Pazar, Mayıs 06, 2007

YİNE BİR HAFTA SONUMUZDAN GÖRÜNTÜLER.))

TÜM ARKADAŞLARA SAĞLIKLI,MUTLULUK DOLU VE BOL KAZANÇLI-EĞLENCELİ BİR HAFTA DİLİYORUM..))SİZLERİ KALDIĞIM YERDEN VAR HIZIMLA SEVMEYE DEVAM EDİYORUM.HEPİNİZ SAĞOLUN,VAR OLUN,MUTLU OLUN!! Hamuru için:2 Su bardağı un,1/2 su bardağı su,1 tatlı kaşığı tereyağı,tuz ve 1 yumurta.Hepsini birbiriyle karıştırıp kıvamlı bir hamur yapıp kelepceli kalıba veya borcama döşeyin.Pilavı içine döküp kaşıkla düzleştirip kalan hamurdan bir parça ayırıp pilavın üzerine kapatın.Kalan hamurlarla da şekiller yapıp üzerine konduruverin..)))) En son olarakda üzerine süt sürüp 175 c de pişirin.Fırından çıktıktan sonrada üzerinin parlak olması içinde minicik tereyağı gezdirin.Tüm arkadaşlara afiyetler olsun..))
Perde pilavın içini dilediğiniz şekilde renksiz olarak hazırlayın.(domates eklemeyin)Bizimkinde bol tavuk ve badem vardı.))
Makarnaya bir avuç yerfıstığı eklemenizi öneririm sizlere, çok zevkli ve lezzetli oluyor yerken.))
Haşlanan makarnayı dilediğiniz şekilde renklendirebilirsiniz arkadaşlar..))
Midye Barilla makarnayı önce haşlayıp süzdürün.(Biz çok sık severek tüketiriz,tavsiye ederim.)
Farklı oluşu içine maydanoz ve fazla tereyağı girmediğinden.Malum babamın rahatsızlığından dolayı yemeklerimize biraz kısıtlama gelmiştir.((
Peynirli pidemiz ise her zaman olduğundan biraz farklı oldu..
Bu kek ALMAN'lara aittir arkadaşlar baştan belirtmekte yarar var..
1 paket maya,1 su bardağı ılık süt,1 su bardağı şeker,100 gr erimiş tereyağı,1 limonun rendesi,minicik tuz ve alabildiği kadar un.Önce maya minicik şeker ve ılık su ile eritilir arkasından biraz un ilave edilip bekletilir.Sonrada diğer malzemeler eklenip yoğrulur ve yaklaşık 1,5-2 saat bekletilir.Hamurunuz kabarıp göz göz olunca kekiniz kalıba girmek için hazırdır demektir.
250 gr işlenmiş haşhaş,1 su bardağına yakın süt,1 yumurta,1 paket Marzipan,1 su bardağı ince çekilmiş kayısı çekirdeği,yarım su bardağı kadar şeker ve kuş üzümü.
İşlenmiş haşhaşa önce sütü ekleyip çırpalım,arkasından kuş üzümü hariç diğer malzemeleri ekleyip iyice birbirleriyle kavuşturalım.Hamuru resimde görüldüğü gibi açıp hazırlamış olduğunuz harcı içine kaşıkla döküp yayalım.Son olarakda üzerine kuş üzümlerini serpiştirip ortası delik yağlanmış kek kalıbına kat yeri alta gelecek şekilde koyup uçlarını birleştirelim.
Son olarakda bıçakla üzerine çırtıklar atıp 175 c de pişirileim.
Benim kek kalıbımın alt tarafı modelli olduğu için hem alt tarafını hem de üst tarafını sizlerle paylaştım arkadaşlar.
Bu kek sunuma kalıptan ters çevrilip sunulmayacaktır.Özelliği ve tadının değişik olması nedeniyle tüm özelliğinide üst görüntüsünden almış olduğunu belirtmeden atlamak istemedim.
Kek diliminin görüntüsü.Tadanlardan tam not aldı kekim,benimde favorilerimdendi..Bu keki çok severek yapıp yerim,Marzipanım oldukça..))
Arkadaşlar bu salata kızartmalar yanında mükemmel oluyor.Bu salatanın kremalısı ise et yemeklerinin yanında sunulur.Sirke ve lahanayı seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim.))
Orta boy lahana incecik kıyılıp 3 adet elma rendelenecek ve 2 yemek kaşığı şarap sirkesi,1 yemek kaşığı da zeytinyağı eklenip kısık ateşte buğuyla pişirilecek.
APFEL-ROTKOHL SALAT
Kırmızı lahana salatamız ise Almanların meşhur salatasının aynısıdır.Yukarıdaki Balsamic sirkeyi Almanya'dan almıştım,burada da Miğros ve diğer benzeri büyük marketlerde 18.-YTL'ye satılmaktadır.Belki denemek isteyen arkadaşlar olabilir diye not düşmek istedim.Lütfen yanlış anlaşılmasın.
Bezelyeli zeytinyağlı Enginar ise sevilerek yenilenler arasında idi..)) Annem kendi usülünce pişirdi..
Malzemeler aynı sadece içine farklı olarak badem tozu ve badem aroması konulmuştur arkadaşlar.
1 su bardağı sıvıyağ,1 su bardağı pirinç unu,1 su bardağı un,3 yumurta,1 su bardağı şeker,2 portakal rendesi ve 1 portakal suyu,1 pakaet vanilya,1 paket kabartma tozu,yarım su bardağı ceviz,üzeri içinde damla çikolatalar.
Minik kekler ne yazıkki dilediğim gibi olmamıştı,fakat tadı muhteşemdi..

