Pazartesi, Temmuz 05, 2010

Çikokaplar

Ulus Kahve Dünyasındaki etkinlikten ayrılırken bizlere çikokaplar hediye etmişlerdi..(Tekrardan Ulus Kahve Dünyasına ve nazik çalışanlarına çok teşekkür ediyorum..)

Bende sıcağı sıcağına hemen bu çikokapları doldurmak istedim..Erzak kutuma göz attığımda Tiramisu paketini görünce hemen mutfağa girdim..
Önce bir kutu kremayı(200 gr)çırpıp,tiramisu poşetini içersine döküp, tekrar çırpmaya devam ettim..Nefismi nefis tiramisumuz hazırdı..
Çikokap
Sıra süslemek için hangi malzemeleri masaya koymaya gelmişti..Acaba hangi malzemelerim kalmıştı?Ya hiç kalmamışsa korkusu ile gördüğünüz süslemelerim ortaya
çıktı..Hatta Lindt'in çikolatası buzdolabında olmadığından iyice yumuşamıştı..
Çikokap
Ve;herbiriyle farklı sunumlar elde ettim..Hatta gelen misafirlerimize de ikram ettim,çok sevdiler..
Çikokaplar3
Not:Çikokap süslemelerimin bazılarını Dubai'den,Almanya'dan,Amerika'dan
alınmıştır...Kahve Dünyasında ise, çok farklı süslemeler satışa sunulmuştur..
Benim kullandıklarımdan sadece çikokaplar Kahve Dünyasına aittir arkadaşlar..
Kahve Dünyasında o kadar çok çeşitli süslemeler mevcut ki,sizler de gördüğünüzde
hem şaşırıp hem de çok mutlu olacaksınız..

Tiramisu

18 yorum:

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ellerinize sağlık, leziz gözüküyor.

Sevgilerimle..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bu çikokapları denemeli nefis görünüyor eline sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

harika bunlar bayıldımm

HADİYE dedi ki...

Selam Gül,

Her napıp yapıp bir fark yaratıyorsun.Ellerine sağlık,görüntü çok güzel.

Sevgiler*

Saglıklımutfak dedi ki...

Sabah sabah nefis gözüküyor gülüm eline sağlık

Unknown dedi ki...

Güzel görünüyorlar Ellerinize sağlık.Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

AH ellerin değsin yeter işte can gülü.

bende bişeyler yaptım
PEK YAKINDA !! :)))

çeşnici Handan dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar. Ellerine sağlık.

Gizemli Tatlar dedi ki...

çok harika görünüyorlar.Ellerinize sağlık, sevgiler...

dokuzuncubulut dedi ki...

Bu çikokaplar insanı yoldan çıkarır:)))
Tek kelimeyle harika olmuşlar...
Ellerine sağlık,
sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika sunumlar, ellerinize sağlık. Bizim Kampüsün yakınında da var Kahve Dünyası, bir öğle tatilinde uğrayıp ben de alayım.
Sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

amannn bunları yerim ben yerimmmm ellerine sağlık kimin aklına gelsiyse tebrik etmek lazım şekerim

LEZZETİKRAM dedi ki...

canım Gülcüm nefis nefis gözüküyorlar ellerine sağlık ,ne güzeller

Adsız dedi ki...

Ne yazıkki Tiramisudan burada satılmıyor.Görüntüsü öyle güzeller ki,bir koşu Kahve Dünyasında buldum kendimi..Her bir şeylerden aldım sayenizde.Teşekkürler Gül hanımcım.İçlerini ne ile dolduracağımı bilmiyorum.Belki dondurma olabilir diye düşümüyor değilim..












Sevgiler,

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım yine yaratıcılığını konuşturmuşsun sonuna kadar :)))

Segiler,

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım cok guzel görunuyor ellerıne sağlık suslemelerde hoş olmuş.sevgiler:)

lavantalimon dedi ki...

Harika bir yorum getirmişisn tatlım:))
fikir şahane:) fakat terisu yokk burdaa:))
ben de düşünüyorum şimdi ne yapabilirim diye ?
çok öptüm etkinliklerin sürüsn canım:))

Narince dedi ki...

Ben de düşünüyorum hazırtiramisu var da haberim mi yok diye?
Günün aydın, öyle de tatlı olsun hayatım, öpüyorum.