Pazartesi, Temmuz 17, 2006

LİMONLU JÖLELİ MUHALLEBİ















Malzemeler
1 paket bisküvi
2 yemek kaşığı bal
1 paket krem şanti
3 su bardağı yoğurt
1 adet limon suyu ve rendesi
1 paket limon jölesi
1 su bardağı süt

Yapılışı
Bisküvileri un haline getirip bal ile karıştırıp borcama yayın bir tarafta bekletin.Limon jölesini
tarife göre uygulayıp onu bekletin.Krem şantiyi bir bardak süt ile çırpıp 1 limonun rendesini
ve suyunu ekleyin,arkasından da yoğurdu ilave edip tekrar çırpın.En sonda jöleyi ekleyip
iyice özleştirin,sonrada bisküvilerin üzerine dökünüz.Evet arkadaşlar işte bu kadar teferruatlı
gözükebilir fakat değil gözünüz korkmasın eliniz alışınca 10 dk hazır demektir.Yaz aylarında
süper hafif yoğurt tatlısı şiddetle tavsiye ediyorum.Dilerseniz jöle çeşitlerine göre değişiklikler
yapabilirsiniz, o sizin becerinize kalmış.KOLAY GELSİN:))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

enfes enfes enfes hepsi muhteşem görünüyor ben bu kadar uzun zamandır gelmedimmi buraya yoksa sen mi çok hızlısın ellerine sağlık canım notlarımı aldım deniyceğim çok tarif birikmiş

Damak Tadı dedi ki...

canım dılekcım,
bu tarıflerın hepsını dun aktardım buraya,bu yuzden sana uzun zaman gıbı gelmesın.Ben haftalık bırıktırıp hafta sonu toptan hepsını aktarıyorum canım.sevgıler

Adsız dedi ki...

SUPER GÖZÜKÜYOR HEMEN DENEMEK İSTIYORUM,TUTMAYIN BENİ.KESİN SONUCU BİLDİRECEĞİM.ÇOK SAĞOLUN.
BİRDE O KADAR ÇOK BÖYLE SAYFA VARKİ
GEZERKEN ÇOK YORULDUM.HER TARİFİ DENEMEYE KALKSAM MALİDEKİ EDA GİBİ OLURUM RESMEN.))))
SELMA

Damak Tadı dedi ki...

gerçekten çok sayfa var bu konuda ve başka konularda.bende böyle sizin gibi arada bakarken birde baktımki benimde sayfam olmuş.bellimi olur sizde birgün
sayfa sahibi olursunuz.HİÇDE FENA OLMAZ.))bence çok dikkat edin yeme konusunda malideki eda da çok aşırı kilolu.aman allah korusun bence siz sadece bakmakla yetinin bu tür zaaflarınız varsa yazık olur..

selamlar

Adsız dedi ki...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

Adsız dedi ki...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

zehratrk dedi ki...

merhaba blogunuzu google dan incelerken buldum ve tatlınızı denedim.bende kendi resimlerimle sizin linkinizi vererek yayınlıycam izninizle.ellerinize sağlık sevgiler