Hafta sonuna Kalkan ile başladık,yukarıda ki görüntüyle de noktaladık.Balıkları sizlerle sevis tabağında paylaşmak isterdim fakat bunu gerçekleştiremedim özür dilerim..

64 yorum:

Hülya dedi ki...

Yok bunun başka yolu;)Bir hafta sonu ya size gelinecek ya size gelinecek....

aslı dedi ki...

Gül'cüm harikasın hülyaya katılıyorum bir hafta sonu size gelmek lazım....sevgiler....

Hakkı Arıkan dedi ki...

En üstteki yufkalı pilav harika görünüyor. Siirt yöresinin yöresel yufkalını pilavını çağrıştırdı. Elinize sağlık. www.agzimintadi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Pardon!Bir hafta sonu size misafir olarak gelebilir miyiz?Biz kendiniz için hazırlamış olduğunuz yiyeceklere razıyız.Adeta mükkellef bir parti sofrası gibi sizin hafta sonlarınız.Ne şanslısınız!Ellerinize sağlık.
Arkadaşlarınız arasında belliki çok seviliyorsunuz ve seviyorsunuz.
Siz size gelen misafirlere kimbilir nasıl davranırsınız..))
Sizde hep mutlu kalın.iyi geceler.

Adsız dedi ki...

Bu yemeklere bak bak başım döndü adeta.Buraya pazar geceleri girip bakıyorum delirip çıkıyorum.
Bu yemeklerin tadına bakmanın bir yolu yokmudur allahaşkına?Bize yazık değilmi?

Fikriye

Adsız dedi ki...

Gül yine bol bol yemekli bir haftasonu geçirmişsiniz harikasınız anneninde seninde ellerinize sağlık
sevgiler

Selcen Şenocak dedi ki...

Gül'cüğüm arkadaşlar haklı bir hafta sonu size gelmeli maşallah hiç durmuyorsun ellerine sağlık hepsi gok güzel görünüyor sevgilerimle canım...

ayseyaman dedi ki...

Yok böyle birşey nasıl dolu dolu bir haftasonu menüsü bu böyle! :) Ben ne yapacağımı şaşırırken siz tam gaz gitmişsiniz. Hepsi birbirinden güzel..Ben en çok Alaman kekini :) pilavi, pideyi, makarnayi bide bide hepsini hepsini çok beğendim..:) Ellerinize sağlık,
iyi bir hafta dilerim.
sevgilerle

limoncicegi dedi ki...

Tam vicdan azabısın, yahu bunları yedikten sonra kilo sorunun yoksa ben sana ne diyim..ben azıcık yesemde sorun oluyor, şimdi vermeye çalışyıorum sonra bu ziyafetigörüyorum.. ellerine sağlık, afiyetle yemişsinizdir..

HULYA dedi ki...

Gül'üm,
Önümüzdeki hafta sonu kesin sana geliyorum.Ne bu hafta sonları böyle.Pazartesileri aç karnına sitene girmiyorum artık akıllandım yoksa sonuçlar kötü;mutfağa koşup buzdolabına saldırmak gibi.:-))Canım o logoyu nasıl koyacağını ben sana maille ayrıntılı anlatacağım.Baştaki Atatürk de harika olmuş.Hemen ben de kopyalayacağım izninle.Sevgiyle kocaman öpüyorum:-))

Hesna dedi ki...

