Pazar, Temmuz 11, 2010

Mantarlı Polenta ve Fasulye Makarnası

İyi pazarlar sevgili arkadaşlar..Bugün sizlerle İtalya'dan aldığım
mantarlı polentayı paylaşacağım..

Pazar sabahı kahvaltıya gelen arkadaşım için yapmıştım polentayı..Fasulye makarnasını çok sevdiğini bildiğimizden,annecik onu da hazırlamıştı..Pek memnun oldu,seve seve hepsini yedi,kalanlarını da paket servisle evine götürdü..
Afiyet şeker olsun canım..)

Polenta
Mantarlı polentayı hazırladıktan sonra,içersine birazcık da çeçil peyniri ekledim..
İyi ki eklemişim,arkadaşım tadına doyamadı..Eğer sizlerde İtalya'ya giderseniz,mutlaka permesanlı polentasından alın..Ben polentayı daha çok etlerin,tavukların yanında beğeniyorum..Kahvaltıda,kendi kuymağımız her zaman tercihimdir..)Benden söylemesi..))
5
Fasulye Makarnasının tarifine buradan bakabilirsiniz..
Polenta
3 dk da hazırlanan mantarlı polenta..)

5 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

değişik ve bir okadar hoş görüntüler gül hanım ellerinize sağlık..
mutlu pazarlar..

Adsız dedi ki...

Bende Polenta aşığıyım .İş için her ay gittiğim İtya'dan, paket paket polentalarla dönerim.:)Yanında mutlaka Grappa alırım..Onların Grappa ile yapılmış kekleri vardır.Sizde onun tarifi varsa lütfen paylaşırmısınız bizlerle? Çok teşekkürler.Mutlu bir hafta dilerim.
Asuman

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık gülüm sen ne yaparsan nefis oluyor,elinin değmesi yetiyor canım benim..evet ya bizim kuymak gibisi de yok ama:)kocaman öptüm ,anneciğe seamlar...

çeşnici Handan dedi ki...

Görüntü harika. Ellerine sağlık canım.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım polentiyi ilk defa duydum. Ama mantarlı olması tadının ne kadar güzel olduğunu gösteriyor.
Ellerine sağlık canım
sevgiler