Pazartesi, Nisan 05, 2010

Salata Çeşitleri

Pazar günü evimiz çok sevdiğim dünya tatlıları ile şenlendi..Benim için harika ve unutulmaz bir gün oldu..Öyle mutlu oldum ki,halen bu mutluluğum ve sevincim devam ediyor..Buradan tatlılara evimizi şenlendirdikleri için tekrar tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum..Beni çok mutlu ettikleri için dilerim tatlılarda her daim mutlu olurlar..
Yoğurtlu Patates Salatasi
Malzemeler
6-7 adet orta boy patates haşlanır.

7-8 tane taze soğan ince ince kıyılır.
2 adet havuç rendelenir.
birazda maydanoz kıyılır.

Patatesler minicik tuz,karabiber,sıvıyağ ile elle yoğrulur.

Yeşillikler ve havuç ilave edilip tekrar yoğrulur.

Fotoğrafta görüldüğü gibi toplar hazırlanır.

Üzeri için
3 kaşık süzme yoğurt,4-5 kaşık yoğurt ve 1 diş sarımsak rendesi ile
karıştırılıp patatesli topların üzerine dökülür.

Tepesine ise minicik sıvıyağa 1 yemek kaşığı pul biber eklenip
biraz kızartılıp yoğurtun üzerine serpiştirilir.

Dün çokkkk sevdiğim blog arkadaşlarıma bu salataları zevkle hazırlamıştım..

Afiyetler olsun!
Patates Salatası
Havuçlu Kereviz Salatası
Havuçlu Kereviz Salatası
Hazırlanışı
3 adet havuç rendelenip sıvıyağda çevrilir.

3 adet kereviz rendelenip havuçlara ilave edilip,karıştırılıp soğutulur.

1/2 paket süzme yoğurt
1 yemek kaşığı hardal
3 yemek kaşığı mayonez
1 diş sarımsak karıştırılıp havuç-kerevizle karıştırılıp
servis tabağına alınır.Üzeri ise dilediğiniz şekilde süslenir.

23 yorum:

Narince dedi ki...

Eeee tarif? Bekleyeceğiz yine sanırım. Yoğurtlu olanda gözüm kaldı bilesin!

Sevil Şahin dedi ki...

amanında amanın bu nefis salatalar
bensiz yediniz demi :))

NiLaY dedi ki...

hepsi birbirinden güzel görünüyor da narların altında ne var onu anlamadım ben :))

Saglıklımutfak dedi ki...

Hepsinden tek tek ve bol bol yedim . Muhteşemdi güzel yürekli arkadaşım anneciğinin ve senin ellerine sağlık. Her şey harikaydı. Güler yüzünüz yeterli zaten. İnan ayrılasım gidesim gelmedi. O kadar mutlu bir gündü benim için Yürekten sevgiler

KİZHATCE dedi ki...

günaydın gülümmm ,bu salataları dün yediniz dimi :( afiyet şeker olsun canım...anneciğin sonuçları nasıl bana yaz olurmu,kocaman sarıldım...(diğer tatların resimlerini bekliyorum)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yanında olamamak ne yazık ki çok üzüntü verdi,
harika olmuş herşey BİTANEM.
hayatın keyif ve sağlık dolu olsun sevgili GÜLÜM.

kalpkurabiye dedi ki...

harika görünüyorlar ellerinize sağlık..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Hilal haklı:))). Hiç gidesim ayrılasım gelmedi. Herşey çok ama çok güzeldi. Gölnüzün güzelliği mamalarada yansımış. Ellerinize kollarınıza sağlık. Hiç unutmayacağım. Anlat anlat bitiremem ben artık.
Çok ama çok öpüyorum canım
Kucak dolusu sevgiler

lavantalimon dedi ki...

salatalar ne kadar şık olmuş
afiyetler olsun:)

Adsız dedi ki...

Bayilirim degisik salatalara...
Ellerine saglik canim

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Gül abla tabi annenizinde. İyi haftalar diliyorum...

HÜLYA dedi ki...

ççok kıskandım çoook ...

üühüüühüüühüü

salatalar enfes ama sizin sohbetinizin tadı bambaşkadır eminim.

allah muhabebtinizi artırsın gülüm senin adına çok sevindim

öptüm kocaman

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hepsi de birbirinden lezizler ama tarifler nerede şeker???Bekleyelim :)))

Sevgiler
Evren

Ordanburdanhayattan dedi ki...

kıskandım şimdi ama:))) ellerine sağlık, yiyenlere de afiyetler olsun

ebru dedi ki...

Sevgili Gül iyi haftalar canım. Ellerine sağlık. Salataların hepsi birbirinden lezzetli.

sarımutfak-hande dedi ki...

canım bu salatalar gerçekten çok güzeldi ye ye doyamadım tatlarına gerçi yaptıklarının hepsi güzeldi hele laz böreğinin tadı damağımda hala annenin ve senin ellerinize sağlık herşey için tekrar teşekkürler
kocaman öpüldünnn

Unknown dedi ki...

Meleğim nasılsın muhteşem ağarlamış
sın dostları.Ellerine ve yüreğine sağlık kocaman öpüyorum...

Zehra Gürgen dedi ki...

Salatalar da kekler kadar güzel.Hepsinin tadına bkmak istiyorummm..

made in funda dedi ki...

sevgili Gülüm..yine birbirinden nefis tarifler yapmışsın..ellerin dert görmesin.kocaman ve sımsıcak sevgiler sana Trabzon'dan....

MUTFAKISTAN dedi ki...

Demek en sevdıgın tatlıların geldı kıskandım gulcugum...
Canım benım ne guzel vakıt gecırdınız kımbılır harıka gorunuyor salatalar afıyet olsun
Sevgıler

Benhurum dedi ki...

Güzel yürekli marifetli sıcak insanın hali bir başka oluyor gerçekten:) Ne kadar harika birgündü inan hala anlatıyorum evde:) birde lezizdiki of of of diyorum ev halkı ama bu kadarı haksızlık diyor:)) Valla çok samimi söylüyorum herşey biririnden leziz ve muhteşemdi hangibirini sayıp öveyim bilemiyorum, laz böreğinimi, ıspanak salatasınımı top top patateslerimi kereviz salatsınımı kestane unu ile yaptığın o muhteşem kurabiyelerimi ..... aman yarabbim bu ne muhteşem bir ağırlamaydı,gerek ikramların gerekse sıcak yüreğin ile yaptığın ev sahipliğin için inan kelimeler kifayetsiz, tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Sevgili pamuk anneciğinin ve senin ellerinize yüreğinize sağlıklar olsun. Allah yuvanızın bereketini arttırsın, mutluluklar daim olsun canım.
Sevgiyle öperim...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık afiyetler olsun

rumma dedi ki...

Bayılırım salatanın her çeşidine, ellerinize sağlık

sevgiler