Gül'cüğüm Merhaba
Yorum yazan arkadaşlara katılıyorum hafta sonu size gelmek gerek. Pazartesi günleri merakla bekliyorum ziyaret sofralarının resmini.Hepsi çok çok güzel özenle hazırlanmış. Makarna ve Alman keki çok nefis görünüyor. Ellerinize sağlık.
Sevgiler
Hesna

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Gül hanım bu haftasonu lezzetleri beni aldı götürdü :))
Hangisini not alıp deneyeciğimi bilemedim hepsi çok özel lezzetler :))
Alman keki çok ilgimi çekti
Ellerinize sağlık
Sevgiler :))

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Gül, yufkalı pilav ve alman pastası çok ilginç ve harika gözüküyor. Her ikisini de daha önce yemedim ve yapmadım.Sizinkiler gibi olmaz ama deneyecek olursam diye aldım reçeteleri. Ellerinize sağlık canım, allah nazardan esirgesin. Öpüyorum, sağlıklı kalın.

---OPTiO--- dedi ki...

canim benim..artik sart olu..turkiyeye gelim..bi haftasonu kacmam lazim sizin oraya..eminim beni misafir edersin :) kocaman cok öpüyorum seni.bak döndü nazli cicegin..öptüm gülcüm..ellerine saglik..süpersin herzamanki gibi

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Gül merhaba canım bu harika hafta sonu lezzetlerini bizimle paylaştığın için teşekkürler ayrıca o güzel ellerine sağlık.
Sana ve ailene sağlıklı, huzurlu, mutlu, neşeli ve her şeyin gönlünüzce olacağı bir hafta diliyorum.
Sevgiler…

Adsız dedi ki...

Bu kadar çok çeşit birden görünce gözüm bayram ettim. Tabi bunları tatmak isterdim.:)En çok hamurlu pilav hoşuma gitti. Yapanların ellerine sağlık. Yiyenlerede afiyet olsun.

sevdamavisi dedi ki...

Gül'üm,
yine fenalık geçireceğim ben, ne güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık. Hepsine bayıldım da en çok haşhaşlı keki çok ilginç buldum. Perde pilav ve makarna da çok güzel görünüyor. ya kalkan bayılırım ben tadına. yaa aişte hepsine bayıldım, ellerine sağlık.

tata dedi ki...

Sevgili Gül, sahiden bu kadar cok pisiriyor musunuz, yoksa mahsustan resimleri koyup... en iyisi kontrole gelmek.
Iyi bir hafta sana da, sevgiler.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Gül'cüğüm yine döktürmüşsünüz. Ellerinize sağlık. Hepsi çok lezzetli görünüyor. Sevgiler,

Tuba dedi ki...

Cok guzel ve degisik tarifler vermissin yine sevgili Gul. Donup detayli inceleyecegim simdi. Sevgilerimi gonderiyorum. Hee bu arada, yazin geldigimde, musait isen mutlaka goruselim olur mu?

pelin dedi ki...

her hafta sonu bu kadar güzel yemeği yapmayı nasıl başarıyorsun?ellrine sağlık. enkısa zamanda kekini deneyeceğim.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Haşhaşlı kek nasıl güzel duruyor anlatamam...
Ellerine sağlık
her açıdan güzel nefis bir kek.
Daha fazla bakamıycam:)
Haşhaş ezmesini nereden bulabilirim. Satılan bir yer biliyormusunuz.
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

O zaman Kadıköy yerine Eminönü'nden bulabilirim sanırım. Hiç gözüme çarpmadığı için dikkatimi çekmedi, ama sorarsam eminim bulurum. Çok teşekkürler
Ben de haşhaşlı çörekler yapabileceğim böylece, yaşasın:))

Damak Tadı dedi ki...

Hülya'cığım bende sana diyorum ki ya geleceksin,ya geleceksin.Bunun başka çıkar yolu yok canım.Büyük bir mutlulukla bekliyoruz Hülya'cığım.

Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Aslı'cığım,
Hay hay canım bekleriz.İstersen tüm arkadaşlarla istersen yalnız gel,biz çoookkk memnun oluruz.

Sevgilerimle.

Damak Tadı dedi ki...

Hakkı Bey,
Sizin tarafınızdan perde pilavının beğenilmesi beni çok mutlu etti inanınız.

Teşekkürler,bol kebaplı bir hafta diliyorum size.

