Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Etsiz Güveç

Yağmurlu bir günden hepinize selamlar ve sevgiler..)

Güveçleri geçtiğimiz günlerde evde hazırlayıp işe getirmiştim..İş yerinde yerken de fotoğraflarını çekmiştim..)Çok hafif ve nefis bir yemek olmuştu arkadaşlar..Sizlere de memnuniyetle tavsiye ederim..Güveç kabınız yoksa tencerede de yapmanız mümkündür..
Ellerinize sağlık arkadaşlar!
Güveç
Malzemeler
2'şer adet patlıcan, kabak, havuç, patates,kırmızı,yeşil biber
1 diş sarımsak
2 adet domates
1'er yemek kaşığı zeytinyağ,tereyağı
Tuz,karabiber
1 su bardağı su, her bir güveç kabına paylaştırılır.
Tepeleri için dil peyniri
Güveç
Hazırlanışı
Sebzeler soyulup kuşbaşı büyüklüğünde doğranır.

Güveç kapları hazırlanır.

Sebzeler yağda hafifçe soldurulup,kat kat güveç kabına dizilir.

Tuzu,karabiberi serpiştirilir.

Yağı,suyu eklenip fırında 15 dk pişirilir.
Güveç
Daha sonra tepelerine peynir konulup eriyene kadar bekletilir.

Sıcak sıcak salata, pilav ve ayran yanında servis edilir.

AFİYETLER OLSUN!

21 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

amannn bu nasıl bir görüntüüü tariff tariff tarifff

Unknown dedi ki...

meleğim ellerine sağlık muhteşem gö
rünüyor.Afiyetler olsun kocaman öp
tüm...

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım :)))
harika
ellerine sağlık canım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

GÜlcüm Ramazan yaklaşıyor misafirlerimize sunumu ve lezzetiyle ikram edeceğimiz nefis bir yemek olmuş ellerine sağlık sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

muhtesemmm görunuyor elelrıne sağlık canım

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik
yazlarin en guzel yemegi
bende dun yapmistim
sizinkide harika gorunuyor

kalpkurabiye dedi ki...

Gül Hanımm bende işe yemeğini götüren biri olarak sizi çok iyi anlıyorum öncelikle:)) ve bu güveç..... aman yarabbiii ellerinize sağlıkkkk sağlık deposu:)) afiyetler olsunn:))

Gizemli Tatlar dedi ki...

çok nefis görünüyor ellerinize sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Off yanındada bol köpüklü ayrtann hımmm

Ellerine sağlık canım...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Güveçte sunulan yemek ayrı bir güzel geliyor bana. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Hiç bir zaman hayır denilemeyecek biz lezzet.Ellerinize sağlık.Afiyet olsun.

KİZHATCE dedi ki...

mmm ne güzel ve iştah kabartıcı görünüyor,etsiz hafif tam yaz yemeği:)
eline sağlık gülümmm,afiyett şeker olsun,kocamann öpüyorum...

Kont dedi ki...

Et yemekten bıkmıştım,bu ne güzel tarif böyle.Hem hafif hem sağlıklı,ellerine sağlık.
Kont

Unknown dedi ki...

gülüm güveç bence harika.güveçte pişen herşeyin tadı bir başka güzel oluyor nedense.ellerine saglık.

nesrin dedi ki...

Nefis görünüyor. Ellerine saglik. Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Gülüm nefis görünüyor,ellerine saglik, harikasin yaa. Afiyet seker ossun ablama.Sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum,öpüldün Gül ablam benim.Sevgiyle kal:)

Cafe Gusto dedi ki...

sevgili Gül görüntü muhteşem hele de güveç tadınında yemeğe işlediği düşünülürse nefis bir yemek olmuştur.Ellerine sağlık.sevgiler...

Tijen dedi ki...

Şöyle bol soslu, sosuna ekmek banılarak yenen bir şey hayal ettim Gül'cüğüm!

LEZZETİKRAM dedi ki...

güvecin tadı bambaşka olur Gül ablam ellerine sağlık nefis fotolar :) öpüyoruz kocaman kocaman seni Minişimle :)

çeşnici Handan dedi ki...

Harika görünüyor ve ye beni diyor.Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım bu yeöeğe etsiz yaz güveci diyebiliriz değil mi?
Çok çok çok güzel olmuş.
Ellerine sağlık canım
Çok öptüm
sevgiler