Cuma, Temmuz 09, 2010

Ispanak Graten

Dün bahsettiğim ıspanak grateni arayı uzatmadan hemen sizlerle paylaşmak istedim..Tarif ve fotoğraflar aşağıda,dilerseniz bir göz atın lütfen.Hayırlı cumalarınız olsun efendim..Dün ettiğiniz dualarınız bugün tek tek gerçekleşsin inşallah..Ayrıca bol güneşli bir hafta sonu tatili sizlerle olsun..
Meterolojiye göre zor görünüyor ama, belki diyorum yine de..)
Ispanak Graten

Ispanaklar yıkanıp,2 adet soğan,karabiber,tuz,kimyon,kişniş,k.biberle
hafifçe kavrulup ılıtılır.

Küçük bir kase içersine kavrulmuş ıspanaklar doldurulup tepsiye çevrilir.

Üzerlerine 1 kaşık beşamel sos,sosun üzerine 1 dilim peynir konulur.

Diğerlerine de aynı işlem uygulanır..

Ispanak Graten

Fırında yaklaşık 10 dk pişirilip servis edilir.

Afiyet şeker olsun..)

24 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Nam nam nam . çok severim . zaten beni neyi sevmem ki, açıktırdın benii

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nefis olmuş eline sağlık Gülcüm sevgiler...

mine dedi ki...

ıspanak gırateni hiç yapmamıştım, denenecek listeme aldım
ellerinize sağlık

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ispanakli olan herseyi cok severim:) Bu Ispanakli graten de nefis gorunuyor, ellerine saglik.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Gülcüğüm,

Cumartesi akşamı kızımın nişanlısı ve ailesi yemeğe gelecek. Neler yapsam diye düşünüyorum. Çok hoş bir sunum olabilir. Denemek isterim. Ellerine sağlık.

Sevgiler*

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Dualarla iç içe Hayırlı Cumalarınız olsun..

Tam yaz mevsimine uygun bir tarif..
Lezzetı bol hafıf..
Ellerine sağlık afıyetler olsun bereketi ile..

Unknown dedi ki...

Beşamel sosun hastasıyım, neye koyarsan güzelleştiriyor ah bir de kalorili olmasa. Ellerine sağlık Gül'cüm..

dokuzuncubulut dedi ki...

Sevgili Gül, süper bir tarif ve fotoğraf olmuş. Bayıldım, ellerine sağlık...
Senin ettiğin dualarda kabul olsun arkadaşım.
Ellerine sağlık, sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

tam yemek saati ablacım ellerine sağlık süper bende çok severim ıspanağı..

Benhurum dedi ki...

Offf bu görüntü böyle Gülümm, valla uzattım tabağımı bekliorum:D
Öperim güzel yanaklarını hemde kocamaaan...

YeMeK vAkTi dedi ki...

hımm ben yapıyorum bunu ama bütün porsiyon halinde seninki görüntü olarak yine süper olmuş süper lezzet süper görüntü süper Gül:) daha ne olsun

Mimosa Café dedi ki...

çok harika olmuştu gül ablacım tadına doyamadım. öperim.

Birsel ve İrem dedi ki...

Tavuklu ve tepside bütün olarak yapmıştım ama bu sunuma bayıldım. İlk fırsatta yapılacak... Ellerinize sağlık, dualarınızın kabul olması dileklerimle...
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Meleğim hayırlı cumalar nasılda gü
zel olmuş ellerine sağlık. Tabaklarımız aynı:))Kocaman öptüm.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Gülüm.Yine bütün marifetlerini konuşturmuşsun.
Kandilin mübarek olsun.

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz bir görüntüsü var.

Saygılar.

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülüm nefis görünüyor, inşallah herkesin duaları kabul olur !!

ellerine sağlık canım
Derin ve ben öpüyoruz seni..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

cok guzel görunuyor ellerıne sağlık Gül'cüğüm sevgiler

Aslı dedi ki...

Tek sunumluk olması çok hoş olmuş.Etin yanında çok değişik olacağına inanıyorum.Kase ile çevrilme fikrini çok tuttum.Çok teşekkürler.
Sevgiler..

İzmir Boya dedi ki...

Süperr Keyifle Yenilir Şimdi :)
Boya Badana Ustası

KONT dedi ki...

Temel Reis görse pek severdi sanırım.Ispanağı eskiden pek sevmezdim ama şimdilerde sevmeye başladım.Özellikle böreği çok güzel olur.Bizim Rumeli mutfağında çok yapılır.Başarılarının devamını dilerim.
Kont

Sevtap dedi ki...

Şık bir sunum ıspanakta severim bende deniyim ellerine sağlık arkadaşım

Cafe Pepela dedi ki...

Off :)
Nasıl güzel görünüyor,ya Hu.
Ben neden bu kadar iştahlıyım,neden her gördüğümü hemen yapasım,yiyesim,ikram edesim geliyor.

Ispanak,en sevdiğim sebzelerin başında gelir.Graten ve benzeri pişirme usullerine de bayılırım,ne olacak şimdi :)

Ellerine sağlık Gül'üşüm.
Afiyet ve muhabbetle..

kalpkurabiye dedi ki...

hmmmmmm Gül hanım ellerinize sağlıkk harika görünüyor..ellerinize emeklerinize sağlıkkk..