Pazar, Temmuz 04, 2010

Ulus Kahve Dünyasında Çikokap'larla Buluşmamız

KAHVE DÜNYASI’NDAN YENİLİK
HAZIR ÇİKOLATA KAPLARI, ÇİKOKAP

Çikokap Çoklu Paketlerde, Farklı Şekillerde Yaratıcı, Pratik ve Lezzetli!..

Kahve Dünyası bir yeniliğe daha imza atıyor; %100 gerçek çikolatadan özel şekilli hazır kalıplar. Çoklu paketlerde, farklı şekillerde satışa sunulan Çikokap’lar Türkiye’de ilk kez Kahve Dünyası tarafından özel bir teknolojiyle üretiliyor.

Çikokap ile meyveli jöleden, dondurmaya, çilekli musdan kremaya içlerine istediğiniz malzemeyi koyarak birbirinden farklı değişik lezzetler elde edebilirsiniz. Ayrıca yaratıcılığınız ve hayal gücünüze bağlı olarak yepyeni tarifler yaratmanız da mümkün!..

Çikokap, pratik ve kolay hazırlanmasının yanı sıra, şık sunumu ve 2 farklı boyuttaki seçeneği ile sofralarınıza renk ve lezzet katacak!..

8

Geçtiğimiz hafta Sevgili Esra hanımdan aldığım bir davetle Ulus KAHVE DÜNYASINDA ki etkinliğe katıldım..İnanılmaz güzel saatler geçirdik blogcu arkadaşlarla..
1

Kahve Dünyasının nefis ikramlıkları,limonata ve sıcak içecekleri ile arkadaşlarımızla sohbetler edip dinlendik..Daha sonrada mutfağına inip önlüklerimizi takıp, şefimiz DERYA hanım eşliğinde çikokapları hazırlamaya başladık..
Açıldığı günden beri müdavimi olduğum Kahve Dünyasının mutfağında çikokap hazırlamak asla aklıma gelmezdi..Esra hanım beni davet ettiğin için çok teşekkür ediyorum..
4

2
Arkadaşım Güleser'le hazırladığımız çikokaplar..))
6
Buradan çok sevgiliİPEK Hanım,ESRA Hanım,DİLA Hanım,Marka Müdürü EDA Hanım,TUĞÇE Hanım, SEDEF Hanım ve sevgili şefimiz DERYA hanıma sıcacık ev sahipliği için çok çok teşekkür ediyorum:))
3

5

9 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HARİKAA OLMUŞ GÜLCÜM..
BEN BUGÜNKÜ ''DAVET'' DE DAHİL
hiç birine iştirak edemedim ..

afiyetler olmuşş bayıldım:)
eve çokkkk sevgi ve selamlar
özlemle, öpüyorum sizleri

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bloglardan okudum her şey harikaymış. Etkinlikleriniz bol olsun.İzmirden sevgiler...

Kont dedi ki...

Vay Vay Vay...Bunlar da böyle? Baktıkça ağzı sulanıyor insanın.Görünüşleri kadar lezzetleri de güzelse,tadına doyum olmaz.Yapanların ellerine sağlık.Özellikle seni de kutluyorum;bu kadar güzelliklerin içinde olduğun ve fevkalade katkılarda bulunduğun için.
Kont

BAL ANNE dedi ki...

herşey mükemmel gözüküyor
ellerinize sağlıkk

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım özel bir durumum olmasaydı bende sizinle beraber olacaktım. Ama kısmet olamadı...
Çok güzel bir gün geçirmişsiniz.
Keyfiniz bol olsun canım
sevgiler

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Sunum olarak lezzet olarak harıka bır ürün bence çikokaplar..

Güzel vakıt gecırıp bunu da bizlerle paylaşdıgın için teşekkürler çikokaplarla neler yapabiliriz yapılır sayen de bilgilendik..

Sevgiler..

daimamutfak dedi ki...

Gül'cüğüm çok güzel bir etkinlik olmuş.Ankara da böyle etkinlikler olmuyor.Adına sevindim..sevgilerimle gül'cüğüm..

Unknown dedi ki...

Yemin ediyorum ağzımın suyu aktı
nefissssssssss
sevgiler

lezzettabağı dedi ki...

Bu çikokaplara bayıldım bütün blogcularda var neden bende yooookkkk.. Aramalıyım ve bulmalıyım bulunca da kafama göre bunları bıkıncaya kadar süsleyip püslemeliyim.. Hapsi çok güzellll. Sunum için çok şık bir alternatif bence, Kahve dünyasına birkez daha teşekkürler..Görüşmek üzere sevgiler..