Selamlar.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Anonim,
İsminizi yazmış olsaydınız çok daha iyi olacaktı.Zira buradan isimsiz birine hitap etmek biraz garip geliyor bana.
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza.Sizi tanımasakda masamızın ve kapımızın her zaman açık olduğunu belirtmek isterim.

Güzel bir hafta diliyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Fikriye hanım'cığım,
Çok utandım inanın.Bir daha ki sefere eklememeye çalışacağım.Umarım ekleme yaparken yazdığınız yorumu hatırlayıp stop yaparım.Teşekkürler,teşekkürler!!

Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Tatlı Seda'cığım,
Canım seninde o güzel parmaklarına sağlık canım.Teşekkür edip,yanaklarından öperim.

Sevgiyler kal

Bocuruk dedi ki...

Gül'cüğüm,
Canım benim inan haftasonu menüleri deli ediyor beni:)) Aslında her zaman güzel şeyler yapıyorsun ama haftasonu çoşuyorsun. Ellerine kollarına sağlık. Sayfamdaki yorumuna cevabımda da yazdım ama burada da tekrarlayacağım. Keşke herkes senin gibi saf kıskançlık duygusu olmayan sevgi taşıyabilse içinde. Ve nasıl yetiyorsun hepimize, inan hayranım sana.

Anneye ve babaya hürmetler seni çoookk öpüyorum.

Ayrıca ilgin için çok teşekkürler bugün daha iyiyim. Sağol:)
Sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Almula'cığım,
Seve seve sizleri misafir edeceğimi bilmenizi isterim.Hani imkanınız olsa da gelseniz.Çok teşekkürler canım benim.

Sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Ayşecik'im,
Hafta sonları evimiz biraz kalabalık olur bizim.Cumartesi ve pazar günleri yoğun geçer.Bu yüzden Cuma akşamından ve pazar sabahından yapılır yapılacaklar.
Cumartesileri öğlede ben evden çıkıp işe giderim.Birde kim neyi seviyorsa hazırlamaya çalışırız derken bu tür görüntüler çıkar ortaya.))
Keki kolaylıkla deneyebilirsin çok basittir.Şimdiden kolay gelsin canım benim.

Sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Limonçiceğim,
Kilo sorunum çok fazla inan.Şimdilerde bende ne yapacağımı bilemiyorum.İlk kez bu kiloya çıktım ben.))
Artık dikkat etmeye çalışıyorum ama olmuyor.Benim görmüş olduğun yemeklerle pek aram yok.Ben ıvır zıvırlardn hoşlanırım,bu yüzden habire kilo alırım..

Sevgilerimi gönderiyorum canım.

Damak Tadı dedi ki...

Hülyam,Hülyamm..
Canım hadi atla gel bu hafta sonu.İnan çok mutlu oluruz bunu söylemem artık gerek yok.Sen hafta sonları bence öğle yemeğini yedikten sonra bak Hülyam.
Logo işini konuşalım canım,müsait zamanında senden haber bekliyorum.Sana yazdıklarımda bana yardımcı olabilirsen sevinirim.
Çok öpüyorum seni,sevgiyle kal.

Beyhan dedi ki...

Bunlar da ne !!! En çok haşhaşlı keki canım istedi.Ellerinize sağlık.
7 günümüz kaldı,bitiyor askerliğimiz.Pardon saat 12 yi geçmiş 6 günümüz kaldı:)))

Özlem dedi ki...

Merhaba,
Iadeyi ziyarete geldim. Hafta sonu ne çok şey yapmışsın. Hepside çok güzel görünüyor...Özellikle de perde pilavı.
Ellerine sağlık,
Sevgiler,
Özlem

Adsız dedi ki...

Gül'cüğüm,
Sayfanda yine şölen havası seziyorum.Pazar geceleri bakamasamda pazartesi mutlaka sayfanı ziyaret ediyorum.Sıkı takipcilerindenim biliyorsun.
Arkadaşlarımıda adresini verdim, 1-2 tarifini denemişler bana teşekkür ettiler.Bende buradan sana bu güzel sonuçları bildirmek için yazmak istedim.Gerçi hafta başı yazacaktım fakat imkanım olamadı.
Hepimiz adına teşekkürler Gül'cüğüm.
Bu tür hafta sonu şenliklerinin devamlı olması dileğiyle.
Ailecek sevgilerimizi gönderiyorum.
Pilavın çok lezzetli gözüküyor.:))

Sevgiler,
Şeyma

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Hesna'cığım,
Çok memnun olurdum seni misafir etmekten canım.
Güzel yorumuna da çok teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kal canım.

Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Burcu,
Sayfama hoş geldiniz..
Hafta sonumuzu beğenmenize çok mutlu oldum.
Kekimi rahatlıkla deneyebilir,içine Marzipan'ınız yoksa kullanmayabilirsiniz.Aslında Marzipan'lı olması gerekiyor fakat Türkiye'de sanırım biraz zor bulunuyor bu yüzden bulamazsanızda fazla üzülmeyin.Size tavsiyem çok ince öğütülmüş kayısı çekirdeği kullanabilirsiniz.

Şimdiden kolay gelsin canım.

Sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nazlı'şım,
Neden öyle düşünüyorsun tatlım.Ben eminim ki sen çok daha lezzetlisini yaparsın canım benim.
Şimdiden o güzel maharetli ellerine sağlık senin.
Çok teşekkür ederim ve yanaklarından kocaman öperim.

Sevgin eksilmesin canım.

Damak Tadı dedi ki...

Oyyy nazlı çiceğim benim..))
Canım nasılsın?Çok özlettin kendini farkındasın değilmi?
Umarım işlerini yoluna koyup birazcık olsun dinlenebilmişindir.
Sen gel Türkiye'ye ben seni başım üzerinde gezdiririm nazlı çiceğim benim ve her şeyi yaparım sen yeterki iste.))

Çoooook öpüyorum seni,kendine çok iyi bak canım.

Sevgiyle kal her zaman.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Perihan'cığım,
Canım çok teşekkür ederim bu içten güzel yorumuna.
Bende sana güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum canım.

Ailecek mutlu kalın.Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığımsın,
Bize yakınsan bir hafta sonu buyur gel ve en çok neyi istiyorsan onu hazırlayalım sana büyük bir zevkle canım.

Çok teşekkürler ve sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevda'cığım,
Canım çok teşekkürler..Umarım bir gün yolun bu taraflara düşer ve bize misafir olursun inşallah.İşte o zaman çok mutlu olacağımız andır inan.Seni çok seviyorum canım benim,kendine çok iyi bak.

Sevgiyle kalın.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Tata'cığım,
Aniden çıkıp kontrole gelmeni ne çok istediğimi kelimelerle ifade etmek bile güç.
Hani öyle bi'şey yapma imkanın olsa ahh ne çok mutlu olurum bilemezsin.Her zaman büyük bir mutlulukla seni misafir ekmekten gurur duyarız.
Büyükler olunca ve de sevilince hafta sonlarımız da böyle dolu dolu geçiyor.(bazende çok sessiz ve ıssız oluyor..((
Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum.

Mutlu kalın daima.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Burcin,
Çok teşekkür edip,sevgilerimi gönderiyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Tuba'cığım,
Canım yazın geldiğinde bende seninle görüşmekten büyük mutluluk duyarım canım.Temmuz ayında kısmetse yurt dışı seyahatim olacak sonrasında ise hep buradayım.
Umarım denk düşerde tanışırız Tuba'cığım.İnan şimdiden çok heyecanlandım tatlım.
Çok teşekkürler güzel yorumun içinde.

Sevgilerimi gönderiyorum canım.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Pelin'ciğim,
Tek başıma yapmıyorum tatlım annemele birlikte yapıyoruz.))

Teşekkürler canım,sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Pınar'cığım,
Canım benim, yakın olsak hemen evden kapıp gelicem sana fakat sen karşı taraftasın.Bu yüzden inan çok üzülüyorum ve hep aklımdan geçiyorsun canım.
Haşhaş konusunu bulabileceğin yerleri sana yazmıştım,umarım yardımcı olabilmişimdir.
Kek çok nefis oluyor, deneyip seveceğini tahmin ediyorum canım.
Şimdiden ellerine sağlık.

Kendine çok iyi bak ve hep sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Bocuruk'cuğum,
Canım çok teşekkürler..
Daha öncede belirttiğim gibi hafta içi inan çok fazla şey yapılmıyor bizde.(bazen annem çoşuyor ve abartıyor o ayrı)
Hafta sonları kardeşim,eşi ve çocuklar,akrabalar gelince böyle oluyor.Her hafta sonu mutlaka çocuklar için özel kekler ve kurabiyeler yapılır bizde.Hatta ben bazen resimlerini çekmeyi de atlıyorum.
Ayrıca çok teşekkür ederim bocuruğum benim,inan çok duygulandım ve kızardım.Çok teşekkür ederim canım benim sende çok tatlısın.
İnsan sevgi dolu olup kötülük düşünmezse ortaya çıkan tabloda güzel olur diye düşünüyorum Bocuruğum benim.
İzmir'e teyzeme bir gelebilsem hemen seni görecektim canım.Yinede kısmet işte.
Çok öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum canım.
Kendine iyi bak ve sevgiyle kal daima.

