktıkça çok yerlere gidiyor ve o anları yaşıyor resmen
insan.
teşekkürler canım,bendende sana sevgiler

Adsız dedi ki...

Here are some links that I believe will be interested

Adsız dedi ki...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Adsız dedi ki...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»