Pazar, Temmuz 30, 2006

KAYISILI VİŞNELİ CHEESECAKE


Malzemeler
1,5 paket yulaflı bisküvi
50 gr tereyeğı
2 yemekkaşığı bal
1 paket labne
1 küçük kutu krema
1 paket şanti
1 su bardağı süzme yoğurt
15 adet kayısı
2 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı vişne

Yapılışı
Önce bisküviler un haline getirilip bal ve tereyağı ile karışıp
kalıba elinizle bastırırak yerleştirip buzdolabına koyunuz.
Diger taraftan kayısıları ince ince doğrayıp 2 yemek kaşığı
şekerle pişirip püre haline getirin.

krem şantiyi 1 bardak sütle çırpıp yoğurdu ve kremayı
ekleyin.Sonra püre haline getirdiğiniz kayısıları ekleyip
tekrar çırpınız.En sonunda vişneleri ekleyip kaşıkla
hafifçe karıştırıp bisküvi tabanının üzerine döküp
buzdolabında en az 1 gece saklayınız.

Arkadaşlar ilk cheesecake'mi Almanya'da yiyip ilk
denememide orda yapmıştım.O zamanlar pişiriliyordu
fırında.Tabanınıda normal elde hamur yapıp kelepçeli
kalıba koyup üzerini hazırlayıp direk fırına verirdik.
Şimdi zamanlar ilerleyince nasıl teknoloji gelişiyorsa
cheesecake'lerde bayağı bir hamle yapmışlar bence.
Sizler ne dersiniz bu konuda yorumu olan varsa
lütfen paylaşım yapınız.

Hepinize teşekkürlerimi gönderiyorum,lütfen
kabul ediniz...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba tariflerin hepsi güzel. Fakat ben yazmaya karar verdim. Böyle meyveli bilhassa vişneli tatlara bayılırım. Şimdi ne güzel vişne zamanı geldi dimi? Kendine iyi bak canım.

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar canım,
İyi haftalar diliyorum.

Yorumların için teşekkürler canım.
Bencede yaz canım,nasıl istersen.

Demek sende benim gibi vişne sevenlerdensin.Harika bir meyvedir
şu güzelim vişne.Milföylü yaparım uzun yıllardan beri severek de yeriz.Bir ara onu resimleyebilirsem
çok iyi olur.5 dk da fırında o kadar ki basit yani.


Sevgiler,selamlar

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ GÜL
CHEESE CAKE İ SEVİYORUM .TAMDA VİŞNE MEVSİMİ SUPER OLUR TADIDA SUPER YUMMMY:))) ,İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Candan,
Yakın olsanda canım saan ikram etsem.Burdan uzatsam acaba uzanıp alabilir misin:)))

Vişne harika bir meyve bencede.

Candan'cım yazıların harika çok hoşuma gidiyor,sayfanın müptelası oldum adeta.

Teşekkürler,sevgiler

Adsız dedi ki...

HIMMMMM ACABA ŞURDAN BİR DİLİM
ALSAM MI??? ÇOK GÜZEL GÖRÜNDÜ
GÖZÜME.KİMBİLİR İÇİDE NE KADAR LEZZETLİ OLMUŞTUR.
TAMDA ANANEMİN AĞZINA GÖRE,DİŞLERİ YOKDA KENDİLERİNİN.)))))))))))
ÇOK KOMİGİM DEĞİLMİ.HE HEE HE

SİZİ KIZDIRDIM DEĞİLMİ.OLSUN BİRAZDA BU TÜR CİNSLER OLSUN ARANIZDA.

Damak Tadı dedi ki...

Yooo,bence hepsini alabilirsiniz.
Benim ananem de sağ olsaydı da hergün yapsaydım.(((

Beni hiçkızdırmadınız, sorun yok.

Selamlar,