Perşembe, Temmuz 13, 2006

SELAMLAR ARKADAŞLAR

Arkadaşlar hepinize günaydın,tüm güzellikler sizlerle olsun...
Cumartesi günü yeni tariflerle sizlerle birlikte olacağım inşallah.Lütfen sayfamı ziyaret etmeyi
unutmayın,çünkü yeni tariflerle gümbür gümbür geliyorum.Sanki TV de proğram yapıyorum da
sizlere burdan reklam veriyorum sözde.))) Olsun ben şimdiden sizlere haber vereyimde duyan duymayana haber versin.Cumartesi günü görüşmek üzre.(akşam üzeri) Bakalım beğenecek misiniz??? Herkese sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

Arkadaşlar sitemi ziyaret ettiğinizde classic music dinlemek isterseniz link bölümüne tıklarsanız karşınıza sayfası çıkacaktır.Yalnız dinlemeniz için windows media player olması gerekiyor.Müzik severler bence sayfamı sessiz değilde classic müzik eşliğinde eşlik etmeniz sizleri daha çok memnun edecektir.(müzik sevenler için)Benden söylemesi,dinlemesi sizden:))
Henüz linkleri ayırmasını bilemediğim için hepsi bir arada bu yüzden kusuruma bakmayınız.
Sıcacık,mutlu,huzurlu bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum şimdiden.Cumartesi akşamı görüşmek üzere arkadaşlarım..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cumartesi gününü iple çekiyoruz arkadaşlarımla,resmen sizin fanatiğiniz olduk.sizi esprili ve şakacı biri olarak düşündük umarım yanılmamışızdır.bu yüzden size samimi yazıyoruz.sor bakalım nedeni nedir?yuppiiii bizde senin gibi trabzonluyuz gardaş..
selam sevgiler istediğn gibi olsun.