Salı, Temmuz 13, 2010

Çikolata Pudingli Parfe

Tüm ziyaretçilere ve siz sevgili arkadaşlara,dostlara gönülden sevgilerimi sunuyorum..)

Geçenlerde bir arkadaşa misafirleri için dondurma hazırlamıştım..Geceden hazırlayıp dondurucuya atmıştım,kendisi ertesi günü annecikden almıştı..Çok beğenildiğinden defalarca teşekkür etmişti bana..)Böyle durumlarda nedendir bilmem,hemen yüzüm kızarır..))Demek ki,bana çok fazla teşekkür edilmeyecek efenim..))

Dondurma tarifini yaklaşık 25 yıldır yaparım..Bu zamana kadar beni hiç yanıltmamıştır..Elimde alışkın olduğundan olsa gerek,ölçü filan kullanmam..Ölçü sadece yumurta adetleridir...Bunun yanı sıra,damak zevkine göre kendimce eklemelerim olur.

Arkadaşa dondurmayı hazırlarken, biraz fazla hazırlayıp bir kısmını ise parfe için kullanmak istemiştim..O kadar az ayırmışım ki,hazırlamama bile değmedi..Bu yüzden bende üzerine bol çikolatalı puding çırpıp dökmüştüm..
Hatta hızımı alamayıp içersine çikolata eritip dökmüştüm..

Parfe

Kısaca o günden yapılan parfemiz, şimdi sizlere görücüye çıkıyor..)Evde kalmış değerlendirilmeyi bekleyen pudinglerinizi, sizlerde bu şekilde dondurmalarınızın yanında değerlendirip,misafirlerinize görücüye çıkarabilirsiniz..

Not:Benim kullandığım pudingler pişen puding değildi..Tekrar belirtmek istedim..)

Şimdiden sıcak yaz gecelerinde afiyet şeker olsun sizlere..)

25 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık kuzicim, neffis görünüyor.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Meleğim offf offf ellerine sağlık
nasılda güzel olmuş.Olsa hepsini yerdim valla:))Kocaman kocaman öpü
yorum seni...

Fuat Gencal dedi ki...

Çok şık ve iştah açıcı. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

lezzet sarayı dedi ki...

gül cüm ya banada yapıp gönderiver şundan ne olur... şapırt...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

su an olsa hıc affetmez yerdım:)elelrıne saglık.harıka bır sunum olmus.sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

yaptığı bişeyde güzel olmasın be hatun :))ellerine sağlık dondurmayı ekledüm sık kullanılanlara heheehe:)

çeşnici Handan dedi ki...

Çoook güzel olmuş. Şu sıcakta ne de güzel gider. Ellerine sağlık canım.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

oy oy oy bu nefis lezzeti midemde de hissetmek isterdim:)))))ellerine sağlık canım ablam
öpüyorum güpgüzel yanaklarından

kalpkurabiye dedi ki...

offf diyorummm bende istiyoruuuuumm:))
ellerinize sağlık Gül Hanımm.. Nefis görüntülerr..:))

arzulanan tatlar dedi ki...

merhaba,

sizin meşhur dondurmanız yapılacak listemde yer alıyor. Ancak bir türlü deneme fırsatı bulamadım.

Ellerinize sağlık.

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık gülüm,bu nemli sıcak havada görüntüsü bile serinletmeye yetti,mmm kimbilir tadı nasıl güzldir..öpüyorum...

pelince dedi ki...

Sunumu şahane olmuş,her şekilde yerim;)
ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Bu sıcaklarda yenebilecek en güzel tatlı budur sanırım. Çok güzel olmuş dondurma Gül'üm, ellerine sağlık. Öpüyorum..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben o çikolatalı bir dilimin üzerine senin sevgilerinden booooll bollll koyup,
geçer köşeme bir güzel yerim

(kimseler görmeden ! :)

seda dedi ki...

Cok hos görünüyor .Ellerine saglik. Tamda yaz gününe göre. Harika...

yeşim dedi ki...

günaydın gülcüm canım benim güzelliklerle dolu bir gün diliyorum arkadaşıma...
ustaların ustası harika görünüyor tüm tariflerin hepsi ayrı bir güzellik emeklerine güzel gönlüne sağlık...çok öpüyorum.kucak dolusu sevgiler.

Narince dedi ki...

Ellerine sağlık aşım!

Kalıplardan olduğunu tahmin ediyorum ben de, o kabuğu hiç tutturamıyorum ince teflonlarla, silikonlarla.
Ama senin tarifler garanti tutuyor. Bugün yarın anlatacağım:))

papatyaninguncesi dedi ki...

Ellerinize sağlık.nefis görünüyor

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık. çok güzel görünüyor.

Sevil Şahin dedi ki...

gül ablam ellerine sağlık harika olmuş afiyet bal olsun
sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

HER ZAMAN GEL YİNE BEKLERİM CANIM BENİM MASAMI ŞEREFLENDİRMENİ İSTERİM
PARFEN HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM
ÖPÜYORUM SENİ

Esma Ercengiz dedi ki...

Bloğumu ziyaretiniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Resimlerinizi ve tariflerinizi çok beğendim.
Bazılarını denemeyi düşünüyorum
Sevgiler..

nesrin dedi ki...

Parfeye dayanamam .Cikolatayla nefis görünüyor. Ellerine saglik. Sevgiler...

made in funda dedi ki...

canım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.demek zevklerimiz benziyormuş birbirine..inşallah seninle tanışmayı çok ama çok isterim..taşınınca evime de beklerim..ben trabzonda değil de ilçesinde Beşikdüzünde oturuyorum.sen nerede oturuyorsun yani hangi semtte..

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablam benim ben bunu izninle aşkıma yapsam ve de ben hep yapıyormuşum da onu yeni yapıyormuşum gibi davransam? :)
Süper olmuş. Ellerine sağlık.
Not 1: Tadilat biterse bil bakalım bu cuma İstanbul'a kim geliyor? Belki görüşürüz? :)
Not 2: Sizde durumlar nasıl? ben dün tümden tırlattım. Birinci ayını kutladık da... :D