Pazar, Temmuz 30, 2006

SEBZELİ RULO BÖREK


Malzemeler
5 adet yufka
terayağı
1 kase kıyma
1 adet kabak
1 adet patlıcan
1 çay bardağı bezelye
yarım demet maydanoz
sivribiber
1 adet kırmızı biber
2 adet domates
2 adet soğan
tuz
karabiber
kişniş
zerdeçel
kimyon

Yapılışı
Kıymayı hafif soldurup diğer malzemeleri ekleyip
iyice kavurun ve soğumak için bir tarafta bekletin.
Diğer tarafta yufkaları açıp herbir katına erimiş tereyeğını
sürüp diğer yufkayı üzerine koyun.Bu işlemi yufkalar
bitinceye kadar devam edin.(en üsttekinede sürmeyi ihmal
etmeyin) Sonra hazırlamış olduğunuz içi yufkanın ortasına
düzgün bir şekilde yayıp rulo biçimi yapıp,ortadan ikiye bölüp
tepsiye yerleştirip üzerine tereyeğı sürüp susam ekleyip
fırına verin.

Bu börek çok güzel oluyor arkadaşlar ısrarla denemenizi
rica ediyorum.Tarifini Lezzet dergisinden almıştım.

Hepinize afiyetler olsun..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Damak tadı,
Böreğinizi akşam için yaptım.Misafirlerim vardı değişik birşeyler yapmak istemiştim.Bu yüzdende sizin sayfanızdan rulo böreği denedim.

Bu kadar lezzetli ve güzel bir börek yakın zamana kadar hiç yememiştik.Misafirlerimin de çok hoşlarına gitti hepside tarifini istedi.

Ayrıca çokda basit bir börek zahmetide yok.Size teşekkür ediyorum.Güzel tariflerinizin devamını her zaman bekliyorum.


ARZU

Damak Tadı dedi ki...

Arzu Hn,
Teşekkürler ediyorum burdan size.
Çok sevindim böreğinizin güzel ve leziz olduğuna.

Ellerinize ve gönlünüze sağlık.

Güzel dilekleriniz içinde çok sağolunuz.


Selamlar,

Adsız dedi ki...

Tüm bu güzel lezzetlerin hangisine yorum yazayım diye aranırken tabii hastası olduğum börekte karar kıldım :-))Enfes gözüküyor, bugün oldukça yorgunum yoksa eve gider gitmez denemek isterdim, inş. başka sefere. Ama eminim çok lezzetli..

Bu arada sayfamı ziyaretlerinizde lütfen canınız ne çekiyorsa çekinmeden alın hatta tabağıyla, ben yenisini yaparım :-)))

Sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar Benar,
Hergün sayfaları ziyaret ediyorum.
İnanın canımız çok çekiyor,yakınlık gördüklerimizede alabilirmiyiz diye arada sesleniyoruz.Teşekkürler güzel ikramlarınız için inanın çok mutlu olduk.Ben ve arkadaşlarım..)))
Ellerinize sağlık..
Böreği denerseniz bence çok seversiniz.))

Tekrar teşekkürler,sevgiler.