İyi olmana ayrıca çok mutlu oldum canım.Prensesleri de öpüyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Beyhan'ım canım benim,
Demek 1 haftanın altına düştü sayılı günlerin canım.
Şimdiden eşine hayırlı tezkereler diliyorum.Allah kazasız belasız kavuşturmak nasip etsin canım.
Annecik de kimbilir sen dönücen diye çok üzgün eşine kavuşacaksın diyede çok mutludur.(sende tabiiki canım)
Sen gel ben sana yaparım kekden tatlım,istediğin sevdiğin kek olsun senin canım.
Büyüklere hürmetler,sevgiler edip,seninde yanaklarından öpüyorum.Aslı'mı unutmadım tabiiki de..))

Sevgiyle kalın canım.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Özlem'ciğim,
Hoşgeldin canım,çok memnun oldum.
Ayrıca güzel yorumun için de teşekkürlerimi sunuyorum.Her zaman beklerim..))

Sevgilerimle,

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Şeyma hanım'cığım,
Beni her zaman güzel yorumlarınızla çok mutlu ediyorsunuz.Size gönülden teşekkürlerimi gönderiyorum.
Arkadaşlarınızında tariflerimi deneyip memnun kalmalarınada çok memnun oldum.Bende onlara teşekkürlerimi gönderiyorum lütfen iletir misiniz?

Bende size ve ailenize sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.Mutlu kalın daima..

LaMa dedi ki...

Perde pilavini hazir yufka ile yapiyorum, bir de senin gibi denesem mi?belki birgun:)

renkler dedi ki...

İyi yürekli, becerikli arkadaşım, hediyen geldi, çok sağol. Umarım hayatta ne istersen olur canım.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Lama'cığım,
Belki bir gün bu şeklini deneyip memnun kalırsın tatlım.Bence hemen dene..))
Çok tatlısın..Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum canım.

Mutlu kal daima Lamam..

Damak Tadı dedi ki...

Renkler'im,canım benim..
Ohh be ses vermene ve iyi olmana bilsen ne kadar sevindim canım.
Canım ne demek iyi günlerde kullanırsınız inşallah.Bu hediyeyi hak ederek kazandın sen bir şey yapmış değilim.
İnşallah sen ve ailende hep mutlu olursunuz tatlım.
Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.

Leziz Tarifler dedi ki...

Merhaba Gül,

Siteni çok sevdim.
Özellikle haftasonu hazırlığınız muhteşem.

Her hafta sonu böylemi geçiyor acaba?.

Pilavın ve piden ye beni diyor...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sevgili Feyhan'cığım,
Yazın ne yazıkki böyle olmuyor canım.Malum yaz tatilleri başladığındna hepsi bir taraflarda olduğundan ben evde yalnız kalıyorum.((
Çok teşekkürler güzel yorumun için.

Sevgiyle kal.

Yelda Özyurt dedi ki...

Merhabalar, perde pilavin ve peynirli piden muhtesem gorunuyor, ellerinize saglik..

Adsız dedi ki...

Gul'cugum,
Ne kadar lezzetli seyler yapilmis yine....Bak bak, hic cek...
Canim ben sana hoscakal demek istedim. Artik zamanim olupta siteye bakamam herhalde. Ben onumuzdeki cumartesi yani bir hafta sonra oralara geliyorum. Ben yokken kendine iyi bak. Belki calarim kapini.
Butun sevgiler seninle olsun...

Hatice

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Yelda,
Çok teşekkürler güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için.

Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Canım Hatice'ciğim,
Çok mutlu oldum senin adına bilemezsin.Sanki sendeki heyecan birden baan geçiverdi canım.
Dileğim çok güzel bir yolculuk yapıp sevdiklerine hayırlısı ile kavuşup hasret giderirsin tatlım.
Eğer yolun bu taraflara düşerse seni yakından tanımayı çok arzu ederim ve büyük mutluluk duyarım canım.
Tekrar hayırlı yolculuklar diliyorum ve seni kocaman öpüyorum canım.

Sevginiz bol olsun.