Salı, Temmuz 06, 2010

Şölen'den Biscolata Mood

Geçtiğimiz hafta başı Şölen'in halkla ilişkiler bölümünden bir mail aldım..

Şölen'in yeni çıkardığı "Biscolata Mood" adresime gönderip,ürün hakkında fikirlerimi belirtmemi istemiş..

Dün iş çıkışı eve gittiğimde paket masanın üzerinde duruyordu..
Hemen paketi açıp tadına baktık ve hepimizin çok hoşuna gitti..Teşekkürler ŞÖLEN!! Biscolatlar hem büyüklere hem küçüklere
hitap ediyor..Sizlerede tavsiye ederim..Biscolatlarla Keyifli Günler diliyorum..))
281
AŞKIN, DOSTLUĞUN BİSKÜVİSİ OLUR MU?

BİSCOLATA İSE OLUR.
HELE İÇİNDE ÇİKOLATA DOLGUSU VARSA,
TADINA DA DOYUM OLMAZ

Biscolata’nın eğlenceli lezzet keşfi:
BİSCOLATA MOOD

biscolatamood1 112

Çikolata severlerin bisküvisi ' Biscolata” incecik bisküvi ve içindeki çikolata dolgusunun vazgeçilmez lezzetini eğlence ile ' Biscolata Mood” da birleştiriyor. Bisküvili çikolata lezzetine yeni bir boyut kazandıran Biscolata Mood, Türkiye’de daha önce benzerine rastlanmamış özel bir tadı hayatımıza taşıyor.

Şölen’in dopdolu eşsiz çikolata lezzetini gerçek mutluluğa dönüştüren Biscolata Mood, günün monotonluğundan uzaklaşmak isteyenlere her bir parçada ayrı bir keyif sunuyor. İçi çikolata dolgulu ince çıtır bisküvi Biscolata Mood’ların üzerindeki desenler, hayattan tat almayı bilenleri de eğlenceye davet ediyor.

Biscolata’dan Çikolata Dolgulu
' Aşk, Sağlık, Şans, Para, İş, Dostluk, Başarı, Neşe ve Mutluluk” Bisküvileri
Dayanılmaz lezzetinin yanı sıra, atıştırmalık boyutu ile dilediğiniz yerde kolayca tadını çıkarabileceğiniz Biscolata Mood, üzerinde bulunan dokuz ayrı sembol ve otuz farklı desen ile de hayata eğlence katıyor. �Aşk, sağlık, şans, para, iş, dostluk, başarı, neşe ve mutluluk” bisküvileri ile hayatta aradığınız ne varsa hepsi Biscolata paketlerinde keşfedilmeyi bekliyor. Lezzeti eğlence ile birleştirmek için ise, bir dilek tutmak ve Biscolata Mood paketinden bir bisküviyi seçmek yeterli oluyor.

Şölen’in en yeni lezzeti ' Biscolata Mood”, incecik çıtır bisküvisi ve içindeki gerçek çikolata dolgusu ile bağımlılık yaratacak.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Meleğim afiyet şeker olsun Şölen ürünlerini senelerdir güvenerek alı
rım.Kendine çokkk iyi bak Gülseren
teyzeme hürmetler kocaman öptüm...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Afiyet Ola:))

dokuzuncubulut dedi ki...

Uzun yıllardır hazır bisküvi yemiyorum, ama bu biscolatalar çok lezzetli duruyor... arada kaçamak yapmanın bir zararı olmaz herhalde.
Üzerindeki resimleri çok sevdim:)

sevgiler..

Cafe Pepela dedi ki...

Oyy..Çok tatlı bu minik,çikolatalı bisküviler.Geçen gün tevafuken,burada da buldum,hem şaşırdım hem sevindim.
Çok hoşumuza gitti,hele kızım bayıldı.Şölen'in ürünleri son zamanlarda çok ilgimi çekiyor,aynı zamanda çok lezzetli.Libya'da da bulunması benim için ayrı bir mutluluk:) Gönülden öperim,
Sevgilerimle..

made in funda dedi ki...

görürsem alırım artık.çünkü anlattığın kadar var görünüyor...öptüm canım seni kocamaaaan..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bizler İstanbul dışında olunca bizlere gelmiyor.Afiyetle yiyin,darısı bizlere,sevgilerr.Öptümmm...

Mimosa Café dedi ki...

aa bunlardan uzak doğuda çok vardı. koalalı, mikili minili her biri değişik paketlerde. demek burada da yapmışlar. lezzeti de iyidir umarım.