Pazar, Temmuz 30, 2006

MÜCVER


Malzemeler
5 adet top kabağın içini kullandım
1 kase beyaz paynir
4 tane yumurta
6 kaşık un
yarım bardak su
1 paket kabartma tozu
yarım demet dereotu
tuz
kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı
Su ile unu iyice karıştırınki iyice un erimiş olsun.
Yumurtaları ekleyip çırptıktan sonra sırası ile
diğer malzemleri de ekleyip bol yağda kızartın.
Domates ve salatıkla servis yapın çok nefis oluyor.
Aman dikkat edin arkadaşlar sıkça yapmayın
bence sağlıklarınız açısından.Kızartmasıda
çok lezzetli oluyor bence daha muzur ne dersiniz.??

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Damak tadı,
Öyle net ve canlı çıkmışki resmin,adeta gel ye beni diyor salatalık ve domatesle.)))

Pardon!!!
Siz çokmu kibar ve nazik birisiniz ki herkesden özür dileyip kırmamaya
çalışıyorsunuz???

Belkide çok hassas bir yapıya sahipsinizdir kimbilir.

Adsız dedi ki...

Sevgili Damak tadı,
Öyle net ve canlı çıkmışki resmin,adeta gel ye beni diyor salatalık ve domatesle.)))

Pardon!!!
Siz çokmu kibar ve nazik birisiniz ki herkesden özür dileyip kırmamaya
çalışıyorsunuz???

Belkide çok hassas bir yapıya sahipsinizdir kimbilir.

Adsız dedi ki...

PARDON!!
Yazımı bitiremeden parmağım yanlışlıkla dokunuca yorumum gitti
birden.

Siz başkaları kırılmasın diye neden üzüntü çekeceksiniz ki,boşverin bu dünya üzüntü dünyası
değil.Anında sizde cevaplarınızı yazın lütfen.

Bakın feministlerin kraliçesi bile ayrıldı aramızdan.Allah rahmet eylesin burdan.

Lütfen biraz daha katı sözlü olun
lütfen,hep kaybeden siz olursunuz yoksa.

Birde her akşam yemek mi pişiriyorsunuz?Devamlı değişik tarifler yayınlıyorsunuz da merak ettim..

Kendinize iyi bakın ve kendiniz için yaşayın lütfen...

Almanya/KREFELD'den
Nurcan

Adsız dedi ki...

gül'cüm çok teşekkürler.iyi hafta dilelerin için.canım benim çok teşekkür ederim.biliyormusun mücveri çok severim.ama şu sıralar öyle sıcakki kızartma türü yiyeceklerden uzak duruyoruz.en güzeli bol salata ve karpuz ,peynir ekmek yemek.zaten sıcaklar bir bitse ozaman mutfakla uğraşmak çok daha zevkli oluyor.
kalbin kadar güzel bir hafta dileriz.ben ve ailem adına sevgi ve selamlarımla
nunubella (nunu)

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nunucum,
Kızartma konusunda çok çok haklısın canım.Bu sıcaklarda tabiiki sakıncalı(aslında hep sakıncalı).

Arada insanın canı çekiyor nunucum.)))

Sana katılıyorum salata konusunda canım.Yazın en güzel yemek bencede
salata,artık ne değişik salatalarda
yapılıyor dimi nunucum..

Aile büyüklerinin ellerinden öper,
hürmetler ederim.Senide çok öperim nunucum.Güzellikler seninle olsun canım.

Sevgiler.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Merhaba Damak Tadı (isminiz Gül mü?),
mücver daha doğrusu sebzeden yapılan tüm yemekleri çok severim ama bizim evin diğer fertleri etobur olduklarından pek yapamam. Ne de güzel görünüyorlar.
eline sağlık.

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar,
Evet ismim Gül..

Mücveri bende çok severim,fakat kızartma olduğundan çok yapmayız.
Genelde fırını seceriz.

Bizde de babam et oburdur.Et yemeyince yemek yediğini anlamıyor.

Teşekkür ediyorum yorumunuz için,zahmet ettiniz..

Ellerinize,gönlünüze sağlık.
Tekrar beklerim..


Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Merhaba Gül, Quarkı nerden bildiğimi cevap olarak yazdım sayfamda!!! :) Canım sende Almanya'da yaşadın herhalde? Bild der Frau'u link olarak vermişsin o zaman dikkatimi çekmişti, ama birşey yazmamıştım. Neyse seninle bir ortak yönümüz daha var! Bende Jazz müziğini çok severim ve Giresunluyum (annem ve babam, ben hiç görmedim) yani karadenizliyiz! Ayrıca benide link olarak vermişsin teşekkür ederim bende seni yazayım! Arkadaşlığımızın sürmesi dileği ile Nesrin

Damak Tadı dedi ki...

Selam Nesrin'cim,
Demekki seninle çok yakınız memleket olarak.Ne kadar güzel bir duygu benim için bimezsin canım.

Bende 5 yıl kalmıştım Almanya'da okul için 80'li yıllarda.O zamanlardan bende pasta merakı başlamıştı.


Jazz'a bende bayılırım ayrıca operaya da.(Anne-baba ile birşey yazmışın özel konulara burda girmek istemiyorum canım)

Seni linklerime izinsiz eklediğim için özür dilerim,tarafından memnuniyetini sergilediğin içinde ayrıca teşekkür ederim.

Bazı Alman kanallarının ismi aklıma geldikçe eklemeye çalışıyorum.

Tekrar teşekkürler,devamlı görüşmek dileği ile.Kendine çok iyi
bak canım..

Sevgilerim seninle.

Adsız dedi ki...

Merhaba Gül, hoş bilgiler için teşekkürler. Annem babam derken onlar Girseunlu tabii ki bende Giresunluyum dolayısıyla ama maalesef Giresuna hiç gitmedim. Onu demek istiyordum :) Almanyada büyünce türkçemiz böyle yarım yamalak oluyor!!! :) Neyse canım ziyaretlerini hep beklerim. Tabii bende gelirim sık sık. Kendine iyi bak Nesrin

Damak Tadı dedi ki...

Nesrin'cim,
Kusuruma bakma canım yanlış anlamamdan dolayı.Allah uzun ömürler versin anneye ve babaya canım.

Bir ara gidip karadenizin güzelliklerinide görsen canım.))

Seni çok öpüyor ve kucaklıyorum,kendine çok iyi bak.
Sık sık görüşürüz canım

Sevgiler,