Pazartesi, Temmuz 17, 2006

FIRINDA SEBZELİ MÜCVER

Malzemeler
3 adet kabak
2 adet patates
1 demet dereotu
yarım demet reyhan
3 adet yumurta
1 paket kabartma tozu
tuz,karabiber
4 yemek kaşığı mısırunu
3 yemek kaşığı zeytinyağı
beyaz penir
birazda yeni kaşar
YAPILIŞI
Kabalar ve patatesleri rendeleyip diğer malzemeleride ekleyip yağanmış borcama döküp
175 c de recede pişirin.Yaz aylarının vazgeçilmezi bence..Arkadaşlar kızarmışı çok daha lezzetli
fakat kızarmışı ağır olabilir diye fırında yaptım.Artık sizler kendi damak zevkinize göre olanı
deneyiniz.Yorum yazmayı unutmayın lütfen.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bencede fırındaki daha sağlıklı,her ne kadar kızartması daha lezzetli olsa bile.Sanırım sizde fırın sevelerdensiniz benim gibi.Kolay gelsin,bol tarifli günler diliyorum size.
geçerken uğrayan biri

Damak Tadı dedi ki...

tabiiki kızartması daha lezzetli bana soracak olursanız.Bence siz arada kızartmada yapın,laf aramızda ben yapıyorum.
arada yine beklerim.
çok selam,

Adsız dedi ki...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Adsız dedi ki...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»