Salı, Temmuz 18, 2006

PEYNİRLİ VE YUMURTALI DOMATESLER

Malzemeler
10 adet küçük boy domates
2 dal taze soğan
3 dal maydanoz
tuz,kırmızı biber
lor peyniri
2-3 yemek kaşığı zeytinyağı
2 adet katı yumurta sarısı
dereotu

Yapılışı
Önce domatesleri yıkayıp başlarını kapak şeklinde ayıralım,daha sonrada dolma içi gibi
içlerini çıkarıp ters çevirip süzmelerini bekletelim.Diğer taraftan yumurta sarısının dışında
ki malzemeleri karıştırıp domateslerin içlerine dolduralım.Yumurta sarısına diğer malzemeleri
karıştırıp kalan domateslerin içlerini doldurup üzerlerinede maydanoz yapraklarıyla süsleyelim.
Domateslerin alt kısımlarını hafifçe alınızki tabakta düzgün dursun.afiyet olsun...

6 yorum:

munevver dedi ki...

Damak Tadı,Merhaba!Bloğunu inceledim.Güzel yemeklerin var.Ellerine sağlık.Keteyi çok seviyorum.2-3 yıl önce okuma yazma bilmeyen yetişkinlere okuma yazma öğretiyordum.Onlardan Nebahat Hn.çok güzel keteler yapar getirirdi.Cevizli,tahinli.Öğrencilerimi hatırladım,keteyi görünce.
Domates dolmalaın da pek güzel görünüyor.Hoşça kal...

Damak Tadı dedi ki...

Günaydın Münevver Hanım,
ziyaretinizden dolayı teşekkür eder,sizi kutlarım böyle kutsal bir görevi yerine getirdiğiniz için.Yakın olsanız ben size ne keteler yapar getirirdim.))
Tekrar teşekkürler,ellerinize ve gönlünüze sağlık.
sevgiyle kalın her zaman.
Gül

Adsız dedi ki...

Cok pratik bir yemek olmus. Hemencecik bir masa kurulabilir bu tarifle. Aksama denicem.

Damak Tadı dedi ki...

teşekkürler mine,
bencede pratik ve evde herzaman bulunabilen malzemeler.afiyet olsun.

sevgilerimle,hoşçakal..

Adsız dedi ki...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Adsız dedi ki...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»