Pazartesi, Temmuz 17, 2006

FASULYE MAKARNASI

MALZEMELER
1kğ taze fasulye
3 adet kuru soğan
6-7 diş sarımsak
tuz,tereyağı

YAPILIŞI
Önce fasulyelerin tepeleri alınıp iyice yıkanıp tencereye koyulur, soğanlar yemeklik kesilip
fasulyelere eklenir tuzuda ilave edilip haşlanır.Haşlanan faulyeler süzgeçte süzdürülür ve
sarımsaklarle tereyağı eklenir ve tekrar pişirilir.Bu yemek Trabzon'da çok sık yapılır arkadaşlar.
Bu yemeği Trabzon'lu olup çoğu kişide bilmez.Eğer denemek isterseniz takıldığınız yerlerde
sorun lütfen şimdiden afiyet olsun.Evimizde tadilat olduğundan sizlere görüntü açısından
güzellikler sunamıyorum kusura bakmayın.Şimdiden afiyet olsun.
Cumartesi günü bir sorun yaşadığım için sizlere bu tarifleri söylediğim halde aktaramadığım içinde tekrar özür diliyorum.


5 yorum:

Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhaba,
Fasulye makarnasını bir arkadaşımdan devamlı duyardımda ne olduğunu bilmezdim.İyi ki yazmışınız,ölüp gidecektimde ne olduğunu bilmeyecektim.Ben bu tarifi akşama bir deneyeyim size neticeyi bildiririm damak tadı.
Güle güle
Mecbur AKYÜREK

Damak Tadı dedi ki...

Allah korusun Mecbur hanım,
Fasulye'yi sevenler için bence gerçekten değişik bir lezzet.Benden
size minicik bir tavsiye mutlaka tereyağı ile deneyiniz yoksa bir anlamı kalmaz.Hoşçakal
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»