Perşembe, Temmuz 29, 2010

Carte D'or Fabrika Gezisi

Merhabalar arkadaşlar,

Geçtğimiz cumartesi günü,sevgili Aylin'ciğimin davetiyle Carte d'Or'un Çorlu'da ki dondurma dünyasına büyülü bir yolculuk yaptım.
4830498940_7568fd3396
Her şey çok güzeldi.Atıştırmalık kurabiye,kek,dondurma faslından sonra sunum için yerlerimize geçtik.Sağlıklı,hijyenik dondurma üretiminin inceliklerini öğrendik.Soru-cevap şeklinde devam eden sunum sonrası dezenfekte olmak üzere yola çıktık..

4830470210_9e1f0e8a97

Üretim yerinin tahminimden fazla steril olması beni çok memnun etti.Aksesuarlar çıkarıldı,kıyafetler giyildi,galoşlar,şapkalar takıldı.Eller tekrar tekrar steril edildi.Son aşamada ayaklarımızda galoş olmasına rağmen özel bir makinayla tekrar steril edildi ve içeri girdik.Makinelerin gürültüsünden birbirimiz duyamaz şekilde,hayranlıkla gezdik tesisi.

4829864713_650def9a71

Her yer dondurma.Yeni doldurulmuş kutulardan dondurma tatmak çok keyifliydi.. Magnumların dizi dizi geçişi,kornet üretim kısmı da çok güzeldi.-36 C de şoklanan dondurmaları,gönül rahatlığıyla yemeye devam.Gezi sonunda,piknik alanına geçtik.Güzel yemekler eşliğinde sohbetler ettik.Tabii ki en çok yediğimiz şey dondurmaydı.Aralıksız yapılan dondurma servisine hayır diyemedik.
Toplu fotoğraf çekimlerinden sonra vedalaştık.İki otobüs gittiğimiz için ayrılıklar yaşadık..Otobüsler Asya Ve Avrupa olmak üzere ayrılmış,konuklarını aldıkları yere bırakmak üzere yola çıkmışlardı.

Günün sonunda verilen hediyelerimizi de unutmayalım:Kocamann bir dondurma paketi ve yaz aylarının,pikniklerin olmazsa olmazı termos çanta.
Sevgili Aylin'ime bu güzel davet için ben ve arkadaşım çok ama çokkk teşekkür ediyoruz..




Herşey için teşekkürler Carte d'Or...

Algida

6 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Ya ben resimleri ekleyemiyorum of ya. Gerçekten güzel bir gündü senide görmek güzeldi Gülüm :)

Unknown dedi ki...

Meleğim bu senede kısmet olmadı bu
güzel geziye katılmak.Ama sizler adına çokk mutlu oldum.Ne diyim darısı başıma inşallah seneye koca
man öpüyor ve seni çokkkk seviyorum

YeMeK vAkTi dedi ki...

gerçekten harika bir günmüş Gül ablacım ohh ohh dondurmaya doymuşsunuzdur

Benhurum dedi ki...

Bu güzel günde seni de aramızda gördüğüme çok memnun oldum Gülümm;)
Bu gezi unutulmalar arasında yerini alır değilmi tatlım;) öptüm kocaman...

lavantalimon dedi ki...

Ben de olmalıydım yaaa ama:))Gülüm acayip seviyoruz carte dor u her ürnünü mükkeemle hepsi:)
afiyetler olsun çok güzel geçtği belli canım çok öptümm:))

Adsız dedi ki...

ürünlerinde mısır şurubu, boya kullanan hatta dondurma olmayan, dondurulmuş krem şantiyi dondurma olarak pazarlayan uluslararası kartelin, reklam için blogları alet etmesi çok üzüntü verici . tek artıları hijyen ama , herkes oraya girdigine göre oda göstermelik galiba.