Perşembe, Temmuz 27, 2006

KAYISI REÇELİ


Malzemeler
2 kg kayısı
2 kg şeker
1,5 limon

Yapılışı
Karayemiş reçeli gibi afiyetler olsun..

Kiraz reçelinin tarifide aynı arkadaşlar.

Bu ay bizim evin etkinliği sanırım reçellerden yana.
Nedenini soracak olursanız evde tencere tencere reçeller
kaynamakta.Şimdilerde ise şeftali ve vişne sırada beklemekteler.

Adeta yarış içersindeler önce ben pişirilip kavonazlara girmek istiyorum
der gibiler.Öyle yağma yok bence sırası gelen tencereye girecek.Daha
durun bakalım arkasından erik sonbaharda da incir ve torasan inciri
olmak üzre 2 çeşitte ordan rezerve var.Belki aklınıza şu soru gelebilir,
çokmu kalabalık bir ailesiniz veya çokmu reçel tüketirsiniz??

Bilemediniz hiç biri vallahi...Biz sadece yaparak ve çevreye dağıtarak
mutlu olan minicik bir aileyiz.Nedendir bilinmez evden çok komşulara
düşer yaptıklarımızdan.Sorsanız reçellerden ne kadar kaldı diye;size
her birinden küçük kavanozlar kaldı derim.Olsun pazarda bitmedi ya
meyveler biz bir koşu gidip alıp gelip tekrar yaparız.

İyi ki çalışan biriyim yoksa vay olmuştu halime..Burdan reçel sevenlere
duyurulur,canınız çektiyse üzülmeyin sizlerede yaparız inanın..)))

Hepinizin ağız tadı reçellerinki gibi tatlı,yüreğiniz huzurlu,günleriniz hep
MUTLU olsun arkadaşlar.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba damak tadı,
Ne kadar iyi niyetli,cömert,reçeller gibi tatlısınız.Öyle güzel anlatış uslubunuz varki,sanki o anı yaşar gibi oldum sizinle.İkram etmek istedeğiniz içinde ayrıca teşekkürler.Çokda nazik ve ikramkarsınız.Sizinde mutluluğunuz reçeller gibi tatlı olsun daima.
Bundan sonra sitenizin yegane takipçisiyim.Tüm güzellikler sizinle olsun.


Ankara'dan Yıldız

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar Yıldız hn,
O sizin güzelliğiniz efendim..

Hoş geldiniz diyor,iyi haftalar diliyorum size ve sevdiklerinize.

Çok güzel iltifatlarda bulunmuşsunuz,teşekkür ederim.Birazcıkda utandım şimdi yüzümün hafifçe kızardığını hisseder oldum.

Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.Herzaman beklerim.

Sevgiler,saygılar

Adsız dedi ki...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»